Verder vraag ik me af waarom er op de .nl site melding wordt gemaakt van Keyzer Soze. Dit komt uit The Usual Suspects, zoveel snap ik ook nog. Maar is dit dan ook een hint??
Ja ik denk van wel.
"Keyzer Soze is DE hoofdpersoon uit de film "Usual Suspect" De line up doet denken aan de voorkant van de filmhoes, ware het niet dat het in de film Usual Suspect gaat om 5 personen. Keyzer Soze is in het verhaal een figuur waarvan niemand weet of het een echt persoon is of een mythe.
Keyser Soze loopt de hele film lang mank. Dit blijkt aan het einde hartstikke nep te zijn. Op de filmhoes staat Keyser Soze als 5e in de line up, wat tergelijkertijd betekent dat hij ook als laatste in de line up staat. Gijs Staverman loopt mank en staat in de WIDMline up als 5e, Marc Marie als laatste.. Vannacht had ik daar even niet aan gedacht, maar toen ik net de filmhoes erbij pakte, begon het me te dagen..
Nog een ding, terwijl de kandidaten in de line up stonden, zag je Angela tegen ze praten. Op de muur achter haar zag je een 4 en een 5 geplakt. Misschien de locaties van de winnaar en mol (bijvoorbeeld) in de Line up?? Jim stond als 4e en Gijs als 5e.. Graag een reactie!"