Poll

Wat vind je van de eigenaar van de Suyckerbol?

schande!
8 (34.8%)
lief
9 (39.1%)
super stom!
2 (8.7%)
leuk
2 (8.7%)
schattig
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 23

Auteur Topic: De Soete Suyckerbol  (gelezen 41408 keer)

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: De Soete Suyckerbol
« Reactie #220 Gepost op: 2-02-2005, 20:20:09 »
*komt terug*

Maar het lukt me denk ik niet dus ik pas voor deze keer.
::oink:: PARDON
Tuurlijk lukt het wel, het is heeeeel simpel:

Mijn favoriete kandidaat uit WieIsDeMol is ..., omdat ...     ;)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #221 Gepost op: 2-02-2005, 20:21:47 »
Oeps  ::schaam::
Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 2-02-2005, 20:26:13 »
Iets te drinken Eirc ;D

Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 2-02-2005, 20:29:52 »
Ja en jij ook daisy? ik haal het wel...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 3-02-2005, 08:07:53 »
Oeps  ::schaam::
Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.Ik mag niet posten zonder alles te lezen.
Iets te drinken Eirc ;D

Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde. Daisy deed net hetzelfde.

stelletje spammers >:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #225 Gepost op: 3-02-2005, 08:20:38 »
Ik geef de kroon weer door!  ::zwaai::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 3-02-2005, 19:40:57 »
*werkt vandaagweer*

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #227 Gepost op: 3-02-2005, 19:51:56 »
Zo Eck een appelpunt a.u.b! neem zelf ook wat en kom dr ff bijzitten!  ::jaja::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 4-02-2005, 09:31:24 »
1 appelpunt voor Guikie. A.u.b
*neemt een moorkop mee en gaat bij Guikie zitten*

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #229 Gepost op: 4-02-2005, 17:59:05 »
Zo Eck waar is die eigenaresse nu? die is ook in geen velden of wegen meer te bekennen!  ::ohno::

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 4-02-2005, 18:05:50 »
Ja die heeft een korte vakantieperiode.

wil je nog iets drinken verder?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #231 Gepost op: 6-02-2005, 11:33:57 »
Vruchtensapje met een Croissant is wel lekker  ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #232 Gepost op: 7-02-2005, 13:09:49 »
mag ik een 'ik ben gelukkig weer terug' broodje?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 7-02-2005, 14:50:05 »
Sorry mannen ::ohno::...ik ben nog steeds met vakantie en Eck heeft de sleutel van de bakkerij meegenomen...kan jullie helaas niks aanbieden, maar wie weet kun je iets bestellen in de love bar!!! :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #234 Gepost op: 7-02-2005, 14:51:47 »
Sorry mannen ::ohno::...ik ben nog steeds met vakantie en Eck heeft de sleutel van de bakkerij meegenomen...kan jullie helaas niks aanbieden, maar wie weet kun je iets bestellen in de love bar!!! :D

strandtent  >:(

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #235 Gepost op: 7-02-2005, 14:52:05 »
skihut bedoel ik  >:(

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 7-02-2005, 15:49:33 »
*roept de bewaking*

Heren kunnen jullie deze man, genaamd Chriz, even verwijderen...hij is persona non grata hier in de soete suyckerbol...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #237 Gepost op: 7-02-2005, 21:28:24 »
Vakantie Vakantie! wat een gedoe zeg  ::ohno::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 7-02-2005, 22:15:38 »
Vakantie Vakantie! wat een gedoe zeg  ::ohno::

ja hallooow...mag ik ook eens genieten van mijn broodnodige rust...moet jullie tegenwoordig ook al op msn tevreden houden ;) ::)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #239 Gepost op: 8-02-2005, 00:20:56 »
ja hallooow...mag ik ook eens genieten van mijn broodnodige rust...moet jullie tegenwoordig ook al op msn tevreden houden ;) ::)

Mm misschien werkt een Blok wel op msn bakkertje?  ::)