Ik neem aan dat ze er allemaal 1 hebben maar heb tot op heden voornamelijk Sander ermee bezig gezien.
(ook Yvon, Yvonne en nog iemand, Yvonne heeft een rood boekje maar dat is al eerder opgemerkt, ik denk dat ze voor lezen misschien een bril nodig heeft en een groter schrift heeft gekozen zodat ze snel en groter aantekeningen kan maken).
Kan iedereen hier svp plaatsen wie hij/zij in een boekje heeft zien schrijven (tot nu toe of de komende afleveringen?)
Ik heb het idee dat er bij het in beeld brengen ervan misschien hints verborgen zitten, zoals bv deze;
Sander zegt dat hij bij opdrachten heel snel van alles neerkrabbelt, terwijl als ons een blik in zijn boekje wordt gegund alles heel keurig in schoonschrift is opgeschreven, hij schrijft met groen (doet iedereen dat?)
Ik heb Roeland en Jim nog geen enkele keer iets zien noteren, of heb ik het mis?
Zijn Yvonne en Victoria hun notitieboekjes nu kwijt?
(Roeland heeft ervoor gezorgd dat een deel van hun bagage nu weg is)
Een cap uit het boekje van Sander (of die van anderen als dat nog komt) zou ook handig zijn, misschien kunnen we er iets mee want er wordt zoveel niet uitgezonden wat zij wel zien en wij dus niet, wie weet kunnen we er iets uithalen?
Zo niet dan excuses voor dit overbodige topic.