Ik heb een stevig voorgevoel dat Lottie de mol is. Afgaande op deze aflevering vielen me een paar dingen op:
* Het boekje van Isabelle is weg, en ligt de volgende dag voor haar kamerdeur op de grond. MarcMarie die samen met Lottie op een kamer ligt is op de douche en als hi terug komt vindt hij het boekje op de grond voor de deur van Isabelle. Als Lottie de mol is, is een van de weinige kansen om dat boekje terug te leggen bij Isabelle, als MM op de douche is en zij ongestoord haar gang kan gaan.
* Lottie reed snel, vrijwel foutloos, maar niet opvallend TE snel. Getrained, maar niet TE!
* Laatste ERG opvallende feitje. De Test. In de ruimte waar de test plaats vind zijn twee deuren. Een deur naar de galerij en ernaast een deur met het bordje "exit" erboven en een trap erachter. Kijk de test maar eens na. IEDEREEN komt de ruimte binnen vanaf de galerij, BEHALVE Lottie, die komt de ruimte binnen vanaf de deur met het bordje "exit" erboven! Je kan van iedereen zien dat ze door de galerij deur komen, zelfs de mensen die deels buiten beeld zijn. De enige waarvan je niet ziet waar vandaan ze binnen komt is Yvonne, en die ligt er nu uit.
Toeval? Ik vraag het me af!
ROB