Aan het begin zei Angela dat één van de kandidaten het erg moeilijk zou krijgen. Doelde ze hierbij op Victoria (1 vraag fout)? Of misschien op Gijs (die de communicatiemethoden van de groep niet trekt)?
Ook opvallend is dat Angela zegt: 1 van jullie heeft de afgelopen tijd de mol geassisteerd en krijgt een aantal goede antwoorden. 1?? Toch alleen Isabelle? Yvon moest namelijk geld verliezen en dat is haar niet gelukt. Misschien kreeg Isabelle de 5 vragen alleen als ze deze aflevering weer zou mollen, aangezien de vorige executie niet door was gegaan. Dat verklaart misschien ook de term 'de afgelopen tijd' want volgens mij ging het telkens om maar 1 opdracht.
Jim's telefoontje laat ook maar op zich wachten...
Er staat trouwens inderdaad St Vicent.. En ik geloof ook wel dat die zin die uit de politieborden te halen is, een hint is. Goed gevonden!
Moeten we niet verder kijken in de buurt van de politieborden, want misschien is daar nog wel een hint te vinden?? Ik zou niet weten wat, maar ja. Misschien doelen ze inderdaad wel op de R die ontbreekt.