maar goed ik denk dit, als angela het niet is verdenk ik roeland, wat marc-marie zei ik neem de tas van roeland niet die is erg licht
Dat is niet waar. Marc-Marie had al een tas van Roeland en wilde die van Sander niet omdat die te licht was. Daarom nam hij de tas van Gijs erbij.
Hier mijn bevindingen van deze aflevering:
Victoria: Keek heel apart in de camera toen ze de heli uitstapte. Wilde ze iets duidelijk maken soms?? Wilde perse in hoeken graven, zodat ze minder kans op sleutel hadden. Legde zij het spel verkeerd uit aan Gijs (metalen frisbees). Is nadrukkelijk aanwezig met de tonnen openen, schreeuwt, loopt weg alsof ze wil dat er ingegrepen wordt (zie dagboek Mol).
Marc-Marie: Helpt haast niet mee met graven, wil perse de duurste ton openen (zegt wel 4 of 5x: laten we sowieso de duurste openen!!), zegt meteen als Gijs 't niet redt in de grot: 'nee, jij redt het niet'. Weg geld...
Yvon: houdt zich afzijdig met het tonnenspel. Zegt dat ze de rugzak van Victoria echt niet zag liggen... verder niet veel verdachts gemerkt.
Isabelle: heeft niet echt een eigen mening, praat veel met anderen mee. Makkelijk om te doen als je mol bent. Verder weinig opgemerkt.
Roeland: vindt wel erg makkelijk de sleutel (zand zat los...) <-- vertrouwen winnen?? Wil veel tonnen openmaken en zorgt ervoor dat dat gebeurt. Weg geld uit de pot. Bij de grot vraagt hij meteen: 'oke, wie durft er NIET?' Makkelijk, zo krijg je weinig geld in de pot.
Yvonne: beheert de sleutels van de tonnen en wil meteen 1 ton openen zonder overleg. Wil erg lange tijd noemen (dacht te mogen douchen).
Sander: Zegt dat hij claustrofobisch is. Verder weinig verdachts gezien.
Jim: Roept bij de tonnen als eerste dat de duurste en goedkoopste ton open moet. Wordt niet gehoord, roept het nog eens en zegt dan: 'nouja, ze luisteren gewoon niet...' Ik moest gelijk aan het dagboek van de Mol denken, dat die wilde dat er op dat moment ingegrepen werd. Zegt ook claustrofobie te hebben.
Lottie: Wil veel geld uitgeven voor een goede nachtrust. Is ook gelukt. Zij neemt als enige de 2 rugtassen van 1 persoon mee (marc-marie).
Tot zover mijn bevindingen.