Auteur Topic: wegstreeplijstjes  (gelezen 14428 keer)

Offline brainsquig

• Forumlid
Re: wegstreeplijstjes
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2005, 20:58:28 »
Je kunt ook gewoon oortjes indoen zonder muziek op te heben staan. Dan kun je meeluisteren zonder dat mensen het doorhebben!

Offline apenstraatje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2005, 15:56:55 »
Nou dit denk ik ervan:
Roeland die is ziek
Gijs   alleen maar om de verdenkingen op roeland kracht bij te zetten
MarcMarie[/glow] is vast de mol
Jim    Nee, die zou veel te graag mol zijn, toch is hij  ergens blij over
Sander
Yvon ik denk van niet
Yvonne iets te low profile
Isabelle een mol moet slim zijn
Victoria In GTST speelt ze ook al een saboteus mollesk persoontje, veel te verdacht en erg fanatiek. Een mol zou wat relaxter zijn
Lottie Ze verbeterde MM, waarom zou ze dat doen

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #22 Gepost op: 4-02-2005, 11:13:01 »

Yvon ik denk van niet

supermotivatie  ::) maar die wegstreeplijstjes zijn toch bedoelt om alleen mensen weg te strepen die je zeker weet van niet?

Offline daakhaos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 4-02-2005, 13:20:18 »
Je kunt ook gewoon oortjes indoen zonder muziek op te heben staan. Dan kun je meeluisteren zonder dat mensen het doorhebben!

Hear hear!  ::bravo::

Lijkt me ook geen voldoende reden om MM weg te strepen.

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #24 Gepost op: 4-02-2005, 13:42:28 »
dan zal ik een reden gevenb om MM wel!!! weg te strepen.
bij wie van de drie leidde MM 3 juryleden om de tuin. klopt he?
op de site wieisdemol.nl kun je een eigen test maken over de afleveringen om zelf te raden wie de mol is.
goed na afl 3 was er dus weer zo'n test en een der vragen was: Hoeveel juryleden leidde de mol om de tuin.
de 4 antwoorden waren: 1, 2, geen of de mol deed niet mee aan dat spel. aangezien MM wel meedeed en er dus 3 om de tuin leidde kan hij dus NIET de mol zijn.
is dit reden genoeg om hem weg te strepen? dacht wel wel!

Grtz rick
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 4-02-2005, 13:57:50 »
Zo makkelijk zullen ze het toch niet weggeven???
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 4-02-2005, 14:05:23 »
Nee, lijkt me ook niet. Maar het is natuurlijk wel zo dat ie  actief zelf verantwoordelijk was voor het om de tuin leiden van DRIE juryleden, daar gaat het toch om. Dat heeft flink wat geld opgeleverd. Geen mollenstreek dus (niet dat ik MM enkel alleen hierdoor zou wegstrepen)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2005, 16:34:16 »
supermotivatie  ::) maar die wegstreeplijstjes zijn toch bedoelt om alleen mensen weg te strepen die je zeker weet van niet?

inderdaad :)

dat van MM en 3 juryleden om de tuin leiden, klopt het dan dat er maar 1 persoon dacht dat hij het was? Ik ben die uitslag namelijk vergeten. Dan vind ik het inderdaad een hele goede wegstreepreden.

Offline daakhaos

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-02-2005, 01:08:34 »
Ja, dat is inderdaad nog steed seen probleem waar ik geen antwoord op heb...  ::schaam::
Maar kunnen we dan in ieder geval nu wel Jim afstrepen (zie Jim-topic). Hij helpt de groep van -3000 naar +500, dat had een goede mol wel beter gedaan!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 5-02-2005, 01:18:03 »
Wegstrepen vind ik altijd gevaarlijk, maar als Gijs de Mol is dan is het wel een heeeele luie. Vorige week al helemaal niet in beeld; deed in deze aflevering al niet mee met de vrachtwagenopdracht en is met die koffers ook alleen maar bezig met discussieren.

Offline Yellow

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-02-2005, 01:31:31 »
Gijs: is uit het spel geweest en levert geen actieve bijdrage (zowel positief als negatief)
Isabelle: haar domme actie bij de koffertjes toont aan dat zij niet intelligent genoeg is om subtiel te saboteren.
Jim
Lottie: is niet actief bezig om geld te verliezen of anderzijds te saboteren, en is niet slim genoeg om dit zo subtiel te doen dat het niet op zou vallen.
Marc-Marie
Roeland: ziek naar huis
Sander: heeft niet het juiste mol-instinct. Lijkt heel zelfverzekerd, maar is eigenlijk zeer afhankelijk van anderen.
Victoria
Yvon
Yvonne: afgevallen in afl. 4.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Royalty

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #31 Gepost op: 5-02-2005, 12:23:51 »
Zelf denk ik dat de Mol in de eerste afleveringen misschien wat goodwill wil kweken, dus zullen er niet veel molacties zijn in de eerste afleveringen. Sterker nog, de mol zal hard zijn best doen om zich minder verdacht te maken.

Ik begin pas bij aflevering 3 weg te strepen.

Lottie corrigeerde MM in de trein. Mol corrigeert geen fouten.
Yvonne stelt goede vragen in de mystery-quizz. Verder veels te weinig in beeld.
Roeland
Yvon
Sander
Marc-Marie
Isabelle
Gijs
Jim
Victoria

Eigenlijk dus nog maar 2 personen.

Na aflevering 4 kan ik Gijs en Isabelle zeker wegstrepen. Helaas is Yvonne uit het programma, want die had ik al weggestreept.

Lottie
Yvonne weggestemd
Roeland
Yvon
Sander
Marc-Marie
Isabelle 2x geholpen worden door de mol? mol steelt dagboek van Isabelle
Gijs Snapt het spel niet. Zit teveel te zoeken naar antwoorden.
Jim
Victoria

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 5-02-2005, 16:53:53 »

Nieuw lijstje na aflevering 4:

Lottie
Yvonne naar huis
Roeland naar huis
Yvon, te passief in de dodge, zelfs met opdracht van de mol, deed geen poging om geld te verliezen
Sander
Marc-Marie
Isabelle, domme sabotage actie, koos tot 2x toe Victoria
Gijs te gefrustreerd door slechte samenwerking, mol zou daar profeit van hebben
Jim wisselde het koffertje, als mol zijnde had hij dat niet gedaan, ten eerste was de actie van Isabelle te duidelijk (kon niet missen) en nu wonnen ze 500 euri ipv er 3000 te verliezen
Victoria koos 2x Isabelle, en is te negatief over anderen en te vol van zichzelf

Ik zit nog een beetje met Sander, want hij doet gewoon niks verkeerd, maar ook niks mollerigs....

Verdenk nu MM en Lottie (zou ze extra rijlessen gehad hebben?)

Offline Yellow

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 5-02-2005, 20:14:57 »
Lottie zou inderdaad wel een heel goede mol kunnen zijn, als je die rijlessen in acht neemt.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 5-02-2005, 20:28:58 »
Yvonne naar huis
Roeland naar huis
Lottie weet goed te liegen, MMs fouten te corrigeren in de trein
Yvon gaat niet in de groep op, maar trekt zich er steeds uit terug om de zaken met afstand te bekijken (op zoek naar haar mol)
Sander stopte uiteindelijk het openen van de tonnen, wat langzamerhand steeds meer geld ging kosten
Marc-Marie chaoot maar bij vlagen briljant: denk aan hoe hij zich versprak tijdens wie van de 3 en probeerde Peter te overtuigen van het feit dat hij het koffertje wisselde (al mislukte dat wel) Ook reed hij als tweede behoorlijk goed.
Isabelle saboteert op zeer opzichtige manier voor goede vragen. Zoekt op deze manier echt de verdenking
Gijs loog aan het begin goed, maar wekte door zijn stijl wel verdenking op zich, wat niet handig is als mol
Jim verwisselde het koffertje op een briljante manier, dat Peter hem niet eens gezien had (terwijl de rest er als kippen zonder kop omheen renden), verder heeft hij ook goede resultaten behaalt
Victoria Gebrek aan bewijs. Als ik mij uit de losse pols goed herinner, is zij nog nooit bij een falen van een opdracht betrokken geweest

Zoals je ziet, kunnen ze het geen van allen zijn. Ik heb geen flauw idee meer wie de mol zou kunnen zijn.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 5-02-2005, 20:37:06 »
Lottie weet goed te liegen, MMs fouten te corrigeren in de trein

Maar was de enige fout van MM die ze corrigeerde het aantal keer toeteren??
Of heb ik er een paar gemist?

Ze was wel snel met het wisselen naar Stoker.... betere molpositie dan achter in de trein

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 5-02-2005, 20:59:42 »
Na aflevering 4 begin ik lottie ernstig te verdenken. Maar goed, mijn wegstreeplijstje geupdated:

Isabelle Te opzichtige mol-actie met koffertje; mol steelt eigen dagboek niet.
Roeland naar huus
Jim
Sander pot geld bij liegspel
Lottie <- volgens mij is zij de mol
Marc-Marie
Yvonne  ::zwaai::
Yvon <- was mijn mol maar twijfel nu
Victoria
Gijs weggeweest en terug - te opzichtig met chaos kweken - (bovendien had ik hem al weggestreept  :P )

ben ik minder streng dan is mijn lijst gereduceerd tot Jim & Lottie, zij zaten in de vrachtwagen en deden het erg goed. Was dit de stuurmanskunst van lottie of de navigatiekunst van Jim? In ieder geval moet een van beide de mol zijn geweest (ik ben een aanhanger van "de mol als held" theorie). I keep my eye on Lottie  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2005, 14:39:49 door Quuipo »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #37 Gepost op: 6-02-2005, 00:01:54 »
volgens mij is Lottie een beetje, ja hoe zeg je het, verlegen om de mol te zijn, begrijp me niet verkeerd hoor, maar stel dat zei de mol was en ik zei tegen haar: Ben jij de mol? Zou ze volgens mij helemaal rood worden...
nee nee, niet omdat ik zown lekker ding ben hoor ;)

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-02-2005, 12:34:07 »
- Lottie: had niet geoefend met de vrachtwagen, was nog bijna de helft langzamer als de ongeoefende MM. Is helemaal niet zo goed dus
- Jim: wint 3500 euro door opvallende wissel met koffers Isabelle teniet te doen
- Marc-Marie: wil voor de zekerheid nog een nep-wissel doen en doet dat goed
- Victoria: uitstekende Wie van de 3. Mist eigen tas bij trein
- Sander: zit in Dodge met twee hulpmollen, zou dan nooit nog een hulpmol achterin de trein erbij nemen. Zinloos en vooral veel te grote kans dat er toch geld verdiend wordt
- Gijs: biedt aan om Pete af te leiden met knieproblemen, niet handig, geen controle
- Yvon: is de mol, kan iemand een onmolse actie noemen?
- Yvonne: weg
- Roeland: weg
- Isabelle: hulpmol, achterin de trein, dan slecht gekozen hulpmollen

Offline peetie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 6-02-2005, 16:36:42 »

niet: 
Marc_marie is een grote ego tripper weet alles beter, probeert overal verwarring te zaaien en zo op een mol te lijken alleen lukt dat niet (misschien waardering kweken bij de mol??)
Gijs; te eager om de mol te vinden, heeft bij iedereen irritaties
roeland- ziek naar huis
yvonne v.d hurk; naar huis
issabelle;makkelijk te beinvloeden, blijkt doordat ze al 2x op verzoek de mol in moet gaan om vragen goed te laten rekenen anders was ze mogelijk al weggeweest.

wel mogelijk;
lottie; rijdt o.a vrachtwagen of ze haar grootrijbewijs heeft (is dit zo??)volgens mij is ze zeer stressbestendig
Jim:perfecte mol, vriendjes met iedereen, heeft al een aantal opdrachten deels de mist in laten lopen o.a de trein opdracht, koffers in winkelcentrum
Sander; idem dito, alleen heb ik een aantal hints gezien die nog meer zijn kant op wijzen dan jim

grote twijfel waar te plaatsen
Victoria; mist haar eigen tas wat niet handig is o.k, maar ook doet ze sommige dingen heel slim zodat niemand het door heeft dat ze toch een bepaalde richting worden opgestuurd.....
Yvon jaspers; is soms erg passief en opstandig en te ongeintreseerd.Aan de ene kant kun je haar nergens op betrappen aan de andere kant sommige dingen zijn te toevallig