quicktime filmpjes worden geupload nu naar
http://www.xs4all.nl/~pasquale/widm/ (voor zover ik ruimte heb, geen idee hoeveel ik kwijt kan daar)
foto's moet ik ff verkleinen anders zijn ze veel te groot.
Wij stonden al om half 1 paraat rond om het sportgebouw. Nog niemand. Op een gegeven moment komt er een zwarte auto, 6 mensen in het zwart stappen uit, kijken ons zo'n beetje aan. Wij nog: zoeken jullie ook de mol? ja, ja...
wij gaan weer verder kijken. Zij gaan op een gegeven moment weer weg.
Dan komen alle molfanaten zo'n beetje aandruppelen en gaan voor de deur staan wachten. De sporthal is namelijk dicht. Wij gaan een beetje verderop staan om eventuele verdachte personen te spotten.
ineens staat er een SBS cameraploeg
.
Inmiddels is het 13.00 geweest. Dan roept arco: IK HEB EEN SMS!!! iedereen kijken. "ga naar het kerkplein en vraag aan de man met het koffertje waar de persconferentie is"
Iedereen racen naar de kerk.
(die man met het koffertje was een van die mensen die we al gezien hadden bij de sporthal in het begin
)
Hij wijst de weg naar een boerderij verderop. Iedereen daarheen lopen, inclusief SBS ploeg die ook mensen interviewt ondertussen.
En daar, tussen de koeien treffen wij Jim, Sander en Gijs aan.
Ze wachten eerst vriendelijk tot iedereen aanwezig is en dan mogen we vragen stellen. Geen vragen die mensen uit kunnen sluiten. Iedereen stelt vragen. Er wordt veel gelachen.
Ik was natuurlijk het vragenlijstje vergeten uit te printen
Dan om 14.00 wordt iedereen weggestuurd: Het is klaar! Afgelopen nu, het is afgelopen.
We mogen nog een bladzijde uit sanders boekje fotograferen en er worden nog wat fotoshoots gedaan met gijs sander en jim en dan moet iedereen weg.
Nog even een groepsfoto en we blijven nog wat napraten.
komt ineens sander in paniek aanrennen: Hebben jullie mijn boekje gezien! Wie heeft mijn boekje!
boekje kwijt.
Niemand van ons had het, een ander groepje was al weggelopen. Even later komt de crew welhaast racend met de auto naar buiten.
(wij denken dat het niet echt is, of het is een hint voor later --- of een geintje van Jim? Marc Marie was er in ieder geval niet bij
)
tot zover verslag, ik ga ff foto's verkleinen nu.