Auteur Topic: Zelf op zoek naar een molkandidaat op 19-2  (gelezen 110933 keer)

Offline lynnlynn

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Zelf op zoek naar een molkandidaat op 19-2
« Gepost op: 11-02-2005, 09:49:05 »
Ik weet niet of het net op de officiële site is gezet maar ik lees zojuist van de actie op 19-2 om zelf op zoek te gaan naar iemand in Nederland. Klinkt geweldig maar het is mij niet helemaal duidelijk. Is dit eerder geweest?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf op zoek naar een molkandidaat op 19-2
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2005, 10:22:16 »
Effe de tekst van widm.nl hierover:

Wil jij één of meerdere molkandidaten ontmoeten!?

SMS nu in hoofdletters de tekst MOL AAN <let op de spatie!> naar 9090 en reserveer zaterdag 19 februari alvast in je agenda.... Op die dag zul je zelf op jacht gaan naar één of meer Bekende Nederlanders die dit jaar in de Mol zitten.

De opdracht is alleen maar geslaagd, als je weet uit te zoeken waar in Nederland ze uithangen... Er is maar één voorwaarde: je moet je mobiele telefoon altijd bij je hebben.

(Elke sms kost je 25 cent en je krijgt maximaal 3 sms-jes per week toegestuurd. Door MOL UIT <let op de spatie!> naar 9090 te sturen ben je er ook weer van af.)

Ik heb geen idee wat 't is, maar ik ben over die sms-spelletjes niet zo enthousiast.  :-\\

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2005, 11:05:05 »
Ik ben ook niet zo enthousiast over SMS-acties maar het spel lijkt mij op zich dan wel weer leuk. Ik vroeg mij daarom af of er meer over bekend is. De indruk die ik krijg is dat je kris kras door het land rijdt en zo nu en dan een sms'je krijgt.

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2005, 11:43:14 »
Misschien moeten we JUIST dit doen, WIDM heeft te leven met een niet te hoog budget. DIt is misschien een manier om wat extra's te hebben voor een eventueel volgend seizoen. Onze kans om het programma levend te houden?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2005, 13:03:10 »
Tsja, dilemma... Ik haat sms-spelletjes, maar ik ben verslaafd aan De Mol...  :-\\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2005, 13:50:44 »
We hebben effe voor jullie meer info gevraagd mbt dit bericht op de officiele site.   :)

Het betreft hier 'n mogelijkheid om als echte speurder nog meer hints te krijgen. Het is de bedoeling dat je per SMS hints krijgt over een locatie en tijdstip. Deze hints moet je natuurlijk gebruiken om op het juiste tijdstip op de plaats van bestemming te kunnen zijn. Daarom moet je je telefoon die zaterdag bij je hebben, anders mis je de sms-jes en kom je er niet op tijd. Als je eenmaal de goede locatie bereikt hebt, zijn daar een aantal kandidaten die je kan onderwerpen aan vragen. Het is dus voor ons fantieke speurders dé ideale kans om de molkandi's te spreken nog vóór de ontknoping en wellicht daardoor wat meer duidelijkheid te krijgen over de identiteit van de mol.  ::jaja::

't zou natuurlijk geweldig zijn als er veel forumleden van hier daar aanwezig kunnen zijn, zodat we zoveel mogelijk extra hints krijgen!  :D  Dus spreek samen af om te gaan, bedenkt hier goede vragen en dan worden we wellicht 'n stuk wijzer over wie de mol is!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 13:53:42 door Han13 »

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2005, 13:52:49 »
klinkt wel spannend :)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2005, 14:04:40 »
maar dit heeft dus niets te maken met die mailtjes en boodschappen van talpa/elmar enz?

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2005, 14:13:00 »
Da's volgende week zaterdag dus nog 1 week, max 3 sms'jes per week dus totaal 3 sms'jes? Kosten 25 cent per bericht (verzenden én antwoord neem ik aan) = 6 x 0,25 cent. Dat kan de pret toch niet drukken... Maar ja, die sms spelletjes hebben een slechte naam bij mij. Ik prakkizeer er nog even over, ook om dat ik niet weet of ik wel kan. Misschien is het wél een idee om (serieuze) vragen te inventariseren. Misschien in dit draadje een lijst opnemen? De mensen die dan wel gaan kunnen die lijst dan gebruiken.

Ik ga er van uit dat de lokatie redelijk centraal in NL is... Lisse?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2005, 19:40:57 »
Ik heb me opgegeven :) Maar ik denk niet dat ik kan gaan als ik win(ouders  >:( )

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2005, 19:41:36 »
Ik heb me aangemeld en wacht op de eerste instructies ;D (goh, ik lijk wel een hulpmol ::rofl::)
Toch bedankt!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #11 Gepost op: 11-02-2005, 19:48:45 »
Misschien is het wél een idee om (serieuze) vragen te inventariseren. Misschien in dit draadje een lijst opnemen? De mensen die dan wel gaan kunnen die lijst dan gebruiken.
Ik denk niet dat ik hier aan mee kan doen... ik heb volgens mij nog nooit mijn telefoon een volledige week aan gehad...

De lijst zoals lynnlynn die voorstelt lijkt mij wel goed... al denk ik ook dat als je bij zo'n kandidaat met een lijst aankomt vol diepgaande vragen, dat ze dan niet alles beantwoorden (of gewoon niet eens weten)

Offline Eftelschaap

• Forumlid
  • Bèèèèh
« Reactie #12 Gepost op: 11-02-2005, 22:56:38 »
Ik ben ook niet zo enthousiast over SMS-acties maar het spel lijkt mij op zich dan wel weer leuk. Ik vroeg mij daarom af of er meer over bekend is. De indruk die ik krijg is dat je kris kras door het land rijdt en zo nu en dan een sms'je krijgt.

"U bent nu 84 ,2 km van de Mol verwijderd..."
tja... Weer zo'n Eftelinggek/ Molgek! 't Moeten er niet meer worden zeg!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2005, 17:19:58 »
Aangezien ik toch niet van m'n geld op m'n telefoon afkom heb ik me maar aangemeld... ;) :P

Normaal hou ik helemaal niet van zulk soort spelletjes, maar hé, het is wel van WidM dit keer! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14 Gepost op: 12-02-2005, 17:23:45 »
Interessant... en toch heb ik het gevoel dat het één grote grap is..
No Milk today???

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2005, 17:27:27 »
Zo kunnen we alvast wennen aan de sms-spelletjes, als de Mol straks naar sbs6 zou gaan ::rofl::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 13-02-2005, 14:11:36 »
Ik heb me vrijdag aangemeld met smsen en ik heb alleen n bericht gekregen dat ik 3x per week een smsje krijg, heeft iemand al n smsje gekregen(want misschien krijgen we allemaal op een ander tijdstip n smsje)

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-02-2005, 14:16:49 »
Na lang twijfelen toch maar aangemeld.. Ik heb ook alleen een algemeen smsje gehad. Laten we hier posten wat we voor smsjes krijgen (hoeft ook niet iedereen zich aan te melden  ;))
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #18 Gepost op: 13-02-2005, 14:23:24 »
Zijn er mensen die echt van plan zijn om te proberen die locatie te vinden of ben ik de enige?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 13-02-2005, 14:38:41 »
Natuurlijk moet iedereen meedoen!! Dit is de kans van je leven. MFD II!!! Hopelijk horen we ze net zolang uit tot iemand zich verspreekt.  >:D Trouwens, hoeveel kandidaten zijn er dan nog ongeveer over? 6 toch? Moet kunnen. Het lijkt me echt geen fake. See you all next week!!!
« Laatst bewerkt op: 13-02-2005, 14:40:14 door vveerraak »
Tell me what your telescope says