Auteur Topic: wegstreeplijstjes  (gelezen 14419 keer)

Offline Sin

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: wegstreeplijstjes
« Reactie #40 Gepost op: 6-02-2005, 22:11:50 »
dan zal ik een reden gevenb om MM wel!!! weg te strepen.
bij wie van de drie leidde MM 3 juryleden om de tuin. klopt he?
op de site wieisdemol.nl kun je een eigen test maken over de afleveringen om zelf te raden wie de mol is.
goed na afl 3 was er dus weer zo'n test en een der vragen was: Hoeveel juryleden leidde de mol om de tuin.
de 4 antwoorden waren: 1, 2, geen of de mol deed niet mee aan dat spel. aangezien MM wel meedeed en er dus 3 om de tuin leidde kan hij dus NIET de mol zijn.
is dit reden genoeg om hem weg te strepen? dacht wel wel!

Grtz rick

misschien bedoelden ze hoeveel van de juryleden op diegene had gestemd zonder dat die de echte was. de echte zou dan eventueel "geen" betekenen...maar het is maar een vreemde gok. ;)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 6-02-2005, 22:38:46 »

(van de widm.com site bij foto's afl 3, jury 1e spel).

ze stemmen 2 - 3 - 2 - 1
Dus maar 1 persoon dacht dat MM de echte was, wat zo was. Dus dan heeft MM toch dus 3 mensen misleid? ...

marc-marie

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2005, 23:39:05 »
Gebaseerd op de theorie dat de mol nooit iets doet wat bijzonder goed is (dus ook mensen weggestreept op basis van 1 enkele actie. Gevaarlijk, dat weet ik.)

- Lottie: Het stoppen van de truck om te overleggen (kost extra tijd, voorkomt dat zij de schuld kan geven aan chaos)
- Jim: Het onschadelijk maken van het verlies van de 3000 door het koffertje te wisselen
- Marc-Marie: Doet nep-wissel, kwam met de goede theorie om met drie koffertjes met hem aan tafel te gaan zitten, deed goede actie bij Wie van de Drie
- Victoria: "de mol staat boven de partijen" zoals iemand het zo mooi verwoordde. Doet niet mee aan persoonlijke vetes.
- Sander...
- Gijs: weggeweest uit het spel.
- Yvon: Het uberoverduidelijk mollen (oké, was molling in the name of, maar heeft geen nut)
- Isabelle: Het uberoverduidelijk mollen

Niet objectief... maar toch ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2005, 13:30:27 »
ff een update mijnerzijds:

Isabelle Te opzichtige mol-actie met koffertje; mol steelt eigen dagboek niet.
Roeland naar huus
Jim
Sander pot geld bij liegspel - mol verdient als het even kan geen geld en zeker niet individueel en zeker niet zo vroeg in het spel.
Lottie <- volgens mij is zij de mol
Marc-Marie geen optie "misleidt 3 juryleden" in WIDM.nl test, terwijl hij dat wel heeft gedaan.
Yvonne  ::zwaai::
Yvon zat niet bij vrachtwagen opdracht... ik tip haar nu als winnaar  ::tandpastasmiley::
Victoria zat niet bij vrachtwagen opdracht
Gijs weggeweest en terug - te opzichtig met chaos kweken - (bovendien had ik hem al weggestreept  :P )

Ik denk dat de mol heeft meegereden in de vrachtwagen opdracht omdat dat de perfecte sabotage plek was (kans om 5000 te verliezen en is bovendien nog gelukt ook). Vandaar dat de rest nu weggestreept kan worden. MM en Sander had ik al om andere redenen weggesstreept dus blijven nu over Lottie en Jim. Ik kan niet wachten tot vrijdag  :)
« Laatst bewerkt op: 7-02-2005, 13:32:53 door Quuipo »

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2005, 21:28:43 »
Yvonne - naar huis
Roeland - naar huis
Gijs - Weg geweest, te veel bezig met de problemen en irritaties binnen de groep, te oprecht
Isabelle - hulpmol, en een slechte ook, te 'onhandig'
Jim - laat ik voorlopig nog even open, ik denk dat hij naar huis zal gaan volgende aflevering
Sander - Niet kunnen betrappen of wat voor een mol-actie dan ook, fanatiek
Yvon - is de mol  8)  ;D
Lottie - verdacht, maar toch ook weer niet  ;)
Marc-Marie - erg grappig mannetje, maar geen mol imo  :)
Victoria - te veel bezig met de omstandigheden binnen de groep, irritaties e.d. imo doe je daar als mol niet aan mee

Voorlopig is dit het maar even, ben benieuwd hoe ver ik er naast zal zitten  :P
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 8-02-2005, 22:44:19 »
Nieuw lijstje na aflevering 4:

Lottie
Yvonne naar huis
Roeland naar huis
Yvon, te passief in de dodge, zelfs met opdracht van de mol, deed geen poging om geld te verliezen
Sander
Marc-Marie
Isabelle, domme sabotage actie, koos tot 2x toe Victoria
Gijs te gefrustreerd door slechte samenwerking, mol zou daar profeit van hebben
Jim wisselde het koffertje, als mol zijnde had hij dat niet gedaan, ten eerste was de actie van Isabelle te duidelijk (kon niet missen) en nu wonnen ze 500 euri ipv er 3000 te verliezen
Victoria koos 2x Isabelle, en is te negatief over anderen en te vol van zichzelf

Ja, ik haal de streep door Jim weer weg!
Zijn streken zijn niet mollerig, maar dat telefoontje van de mol, was gewoon op een te onlogisch tijdstip (of hij was gewoon lekker aan het struinen met een cameraman, die hij al kende, en wist de cameraman dat Jim gebeld ging worden en Jim nog niet.
Jim, Jim Jimmy.... ik weet het niet!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline the_nijn

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 9-02-2005, 15:38:36 »
Even een samenvatting van alle wegstreeplijstjes:

Roeland ziek/weg
Gijs afgevallen en terug - in molquiz geen optie"de mol was niet aanwezig"
Yvonne weg
Yvon raad Gijs Staverman, doet te mol-achtig,ingeroepen als hulp mol
jim doet het goed bij wie van de 3, meesteractie kofferruil, ingeroepen als hulp mol
Marc Marie doet het goed bij wie van de 3, doet te mol achtig
Isabelle ingeroepen als hulp-mol
Sander (naam kwam voor als bestemming van 1 van de postzakken)
Vitoria (naam kwam voor op bier)
Lottie (verbetertMM herhaaldelijk

Kortom, 1 van die onderste 3 moet het zijn, ik denk Lottie

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 11-02-2005, 23:20:43 »
OK - ik hou nu alleen nog maar Jim & Lottie over  ::vergroot::
Oh wacht, die had ik alleen nog maar over  :-\\ Wel, Jim heeft nog niets gedaan in mijn ogen waardoor hij echt weggestreept kan worden en Lottie wordt alleen maar molliger.

Isabelle Te opzichtige mol-actie met koffertje; mol steelt eigen dagboek niet.
Roeland naar huus
Jim
Sander pot geld bij liegspel - mol verdient als het even kan geen geld en zeker niet individueel en zeker niet zo vroeg in het spel.
Marc-Marie geen optie "misleidt 3 juryleden" in WIDM.nl test, terwijl hij dat wel heeft gedaan.
Yvon zat niet bij vrachtwagen opdracht... ik tip haar nu als winnaar  ::tandpastasmiley::
Victoria zat niet bij vrachtwagen opdracht
Gijs weggeweest en terug - te opzichtig met chaos kweken - (bovendien had ik hem al weggestreept  :P )

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 12-02-2005, 14:45:32 »
Yvonne - naar huis
Roeland - naar huis
Gijs - Weg geweest, te veel bezig met de problemen en irritaties binnen de groep, te oprecht
Isabelle - hulpmol, en een slechte ook, te 'onhandig'
Jim - laat ik voorlopig nog even open, ik denk dat hij naar huis zal gaan volgende aflevering
Sander - Niet kunnen betrappen of wat voor een mol-actie dan ook, fanatiek
Yvon - is de mol  8)  ;D
Lottie - verdacht, maar toch ook weer niet  ;)
Marc-Marie - erg grappig mannetje, maar geen mol imo  :)
Victoria - te veel bezig met de omstandigheden binnen de groep, irritaties e.d. imo doe je daar als mol niet aan mee

Voorlopig is dit het maar even, ben benieuwd hoe ver ik er naast zal zitten  :P

Hierbij streep ik na gisteren ook Jim en Lottie weg (oei, nu doe ik het tegenovergestelde wat iedereen denkt).  :)
Dit omdat er in het dagboek van de mol staat dat de aandacht al genoeg van hem/haar afgeleid is, en Jim en Lottie hebben juist heel erg in de aandacht gestaan deze uitzending en verdenkingen erbij gekregen.  :-X
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 14-02-2005, 14:48:38 »
Goed ik ga nu grof strepen:

Roeland weg
Gijs mol blijft altijd in het spel
Yvonne weg
Yvon is als hulpmol niet mollerig, als ze echt de mol was geweest had ze der best gedaan om geld te verliezen, nu was ze te passief.
Jim kofferruil actie was absoluut niet mollig. Molpositie verkeerd bij zingen, erg gestresst bij executie
Marc Marie
Isabelle doet absoluut niks mollerigs, als zij de mol is is het wel een slechte
Sander heel vraag, maar doet ook niks mollerigs.
Victoriaweg
Lottie

Dus ik heb nog staan MM en Lottie.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #50 Gepost op: 15-02-2005, 12:24:12 »

Gijs: Te vaak niet meegedaan, een zere knie die de reden is voor alle mollenstreken is te zwak
Isabelle: Te weinig molacties, te passief, een percentage van 40% is niet te verklaren, als niemand haar verdenkt. (en eerder wel)
Jim: Jim, de zanger die zichzelf hulpmol maakt bij een zangopdracht is ongeloofwaardig. Daarbij weten de kandidaten niet wie de hulpmol was. Jim was supermols bezig in deze opdracht en daardoor laadde hij veel verdenkingen op zich. Of Jim is een hele domme mol of hij is niet de mol. Daarnaast brengt Jim meer geld in het laatje dan eruit.
Lottie: Het ligt er de laatste te dik bovenop, maar het is zeker mogelijk.
Marc-Marie: Waku-Waku Mol, alle molacties liggen er te dik bovenop, herstelt op momenten dat de mol dat nooit zou doen, zijn irritaties leken niet gespeeld.
Sander: Molt op momenten dat hij niet moet mollen (kunstopdracht) en is te passief bij belangrijke opdrachten.
Yvon: Vorige aflevering te passief, als hulpmol te mollig te werk gegaan (veel verdenkingen op zich), maar was zij wel echt hulpmol of beweert ze dit alleen tegen de 'kijker'? Maar verdachte numero uno!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 15-02-2005, 12:40:14 »
Yvon: Vorige aflevering te passief, als hulpmol te mollig te werk gegaan (veel verdenkingen op zich), maar was zij wel echt hulpmol of beweert ze dit alleen tegen de 'kijker'? Maar verdachte numero uno!

Ze zullen toch niet die undercover mol een stuk voor niks laten inspreken, gewoon om ons om de tuin te leiden. Om net te doen of Yvon hulpmol is, terwijl ze dat niet is.
Ik zie er de logica niet van in, maar dat kan aan mij liggen

En trouwens, als dat zo is, is het niet leuk. Het hoeft ons niet te makkelijk gemaakt te worden, maar als ze die trucendoos opentrekken, dan is de lol er wel gauw af.
De genialiteit van het programma is dan weg. Vind ik.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #52 Gepost op: 15-02-2005, 12:43:53 »
Ze zullen toch niet die undercover mol een stuk voor niks laten inspreken, gewoon om ons om de tuin te leiden. Om net te doen of Yvon hulpmol is, terwijl ze dat niet is.
Ik zie er de logica niet van in, maar dat kan aan mij liggen

En trouwens, als dat zo is, is het niet leuk. Het hoeft ons niet te makkelijk gemaakt te worden, maar als ze die trucendoos opentrekken, dan is de lol er wel gauw af.
De genialiteit van het programma is dan weg. Vind ik.

Het lijkt me nog veel minder leuk als elke hulpmol per definite geen mol is, dat scheelt weer 3 verdachten

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 15-02-2005, 13:31:54 »
YvonLigt er te dik bovenop telefoon wegdrukken etc
gijsVanwege eerder genoemde feiten
IsabelleTe passief
marc-marievanwege eerder genoemde feiten
sander Ik weet niet wat ik met hem aan moet
lottie is mijn mol als er twee mollen zijn
Jim Het feit dat hij dat koffertje met 500.- ruilde kan ook zijn omdat hij bang was dat isabelle niet herkend zou worden en de pot dus 3000.- rijker zou zijn. Wat is ni 500.-??
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 22-02-2005, 22:34:06 »
Goedenavond dames en heren, hier zijn we weer met de wegstreeplijstjes  ::zwaai::

Isabelle Te opzichtige mol-actie met koffertje; mol steelt eigen dagboek niet, isabelle had als enige antwoord op tv vraag en doet vliegopdracht goed. 3 dubbel streep.
Roeland naar huus
Jim heeft zichzelf weggestreept  :P
Marc-Marie geen optie "misleidt 3 juryleden" in WIDM.nl test, terwijl hij dat wel heeft gedaan; zat niet in kunstwerkopdracht, kon het minst in gemold worden; doet vliegopdracht goed (en nog een loop!)
Victoria weg
Gijs weg

ik kan er niets aan doen, Lottie blijft staan... Go lottie!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2005, 22:36:17 door Quuipo »

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 22-02-2005, 23:27:43 »
Goedenavond dames en heren, hier zijn we weer met de wegstreeplijstjes

Prima. Hier is het mijne (zonder de grottenopdracht waarbij iedereen geld won):

• Isabelle: passief bij de tonnen op het strand, deed niet mee aan de truckopdracht en won geld bij de kunstopdracht, bij de tv-vragen en bij het stuntvliegen.
  • Lottie: passief bij de tonnen en de kofferopdracht, en won geld in Lisse.
  • Marc-Marie: gedroeg zich onmols bij Wie van de drie? en bij de koffers.
  • Sander: passief bij de koffers en won geld in Lisse.
  • Yvon: was passief bij de tonnen en de koffers, deed niet mee aan de truckopdracht en won geld bij Wie van de drie? en de kunstopdracht.
???

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 22-02-2005, 23:35:28 »
Ik kan het niet beter verwoorden Erik TKS  ::ok::

Zou 't dan toch Roeland zijn :P ;)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 22-02-2005, 23:51:47 »
 ::rofl::  :P
nee angela is de mol  ::pinokkio::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #58 Gepost op: 23-02-2005, 00:14:15 »

[/li] [li] Marc-Marie: gedroeg zich onmols bij Wie van de drie? en bij de koffers.

Ik weet dat dit het wegstreep topic is maar ik wilde toch even zeggen dat Marc-Marie juist mols was bij wie van de drie..Het was juist de bedoeling dat hij geraden werd..En hij begon al erg komisch met euh Ji..Mag het over, slechts 1 had hem goed dus het leverde helaas 3000 euro op.
Bij de dames ging het iets beter en die "verdiende" 2000..!!
Moet nog even nakijken op wie er gestemd werd..

Maar ik streep ff:
Isabelle
Sander
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2005, 00:15:43 »

• Isabelle: passief bij de tonnen op het strand, deed niet mee aan de truckopdracht en won geld bij de kunstopdracht, bij de tv-vragen en bij het stuntvliegen.
  • Lottie: passief bij de tonnen en de kofferopdracht, en won geld in Lisse.
  • Marc-Marie: gedroeg zich onmols bij Wie van de drie? en bij de koffers.
  • Sander: passief bij de koffers en won geld in Lisse.
  • Yvon: was passief bij de tonnen en de koffers, deed niet mee aan de truckopdracht en won geld bij Wie van de drie? en de kunstopdracht.
???

Ik sluit me hierbij aan:
  • Isabelle: passief bij de tonnen op het strand, deed niet mee aan de truckopdracht, passief bij het oriëntatiespel (nam de telefoon niet een keer af van Sander en Jim), won geld in Lisse en bij het vliegtuigspel.
  • Marc-Marie: gedroeg zich bijzonder onmols bij wie van de drie, won geld in Lisse, communiceerde goed bij vliegopdracht, liet 3 keer een bom hangen in treinspel, deed zijn best Pete hem te laten herkennen etc.
  • Sander: Won geld in Lisse, deed niets bij de kofferopdracht, had geen invloed op Kunstopdracht, geen invloed op MM bij truckspel, potte geld in Lisse en deed erg z'n best bij wie van de drie spel.
  • Yvon: Deed niet mee aan de truckopdracht, voerde niets uit bij kofferopdracht, passief bij de tonnen, communiceerde goed bij vliegtuigopdracht, raadde Gijs binnen de tijd, zegt: dat was geen mollenstreek hoor (wanneer ze iets verpest, lijkt me raar dat we op die manier op het verkeerde been zouden moeten worden gezet)
  • LottieWon geld in Lisse, wees op goed Kunstwerk, deed niets bij de kofferopdracht, was passief bij de tonnen, reed parcours bij truck dat MM had kunnen verbeteren etc.

??? ??? ??? :-\\ ;)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2005, 00:20:46 door Cosma »