Poll

Wie is jou minst favoriete kandidaat?

Yvonne
28 (29.8%)
Victoria
20 (21.3%)
Yvon
9 (9.6%)
Lottie
2 (2.1%)
Marc-Marie
7 (7.4%)
Jim
5 (5.3%)
Roeland
4 (4.3%)
Sander
3 (3.2%)
Isabelle
16 (17%)

Totaal aantal stemmen: 93

Auteur Topic: Wie is de minst favoriete kandidaat?  (gelezen 12259 keer)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de minst favoriete kandidaat?
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2005, 17:10:34 »
Ja, jullie hebben wel gelijk over dat je ze niet helemaal kent. Misschien moet de naam van het topic veranderd worden:

Welke kandidaat maakt de minst goede indruk op je???

Misschien moeten we het maar bij de meest favoriete kandidaat houden, en de kritiek voor ons houden.

Srry Lottie, ik wilde je nie beledigen!!! (voor als ze meeleest!!!)
Ik meende het ook niet zo hoor Lottie als je mee zou lezen :)

Offline Poekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2005, 18:00:14 »
Laat ik voorop stellen dat ik deze serie wel erg leuk vind en de kandi's over het algemeen ook (hebben we dat ook weer gezegd)

Vrijdagavond rond 21.15u kreeg ik echter eventjes de neiging om iedereen in deze pool aan te vinken als 'minst favoriete kandidaat' (waardoor nemand afzonderlijk wordt benadeeld  ;) ).

Dat was op het moment dat Gijs terug werd getoverd, kon mijn oogjes niet geloven; wat een overdreven hysterie...  :-\\ kandi's die het massaal op een gillen zetten, wat een overdreven ophef, alsof onzer Gijs letterlijk dood was verklaard en nu weer tot leven kwam. Ik weet natuurlijk niet wat widm voor een impact op je heeft als deelnemer, maar vond dit als toeschouwer wel wat erg overdreven eigenlijk.

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2005, 18:19:21 »
Ik vind ze allemaal erg tof, ik heb op Yvonne gestemt maar alleen omdat ik haar nog het minst heb gezien en ik wou zien wat de rest dacht. Dus eigenlijk moet er een stem van Yvonne af, namens mij.

niet om het een of ander, maar toen zo'n zelfde topic bij het expeditie robinson forum werd gestart en mensen vonden dat er niet zo snel conclusies moesten worden getrokken, kregen die personen de wind van voren... maar dat is een heel ander verhaal

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2005, 19:26:59 »
Ik vind ze allemaal erg tof, ik heb op Yvonne gestemt maar alleen omdat ik haar nog het minst heb gezien en ik wou zien wat de rest dacht. Dus eigenlijk moet er een stem van Yvonne af, namens mij.

niet om het een of ander, maar toen zo'n zelfde topic bij het expeditie robinson forum werd gestart en mensen vonden dat er niet zo snel conclusies moesten worden getrokken, kregen die personen de wind van voren... maar dat is een heel ander verhaal
Je kon ook gewoon op 'resultaten bekijken' klikken natuurlijk. Dan moest je op niemand stemmen. ;)
Als iedereen zo denkt, heeft Yvonne een hoop onterechte stemmen. En dit is inderdaad een stom topic. :)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2005, 19:33:34 »
Ik heb op Isabelle gestemd. Ook al valt ze me reuze mee, ik vind haar toch de minst leuke van het stel!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 2-02-2005, 20:45:41 »
Ik vind het best wel zielig dat Yvonne er zo uitschiet. En dan heb ik ook nog op haar gestemd  :-[  :-[  :-[  :-[  :-[  :-[
(heel veel schaamte)

Sorry Yvonne, het spijt me
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 3-02-2005, 14:20:35 »
Je kon ook gewoon op 'resultaten bekijken' klikken natuurlijk. Dan moest je op niemand stemmen. ;)
Als iedereen zo denkt, heeft Yvonne een hoop onterechte stemmen. En dit is inderdaad een stom topic. :)
::ok::
Alle kandi's zijn gewoon leuk!

En dat heeft dan 81 stemmen! :o ::niet-ok:: ::niet-ok::

Idd is Ferdi in het echt erg aardig, btw...

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 3-02-2005, 16:07:42 »
Een van hun is de mol en komt dus ook regelmatig hier op de site als deeinigeechtemol.
Het zou dus niet leuk zijn voor Yvonne als zei dat zou zien als ze de mol is ( maar ook als ze dat niet is  ::ohno:: )