Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
delete
Liedje wat daarop volgde is zo op het eerste moment gezien van Muse - Feeling Good
Birds, birds, birds.Ben bang dat dit wel de grote leidraad gaat worden deze serie.Of het nou een hint is of niet.Of we hem nou ontmaskeren of niet, het gaat maar door en steeds weer die birds.De '28' van 2005.
Met Birds begin ik te denken aan de film van Alan Parker getiteld: Birdy, over een jongeman, bezeten van vogels en nadat hij uit Vietnam terugkeert, zelf inbeeldt een vogel te zijn.
Misschien dat er een topic geopend moet worden met alle aanwijzingen mbt de Birds..
Met 'Birds' denk ik als eerste aan Hitchcock, niet dat ik er nou gelijk enige hint of link in zie maar dat is wel het eerste waar IK aan denk.
In de 30th Anniversary production van de swingende Flower Power musical Hair speelde Jim de rol van Carter 'the Birdman' Birdy.
van de officiële fansite van jim de goot de volgende quoteCitaatIn de 30th Anniversary production van de swingende Flower Power musical Hair speelde Jim de rol van Carter 'the Birdman' Birdy. genoeg info zo dames en heren Jim is de mol...kan er niks anders van maken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
387 gasten en 10 vaste bezoekers