Wat mij opviel mbt het "message from the mole"-gedoe: Is Isabelle nu WEER gebeld??? Of was dat stukje waarin zij over het telefoontje verteld en je een stukje van Mr. X ziet een soort van flash-back? Ze moest toch in de vorige afl mollen, of gold de opdracht van vorige week om goede antwoorden te verdienen ook nog voor deze afl??? Heel vaag
! Bij de executie zegt Angela dat er iemand (dus 1 persoon?!?) heeft mee-gemold en 5 goede antw. heeft verdiend. Ze zegt daar niet bij wanneer (logisch). Degene die 5 goede antw. zou verdienen was toch Yvon? Dus dan heeft zij die nu gekregen ipv vorige week, omdat er toen geen executie was. Maar Isabelle heeft vorige week toch ook wel wat uitgehaald, maar 1 zak gepakt, waarom heeft zij dan geen goede antw. verdiend? Of was haar opdracht anders? (Sorry
, beetje off-topic, maar nu weer over afl. 4)
Wat mij opviel aan het einde, toen Gijs en Sander liepen te kletsen: volgens mij zei Sander zoiets als "...dus diegeneN die de mol hebben geholpen...", maar ik kan het ook fout hebben verstaan hoor, ik weet alleen dat Gijs heel duidelijk over degenE sprak. De groep weet niet wie er gebeld zijn, alleen Jim en Isabelle kunnen vermoeden dat er iig nog 1 iemand is gebeld (omdat zij 3 of 4 goede antw. konden verdienen) en Yvon kan denken dat zij dus de enige is die gebeld is. Dus heeft de mol (niet mijn mol btw) Sander zich versproken, want de mol weet natuurlijk wel hoeveel mensen er een telefoontje hebben gehad. Ik hoop dat het een beetje te volgen is allemaal, volgens mij is het een beetje warrig verhaal...
Verder leuke afl, jammer dat MM niet zo uit de verf kwam, vond ik, we weten hoe grappig hij kan zijn en dat zag ik nu niet zo... Wat een chaos maken ze er van, precies zoals Gijs zei, Philips zou met hun aan de leiding binnen 2 weken failliet zijn!
Enne voor de doorgewinterde mol-fans: wat voor getal stond er op de vrachtwagen...
28 !!!