Hoi Gijs, welke fout heb jij gemaakt dat je er nu al uit ligt?
De fout die ik gemaakt heb is dat ik mijn kansen niet gespreid heb. En dat ik 1 belangrijk ding over het hoofd heb gezien…
Kleine vraag, weet jij misschien van wie Yvonne v. d. Hurk de tas meenam?
Ik heb geen idee van wie Yvonne de tas meenam, want daar was ik niet bij. En toen ze aankwam bij de rest, toen lette ik niet op.
Heb je de instructies over het sleutelspel van Victoria goed doorgekregen?
Nee, ik heb absoluut de spelregels niet goed doorgekregen van Victoria. Ik denk dat zij niet goed een spel kan uitleggen. Ze had het echt over een ijzeren schijf (frisbee)!
Was het leuk in Australië? Maar met de 1ste opdracht moesten jullie die tonnen openmaken. En in 1 van die tonnen zat bier en brood, maar dat bier was van het merk Victoria zou dat een tip zijn? Hoe is ‘t met je knie, alweer beter?
Ja, het was heel leuk in Australië. (en met m'n knie gaat het beter dank je) Dat biermerk is VB (Victoria Bitter) en dat is een van de grootste biermerken van Australië. Of dat een tip is? Geen idee.
Gijs, ik heb een vraag voor je, Yvonne van Het Klokhuis dacht dat jij de mol was maar ik zelf denk dat zij de mol is want zij vroeg ook als eerste om de geldkist bij te houden en houdt zich erg rustig tegenover iedereen. Hoe denk jij erover?
Ach, Yvon is een heel rustig meisje. Dat zij de pot bijhield, daar was ik het niet mee eens. Eigenlijk zou Angela de pot moeten bijhouden, want niemand is te vertrouwen met het geld, want iedereen is een potentiële mol.
Heej Gijs, met wie ging jij het meeste om in Australië?
Ik ging het meest om met Sander.
Heb je al vaker met dit programma mee willen doen zoja waarom dan en zo nee waarom doe je dan nu wel mee? Liefs een wie is de mol fan.
Ik heb altijd al mee willen doen omdat ik altijd dacht dat kandidaten een afspraak met elkaar maakten over ……eeeeh…. alles eigenlijk. Nu heb ik zelf gemerkt dat tussen kandidaten geen afspraken worden gemaakt. Angela zegt vaak “niets is wat het lijkt” en zo maakt IdtV dit programma ook