Julien,
Ik heb na het lezen van het laatste deel van jouw verhaal mijn mol videobanden uit de kast gehaald en te kijken of ik kon ontdekken waar er dan gemanipuleerd zou zijn met Chandrika's verhaal.
Ze doet een uitspraak: ik ben geswitched naar Ron, Ron is de Mol
Is toch heel knap van de produktie om iemand dat te laten zeggen als ie al weet dat Ron de winnaar is..
Voor de goede orde Julien, ik twijfel geen moment aan jouw verhaal hoor, als jij zegt dat er gemanipuleerd is dan is dat zo.
Maar wat ik niet begrijp is dat Chandrika zich deze uitspraken in de mond heb laten leggen. Zal dan toch mijn indruk over haar de juiste zijn geweest? Dat ze bij toeval de finale heeft gehaald? Ze was, zoals Ferdi terecht zei, een kandidaat die weinig initiatief nam. Nee, ik was niet dol op haar, en was blij dat Ron won.
Nu we toch geheimen aan het verklappen zijn wil ik ook nog wat kwijt:
Ik wist na de aflevering waarin het filmpje werd vertoond over de mol dat het Elise was. Freak als ik ben, heb ik de videoband tijdens het afspelen van het filmpje beeldje voor beeldje over mijn scherm laten komen. Op enig moment zag ik duidelijk het gezicht van Elise. Ik schrok ervan, op dat moment had ik geen enkele verdenking tegen haar. Deze gebeurtenis heb ik niet willen delen op het forum, omdat ik dacht dat ik daar andere mensen geen plezier mee zou doen. Wel heb ik gereageerd op een topic, waarin ik aangeef zeker te weten dat Elise de mol is
http://www.wieisdemol.com/topic,4145.msg69380.html#msg69380De produktie manipuleert niet alleen, ze maken ook fouten!
Zo, dat wilde ik ff kwijt, Julien, prachtig verhaal, bedankt ervoor!