Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 23
*komt terug*Maar het lukt me denk ik niet dus ik pas voor deze keer.
Oeps Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.
Iets te drinken Eirc Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde.
Sorry mannen ...ik ben nog steeds met vakantie en Eck heeft de sleutel van de bakkerij meegenomen...kan jullie helaas niks aanbieden, maar wie weet kun je iets bestellen in de love bar!!!
Vakantie Vakantie! wat een gedoe zeg
ja hallooow...mag ik ook eens genieten van mijn broodnodige rust...moet jullie tegenwoordig ook al op msn tevreden houden
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
996 gasten en 12 vaste bezoekers