Achteraf gezien vond ik het een leuke serie
Ten eerste vanwege een redenering waarbij ik Annemieke volg: 'het is widm, DUS het is leuk!!!'
Het 'nieuwe mollen' is in deze serie geintroduceerd, en ik denk niet dat we daar nog van af gaan komen. De nieuwe generatie kandidaten zal er meer voor gaan zelf verdacht over te komen en daarbij niet schuwen er voor te zorgen dat er minder geld in de pot komt.
Dit vind ik aan de ene kant jammer, want het fanatisme voor de opdrachten verdwijnt een beetje. Aan de andere kant is het ook wel erg interessant en komt er een heleboel fanatisme om het mol-spel te spelen voor in de plaats.
Van tevoren was ik heel sceptisch over bn-ers, maar met deze groep is een groot deel daarvan weggenomen. Het waren stuk voor stuk leuke, fanatieke kandidaten. Jammer was wel dat ze in het begin niet als groep konden samenwerken en dat de sfeer daardoor ook een beetje werd verpest. Maar dat is natuurlijk ook weer interessant om te zien. Ik heb voor een nieuwe serie nog steeds het liefst ON-ers, maar deze groep heeft er wel voor gezorgd dat er veel mensen keken en er dus een nieuwe WIDM komt.
Ook ik heb dit jaar het gevoel gehad geen moment zekerheid gehad te hebben over wie de mol is. Eeuwige twijfel over Lottie en MM en de rest ook nog in de gaten houden. Uiteindelijk was ik erg verbaasd over Yvon, wat ik wel cool vond, maar ik denk dat Lottie en MM bijna net zoveel hebben gemold. Ik vind het wel stoer dat ze zo open durfde te mollen, recht in je gezicht. Daar heb je wel lef voor nodig. En omdat het zo'n nieuwe manier is, was het voor ons mollenvangers weer extra moeilijk. Maar zo wordt het iig niet saai. Als iemand op dezelfde manier als Elise en George had gemold, hadden we diegene er ws heel snel uitgepikt.
Maar ik heb op de een of andere manier het meest genoten van WIDM3, dus niet de allerleukste serie.
O ja, de titel van de poll klopt niet, daar staat wat we van WIDM6 vonden. Weet ik nog niet, behalve dan dat het WIDM is, en dus leuk