Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
De snor en sik zitten zelfs scheef geplakt...Maar misschien vinden we hem/haar wel op deze site: http://www.angelagroothuizen.nl/index2.asp, waar (achtergrond)foto's (kennelijk crewleden) te vinden zijn. Ook hier lijkt het erop dat ze ook in Bali zijn geweest. Krijgen we dat nog te zien op TV?
Ik geloof zelfs dat een kandidaat verklapt heeft dat ze naar Bali zijn geweest. Maar ik weet het niet zeker.
Ik begin steeds meer te denken dat het een vrouw is, en misschien wel elise
kan iemand de foto van de molemessenger en die van elise naast elkaar zetten?de gelijkenis tussen de maier van telefoon/walkietalkie vasthouden is mi wel erggg gelijk, maar je kan het volgens mij beter vergelijken als je ze naast elkaar zet bvd
Whaha, dit topic wordt steeds komischer. De gracieuze, rondvormige Elise zou die Barry zijn met een typisch mannenhoofd
Ik denk dat het gijs is.Kan iemand in fotoshop die donkere haren van de messenger eens blond maken en bij een foto van gijs zijn haren zwart maken? Misschien dat dat ook weer een handje helpt. ik wil niemand hier mee opzadelenmaar ik ben niet zo'n goede foto shopper.Penelope
Yes! Toch Gijs!
... zijn oor lijkt anders...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
543 gasten en 3 vaste bezoekers