Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 44664 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #100 Gepost op: 23-01-2005, 22:11:37 »
Ik vond het een erg leuke aflevering en ik moet m nodig een 2e keer kijken!  ::jaja::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #101 Gepost op: 24-01-2005, 05:40:25 »
De filmpjes van aflevering 2 staan online.

Drie uit de aflevering, en 1 voor de preview van volgende week.

Je vindt de filmpjes terug onder aflevering 2 in het menu 'Afleveringen'.

Nota bene: De filmpjes zijn 2 of 3 MB.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #102 Gepost op: 24-01-2005, 08:16:28 »
Was die gitaar die Angela gaf trouwens voor de muzikant en 'musicalster' Jim bedoeld ?
Ik heb hem niet meer teruggezien.  ::)

Offline jortim

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 24-01-2005, 10:43:10 »
Was die gitaar die Angela gaf trouwens voor de muzikant en 'musicalster' Jim bedoeld ?
Ik heb hem niet meer teruggezien.? ::)

INDERDAAD

Dat is nou precies de spijker op z'n kop !!
Dat met die gitaar en fles whiskey is me nou net effe te subtiel......
Normaal zoek je daar niks achter, zijn gewoon 2 voorwerpen die bij het kamperen doodnormaal zijn maar nu werd het als je het mij vraagt net even iets te duidelijk in beeld gebracht om er vervolgens nooit meer op terug te komen.

Iemand enig idee van het merk whiskey dan ?? En kunnen we daar iets mee ?
(Nee nee geen Johnny Walker zeggen i.v.m. Gijs  ::rofl:: ::rofl::)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2005, 10:45:27 »
Ik heb in een aantal topics al iets gelezen over de introfilmpjes van Roeland en Jim en daarbij de vraag of het intro filmpje van Gijs wel letterlijk te zien was in de aflevering. Ik heb daar tijdens de tweede keer kijken op gelet. Tot nu toe is er geen enkel voorfilmpje letterlijk in de aflevering geweest. Er is wel uit te halen wanneer de filmpjes opgenomen zijn maar de beelden komen niet overeen met wat er werkelijk is uitgezonden. Daarbij komt nog dat bij Jim het filmpje niet echt uit een opdracht komt maar gemaakt is tijdens het in orde maken van het kamp. Het lijkt erop alsof geen enkel fimpje precies terug zal komen in de afleveringen maar de tijd zal het leren! :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2005, 12:04:19 »
Gesteld dat men een zieke mol/kandidaat wil voorkomen, is het verstandig ze in een tent te laten slapen. Minimaal vereeist is dan dat de sleutel van de ton met de tenten gevonden wordt.
Als de mol in de eerste groep zit moet hij heel opvallend in een specifiek vak gaan graven met kans op ontdekking van zijn motieven, bovendien zit hij dan maar in een groep van drie.
Zit de mol in de laatste groep dan is de kans redelijk groot dat de sleutel al gevonden is. Mocht dit niet het geval zijn dan kon hij hem relatief makkelijk vinden zonder op te vallen (t.o.v. de andere groepen).
De mol zit dan in de laatste groep, d.i. Jim, Roeland, Lotti, Yvonne.

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2005, 12:27:54 »

Iemand enig idee van het merk whiskey dan ?? En kunnen we daar iets mee ?

Weet bijna zeker dat dit "Famous Grouse"  was.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2005, 13:07:23 »
Weet bijna zeker dat dit "Famous Grouse"  was.
Nope het was een fles Grants.
When God created man, she was only joking!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2005, 13:10:32 »
Grants? De Groot!  :o

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2005, 13:18:53 »
Gesteld dat men een zieke mol/kandidaat wil voorkomen, is het verstandig ze in een tent te laten slapen. Minimaal vereeist is dan dat de sleutel van de ton met de tenten gevonden wordt.
Als de mol in de eerste groep zit moet hij heel opvallend in een specifiek vak gaan graven met kans op ontdekking van zijn motieven, bovendien zit hij dan maar in een groep van drie.
Zit de mol in de laatste groep dan is de kans redelijk groot dat de sleutel al gevonden is. Mocht dit niet het geval zijn dan kon hij hem relatief makkelijk vinden zonder op te vallen (t.o.v. de andere groepen).
De mol zit dan in de laatste groep, d.i. Jim, Roeland, Lotti, Yvonne.
Met de sleutel kon toch eender welke ton geopend worden? Het waren allemaal dezelfde sloten. Vervolgens konden ze kiezen welke tonnen ze wilden openen. denk niet dat ze de corresponderende sleutel ook daadwerkelijk moesten hebben?

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #110 Gepost op: 24-01-2005, 13:36:48 »
Met de sleutel kon toch eender welke ton geopend worden? Het waren allemaal dezelfde sloten. Vervolgens konden ze kiezen welke tonnen ze wilden openen. denk niet dat ze de corresponderende sleutel ook daadwerkelijk moesten hebben?
Volledig mee eens, Robbie.
Belangrijk was het aantal sleutels.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #111 Gepost op: 24-01-2005, 13:46:21 »
Een aantal mensen hebben hierover gesproken en de sleutel van de ton met 2000 euro zou ontbroken hebben.

Hier een samenvatting:
En ze hebben dus idd 1 ton van 750,- dichtgelaten en de sleutel van 2.000,- niet gevonden. Maarre dan klopt 't toch allemaal? Want als ze die sleutel van de ton met 2.000,- wel hadden gevonden, hadden ze na die 8 geopende zoals hierboven staat nog 1.750,- + 1.000,- = 2.750,- gehad en daarmee kun je precies de ton van 2.000,- en de 750,- openen. Lijkt mij dus allemaal keurig te kloppen. 

http://www.wieisdemol.com/topic,14157.msg337597.html#msg337597

En hier ben ik dus vanuitgegaan. ;)

Offline beppie

• Forumlid
tonnen op het strand
« Reactie #112 Gepost op: 24-01-2005, 15:31:04 »
Was het iemand al opgevallen dat toen de eerste, dure ton op het strand geopend werd, dat de naam van het bier Victoria was?

Offline Belli

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 24-01-2005, 15:31:31 »
Misschien dat het al ergens staat, maar kan iemand me misschien uitleggen wat er het nut van die tassen-meeneem actie is?
En zou het niet logisch geweest zijn dat iedereen de tassen van Gijs achtergelaten had? Aangezien hij niet door die grot ging. Qua sabotage zou de Mol dus Gijs zijn tas(sen) meegenomen moeten hebben.  :-\\
ENNNN... Waarom viel per sé Sander in voor Gijs...?
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 15:44:38 door Belli »
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Suske

• Forumlid
Re: tonnen op het strand
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2005, 15:32:35 »
Ja, dat is bijna iedereen opgevallen en staat ook in Victoria is (niet) de mol en andere topics zoals Aflevering 2.
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Belli

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2005, 15:45:29 »
Misschien dat het al ergens staat, maar kan iemand me misschien uitleggen wat er het nut van die tassen-meeneem actie is?
En zou het niet logisch geweest zijn dat iedereen de tassen van Gijs achtergelaten had? Aangezien hij niet door die grot ging. Qua sabotage zou de Mol dus Gijs zijn tas(sen) meegenomen moeten hebben.  :-\\
ENNNN... Waarom viel per sé Sander in voor Gijs bij het graafspel...?
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2005, 20:44:44 »
Misschien nu nog niet zo heel interessant, maar later misschien wel... Ik heb de informatie van de WidM.nl website verzameld en tot een documentje samengevoegd.

Let wel, het is dus puur informatie die nu ook op de officiele website staat (zonder toestemming overigens, dus ajb alleen voor naslag gebruiken):
Overzicht 2005 (ongeveer 2,5 mb gezipt)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2005, 21:14:32 »
yvon durft niet te zeggen wie de mol is, Lottie durft niet te zeggen wie de mol is en Jim zegt niet wie de mol is.
Misschien dat ze dat niet durven te zeggen omdat een van hun de mol is en dat dat dan verdacht is omdat diegene eruit kan gaan.

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2005, 21:15:43 »
Ik vond het raar dat niemand bij die uitleg van het spel zei, dat het gewoon mijneveger was, dat was veel makkelijker en sneller uitgelegd!! Zouden ze dat spel niet kennen  ???

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 25-01-2005, 13:53:03 »
Logischerwijs weet de mol wat er in welke ton zit en weet hij/zij dus ook waar de tenten en slaapzakken inzitten. Deze twee lijken me essentieel om de nacht door te brengen op het strand. Het zou dus slim zijn om als mol zijnde eerst andere tonnen open te laten maken zodat er door gezocht moet worden naar de tenten en slaapzakken. Weet iemand wanneer er wat opengemaakt is? Volgens mij komt het niet heel duidelijk naar voren in de aflevering, maar hier ligt zeker een kans voor de mol om meer geld te verspelen denk ik! Iemand anders hier nog een idee over?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!