Auteur Topic: wegstreeplijstjes  (gelezen 14422 keer)

Offline Quuipo

• Forumlid
wegstreeplijstjes
« Gepost op: 31-01-2005, 16:18:49 »
Er zijn dingen die imo iemand meteen afschrijven als mol (bv geld binnenhalen). Ik wil dat bijhouden in een lijstje en zodoende dichter bij de mol komen. Nu kan ik dat natuurlijk ook thuis op een papiertje krabbelen maar ik vind het leuk om ook lijstjes van anderen te zien.

Zet dus je lijstje hier en achter de doorgestreepte naam de reden waarom!

en update je lijstje wanneer je iemand doorstreept of toch weer ontstreept, met reden :)

Q's MWSL (molwegstreeplijst)

Isabelle
Roeland - ziek/weg - in molquiz geen optie "de mol was niet aanwezig"
Jim
Sander - pot geld bij het liegspel
Lottie
Marc-Marie
Yvonne
Yvon
Victoria
Gijs - afgevallen en terug - in molquiz geen optie "de mol was niet aanwezig"

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wegstreeplijstjes
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2005, 16:28:39 »
Isabelle- zit tot 2x toe vrijwillig in het groepje bij Victoria
Jim
Sander 
Lottie
Marc-Marie
Yvonne
Yvon - ben ik niet helemaal zeker van, maar wel of geen telefoontje van zichzelf als mol, waar niemand iets van weet... ze is te passief in de Dodge.
Victoria- zit tot 2x toe vrijwillig in het groepje van Isabelle en corrigeert hoe je moet communiceren bij de stoomtrein
Gijs - afgevallen en terug - moo blijft altijd in het spel
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2005, 17:37:32 »
Een wegstreeplijstje. Dat is wel leuk bedacht. Even zien.

Roeland Omdat hij ziek naar huis is
Gijs Was al naar huis en is gewoon afleiding om je te laten
             denken dat Roeland de mol is. Dat was hij niet!!!
Yvonne Is het gewoon niet. Komt te weinig in beeld en doet ook
              helemaal niks. En als ze het wel is, dan verbaas ik me
              echt. Wat zou ze moeten doen dan?
Jim
Victoria
Yvon
Sander
Marc-Marie
Lottie
Isabell

Dit is mijn idee nadat je wat nadenkt. Maar stel nou dat er een wegsteephint zou zijn op TV? Want er zijn al twee namen verschenen. Als dat zo zou zijn ziet het er nu zo uit.

Victoria Haar naam kwam de tweede aflevering voor: Op bier
Yvon
Jim
Lottie
Roeland Ligt er al uit
Gijs
Marc-Marie
Sander Zijn naam kwam de derde aflevering voor. Als bestemming
              van één van de postzakken.
Yvonne
Isabell

De laatste lijst klopt denk ik (nog) niet. Maar als er de volgende aflevering weer een naam voorkomt, dan begin ik te twijfelen en denk ik dat het echt zo is.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline GTi

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2005, 17:45:25 »
Even mijn lijstje van wie er de volgende aflevering zeker NIET eruit ligt, uitgaande van de intro:

Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman
Marc-Marie Huijbregts
Lottie Hellingman

Waarvan we zeker kunnen zijn dat ze wellicht eruit kunnen liggen na volgende week:

Sander de Heer
Gijs Staverman
Jim de Groot
Yvonne van den Hurk
Victoria Koblenko

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2005, 18:03:24 »
Even mijn lijstje van wie er de volgende aflevering zeker NIET eruit ligt, uitgaande van de intro:

Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman
Marc-Marie Huijbregts
Lottie Hellingman

Waarvan we zeker kunnen zijn dat ze wellicht eruit kunnen liggen na volgende week:

Sander de Heer
Gijs Staverman
Jim de Groot
Yvonne van den Hurk
Victoria Koblenko
Ja goed om in je achterhoofd te houden, ik denk dat Yvonne eruit gaat.... ::jaja:: alhoewel.... stille wateren hebben diepe gronden...
Keep Watching

Offline brainsquig

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2005, 18:39:29 »
Owkee, hier is de mijne:

Isabelle
Jim
Sander
Lottie - vebetert Marc Marie herhaaldelijk, terwijl daar als mol geen reden voor zou zijn (geen getuigen)
Marc-Marie
Yvonne
Yvon - doet veel te obvious niet haar best in afl. 3
Victoria

Dus ik heb er nog zes over, waarvan er vier af kunnen vallen volgende week ;)

(als er iets heel vreemds zou gebeuren ;))

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2005, 20:09:44 »
leuk jullie lijstjes te lezen  ::jaja::

dopey: ik vat alleen even niet waarom
Citaat
- een reden is om haar als mol weg te strepen?

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-02-2005, 09:35:55 »
leuk jullie lijstjes te lezen  ::jaja::

dopey: ik vat alleen even niet waarom
Citaat
- een reden is om haar als mol weg te strepen?

Nou de mol spreidt zijn kansen lijkt me, hij/zij werkt met zoveel mogelijk mensen samen, om de verdenking te spreiden en toch ook een beetje om anderen de kans te geven inzicht te krijgen in de mol. Dus als de mol tot twee keer toe dezelfde partner kiest, zowel in de grot als op het strand, is dat dus onmollig. (de trein was geloot, en wie van de 3 was aangewezen door angela, dus die tellen niet mee)

Daarnaast streep ik  Victoria ook weg omdat ze bij het zoeken naar tekens op de trein zei dat het aantal keer toeteren onduidelijk was. En met de tassen had ze , als ze de mol zou zijn, kunnen weten dat er twee tassen achterbleven en had ze er niet zo geirriteerd over gedaan...

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-02-2005, 12:08:04 »
Inderdaad een leuk idee, die wegstreeplijstjes. De mijne:

victoria: als eerste begonnen met liegopdracht in kasteel, erg onlogisch als mol; kunt beter ergens in het midden zitten.
lottie: verbetert Marc-Marie bij treinopdracht, zorgt voor geld bij kasteelopdracht
yvon jaspers: raadt Gijs Staverman, levert veel geld op
roeland:
gijs staverman: ik geloof er niet in dat de mol twee dagen uit het spel wordt gehaald en geloof ook niet in de reservemol theorie.
Yvonne v.d. Hurk: als dat zo zou zijn, vind ik dat ze wel heel, heel weinig in beeld komt, onopvallend is, zou de serie niet ten goede komen.

Dus dan blijven er nog vier over: Sander, Marc-Marie, Isabelle en Jim. Maar ik vind dat Jim het te goed doet bij Wie Van De Drie, ben geneigd hem ook te schrappen.
Nog effe en ik heb ze alle tien geschrapt  ;D

Offline Ricardo3941

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-02-2005, 13:36:41 »
Sander is te fanatiek, Jim te veel met het spel bezig.
Als je zo schrapt hou je dus alleen MM en Isabelle over: Isabella heeft haar rare mol-telefoontje, MM is een beetje te veel een George-mol.

Offline Snizzle

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-02-2005, 14:52:02 »
Sander is mij iets te nep, hij doet zich wel voor als een super fanatieke speler maar wanneer yvon in aflevering 3 zijn idee om een lijstje te maken met de volgorde van de opgehangen postzakken afkeurt laat hij het meteen. Hij maakt wel heel handig gebruik van de sabotage van zijn 2 mede spelers, jim en yvon, die ook nog eens 'toevallig als hulpmol zijn gekozen. Errug verdacht allemaal!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11 Gepost op: 1-02-2005, 14:52:34 »
Ik schrap niemand, maar zet voorzichtig een stippellijntje door Gijs (te weinig betrokken geweest in het spel, test op widm.nl en dagboeken wijzen anders uit) en Yvonne (te passief, te weinig molacties, te weinig goede molposities)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-02-2005, 15:05:48 »
Sander is mij iets te nep

Ik kan ook niet echt hoogte krijgen van Sander... aan de ene kant errug mollig eb druk bezig verdenkingen van zich af te schuiven. Maar aan de andere kant als ie echt zo is, vind ik hem wel erg braaf.
Dus ik ben er nog niet uit met Sander... ik denk vooralsnog dat hij de mol is.

Offline Andreh6

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 1-02-2005, 15:29:49 »
leuk die lijstjes maar of het handig is?

Sander - pot geld bij het liegspel
Victoria- zit tot 2x toe vrijwillig in het groepje van Isabelle en corrigeert hoe je moet communiceren bij de stoomtrein. als eerste begonnen met liegopdracht in kasteel
Yvonne - Komt te weinig in beeld en doet ook helemaal niks.
yvon jaspers - raadt Gijs Staverman, levert veel geld op.
Jim - Heeft de eerste afl als ze uit vliegtuig stappen een mol brilletje op. te makkelijk
Marc-Marie - doet bij het wie van de drie spel te goed z'n best. verdient veel geld voor de pot
Isabelle - Is niet slim genoeg om de mol te zijn. en is niet op de juiste plekken om de mol te kunnen zijn.

KORTOM: LOTTIE IS DE MOL! ;D
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 15:31:25 door paco25 »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #14 Gepost op: 1-02-2005, 15:39:31 »
Isabelle- heeft totaal geen Mol-kwaliteiten, noch eigenschappen. Wordt intuïtief weggestreept.
Jim
Sander
Lottie
Marc-Marie - had oortjes in tijdesn het bustransport in afl.2. Kon daardoor niet horen wate de anderen met elkaar bespraken. Een Mol wil in een zo vroeg stadium wel alles horen om te weten voor wie hij dient op te letten.
Yvonne
Yvon - had oortjes in tijdens het bustransport in afl.2. Kon daardoor niet horen wate de anderen met elkaar bespraken. Een Mol wil in een zo vroeg stadium wel alles horen om te weten voor wie hij dient op te letten.
Victoria- Heeft geen Mol-allures en doet echt haar best om geld te verdienen. Is te "hard" voor anderen in haar commentaren om de Mol te zijn. Een Mol dient zich op persoonlijk vlak in de mate van het mogelijke op de vlakte te houden.
Gijs - afgevallen en terug - moo blijft altijd in het spel. Zinloos indien de andere kandidaten de Mol niet aan het werk zien. Had ook echt spijt toen hij afviel.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Royalty

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #15 Gepost op: 1-02-2005, 15:44:37 »
Zelf denk ik dat de Mol in de eerste afleveringen misschien wat goodwill wil kweken, dus zullen er niet veel molacties zijn in de eerste afleveringen. Sterker nog, de mol zal hard zijn best doen om zich minder verdacht te maken.

Ik begin pas bij aflevering 3 weg te strepen.

Lottie corrigeerde MM in de trein. Mol corrigeert geen fouten.
Yvonne stelt goede vragen in de mystery-quizz. Verder veels te weinig in beeld.
Roeland
Yvon
Sander
Marc-Marie
Isabelle
Gijs
Jim
Victoria

Eigenlijk dus nog maar 2 personen.

Offline Snizzle

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-02-2005, 16:12:03 »
Misschien laten we iets te snel mensen afvallen, meerdere personen laten bv sander afvallen omdat hij geld potte bij het liegspel. Ook een mol doet wel eens iets goeds om te voorkomen dat hij verdacht wordt, bovendien denk ik dat zijn tactiek ook bestaat ui het mensen laten denken dat hij een fanatieke speler is. Ik zeg niet dat sander de mol is maar in mijn ogen is is er nog niet genoeg bewijs tegen.
Mensen die ik afstreep: Roeland en Gijs, bijna zeker wegens(eerder)afvallen.
Voor de rest zijn er wel mensen die ik niet verdenk maar daarvoor heb ik niet voldoende bewijs

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-02-2005, 16:47:56 »
Misschien laten we iets te snel mensen afvallen, meerdere personen laten bv sander afvallen omdat hij geld potte bij het liegspel. Ook een mol doet wel eens iets goeds om te voorkomen dat hij verdacht wordt, bovendien denk ik dat zijn tactiek ook bestaat ui het mensen laten denken dat hij een fanatieke speler is. Ik zeg niet dat sander de mol is maar in mijn ogen is is er nog niet genoeg bewijs tegen.
Mensen die ik afstreep: Roeland en Gijs, bijna zeker wegens(eerder)afvallen.
Voor de rest zijn er wel mensen die ik niet verdenk maar daarvoor heb ik niet voldoende bewijs

ik vind dat juist een reden om sander af te schrijven. zeker in de eerste aflevering is dit niet nodig, je kan ook winnen en vergeten te potten - maar om echt geld te potten (hij is de enige? (mijn bron is de samenvatting aflevering 1, hier op de site) vind ik uiterst onmollig.

mijn strepen zijn echt door de mensen die ik vind dat ze onherroeplijk afvallen als mol - geen twijfelgevallen.

Dat van die oortjes vind ik trouwens een goede  ::ok::

Offline Sin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #18 Gepost op: 2-02-2005, 15:55:33 »
hm...laat ik ook es zo'n lijstje maken...misschien helpt het  ::tandpastasmiley::

Yvon : Doet te molachtig in de auto en aangezien de andere kandidaten niets van het telefoontje weten lijkt het me een hele vreemde manier van doen als je de mol bent.
Isabelle : Ik weet niet waarom maar ik denk het gewoon
Sander : Is denk ik iets te fanatiek in het zoeken naar de Mol.
Gijs : Als een keer uit het spel geweest lijkt me niet handig als Mol zijnde
Victoria : Ziet bijna in alles een mollenstreek dus zoekt ook te ijverig
Roeland : Is ziek geworden en weg dus die is het zeker niet
Marc-Marie
Lottie
Jim
Yvonne

de laatste vier weet ik nog niet helemaal

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #19 Gepost op: 2-02-2005, 18:14:40 »
Als je puur op acties - mols of juist onmols, maar daarom weer mols en weer terug, gaat strepen... is er voor iedereen wel wat.
Dus ik ga eens even broeden op meer dan acties en dan kom ik ook strepen, haha.  ;)
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...