Auteur Topic: Zelf op zoek naar een molkandidaat op 19-2  (gelezen 111027 keer)

Offline Botje

• Forumlid
Re: Zelf op zoek naar een molkandidaat op 19-2
« Reactie #380 Gepost op: 19-02-2005, 17:33:06 »
Sjoois, is that you, daar tussen Jim en Sander? (ik ben die ander naast Gijs...)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #381 Gepost op: 19-02-2005, 17:35:40 »
Oh jullie moesten ze delen?

Ja ik had ze alledrie voor mezelf...

:P ::) ;D
No Milk today???

Offline GTi

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 19-02-2005, 17:40:18 »
Hoe zit het nou precies met het verloren notitieboekje van Sander?
Is ie toch weer terecht? Het zou toch wel ernstig zijn als ie gestolen is.

Offline coen99

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #383 Gepost op: 19-02-2005, 17:43:28 »
Als ze dit nog een keer herhalen dan moet dat alweer snel ?!
Zo lang loopt het niet meer.

Hopen dat het nu in het oosten van het land is ?!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 19-02-2005, 17:43:56 »
En ik maar denken dat ik uberfreak ben... ;D

Was een erg geslaagde middag, leuk om iedereen eens te zien (niet veel bekenden) en dat fanatieke gedoe allemaal. Ik kreeg als eerste het smsje (thanks to Telfort ;)) en toen gelijk iedereen!! We vlogen zowat richting de kerk en dus moesten we naar een boerderij!! Meuren dat het daar deed, niet normaal.. de ene koe was nog niet uitgekakt of uitgepiest, en de volgende begon weer!! ;D Jammer dat het een beetje kort duurde, maar wel 3 hele toffe kandidaten uitgenodigd. En Jim met kort haar is echt stukken beter!! :) Totaal 30 foto's gemaakt ofzo, die komen morgenavond online!! (ook 2 groepsfoto, op A3 ;D)

Thanks iedereen voor de leuke middag, Abcoude heeft er ook gelijk 40 toeristen bij dit jaar. Tweety bedankt voor het meerijden!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #385 Gepost op: 19-02-2005, 17:48:47 »
Chippie?

:P
No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 19-02-2005, 17:58:24 »
 ;D ;D Keileuk keileuk!! Vond ik zowel deze dag als dat jullie nu al zo snel met foto's en verhalen komen... Ik ga nu eerst maar mijn foto's kleinknippen en dan volgt er ook meer van mij! ::ok:: Ik vond het iig superfantastisch! Vanavond zeker SBS kijken.. ::tandpastasmiley::

Organisatoren: superbedankt, echt megagaaf dat dit georganiseerd werd!! ::ok:: ::ok::
Ja die man over wie jullie het hadden, die ons vriendelijk doch dringend de uitgang wees enzo, dat was Anton Jongstra :) ::dankbaar::

Btw, Quuipo, wie was jij nou? ???

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #387 Gepost op: 19-02-2005, 18:00:43 »
En jij thanks voor de foto ;)
No Milk today???

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 19-02-2005, 18:02:25 »
Btw, Quuipo, wie was jij nou? ???

::zwaai::

ik stelde de eerste vraag  8)

straks komt de groepsfoto online en dan zal ik mezelf wel ff aanwijzen  ;D
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 18:05:41 door Quuipo »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 19-02-2005, 18:06:25 »
Geweldig om jullie verhalen te lezen en de foto's en filmpjes te zien!  :D ::ok:: Ik had hier ook heel graag bij geweest.  ::jaja::  Ik kreeg dat smsje vanmiddag ook op m'n werk en heb de hele dag er verder aan gedacht hoe jullie 't zouden hebben.  ;D

Maar blijf vooral komen met filmpjes, verhalen en foto's want wellicht kunnen we dat allemaal verzamelen er 'n mooie pagina voor op de site van maken.  ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 19-02-2005, 18:10:01 »
- jim weet nog niet of hij 3 april op de fandag komt

En Gijs en Sander? Zeiden die hier nog iets over?  :)

Ik hoop trouwens wel dat ze komen. Is niks engs aan hoor praten met molfans, hebben ze immers vandaag ook al gedaan.  ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #391 Gepost op: 19-02-2005, 18:11:30 »
En Gijs en Sander? Zeiden die hier nog iets over?  :)

Ik hoop trouwens wel dat ze komen. Is niks engs aan hoor praten met molfans, hebben ze immers vandaag ook al gedaan.  ;)

Wie weet zijn ze zich rotgeschrokken vandaag.  ;)

Zeker als dat gedoe met dat boekje waar is  :-\\
No Milk today???

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 19-02-2005, 18:14:43 »
Toen we vroegen of ze naar de fandag kwamen, wist Gijs uit z'n hoofd dat dat op 3 april zou zijn...
ik zeg: goed teken!  ::)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #393 Gepost op: 19-02-2005, 18:19:27 »
O ja (t komt langzaam terug allemaal), Jim vertelde nog hoe hij de opdracht met Walzing Mathilda beleefd had. Hij vertelde dat ie eerst een half uur harde muziek op z'n koptelefoon had gehoord met een blinddoek op, en toen ie eindelijk weer iets kon horen en zien was 't "three four" en toen moest ie al. Toen hij eenmaal weer een beetje bij zijn positieven was was het al te laat. En Gijs had gewoon echt moeilijk gevonden om de boel uit zijn hoofd te leren.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #394 Gepost op: 19-02-2005, 18:22:04 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #395 Gepost op: 19-02-2005, 18:26:26 »
Hoe zit het nou precies met het verloren notitieboekje van Sander?
Is ie toch weer terecht? Het zou toch wel ernstig zijn als ie gestolen is.
Enerzijds is het natuurlijk helemaal in de sfeer van de mol om dat boekje te scoren, en moest Sander natuurlijk "beter opletten". Maar ik vind wel dat hij zijn boekje terug moet krijgen. En nog iets: mocht uit dat boekje blijken dat wie dan ook al dan niet de mol is, wil de dief die informatie dan svp voor zich houden? Hoewel we allemaal aan het speuren zijn is het natuurlijk niet de bedoeling dat we het antwoord al weten voordat de laatste aflevering geweest is.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #396 Gepost op: 19-02-2005, 18:29:47 »
Enerzijds is het natuurlijk helemaal in de sfeer van de mol om dat boekje te scoren, en moest Sander natuurlijk "beter opletten". Maar ik vind wel dat hij zijn boekje terug moet krijgen. En nog iets: mocht uit dat boekje blijken dat wie dan ook al dan niet de mol is, wil de dief die informatie dan svp voor zich houden? Hoewel we allemaal aan het speuren zijn is het natuurlijk niet de bedoeling dat we het antwoord al weten voordat de laatste aflevering geweest is.

Vergeet niet dat die persoon automatisch in de hel zal branden... als het echt waar is: triest figuur ben je! Wie 'je' ook is.
No Milk today???

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #397 Gepost op: 19-02-2005, 18:30:19 »

Mee eens. Maar ik denk dat het toch gewoon een stunt was hoor ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #398 Gepost op: 19-02-2005, 18:33:34 »
Toen we vroegen of ze naar de fandag kwamen, wist GijsSander uit z'n hoofd dat dat op 3 april zou zijn...
ik zeg: goed teken! ::)

Anton Jongstra zei overigens dat ze dit zeker weer gingen doen, maar ze moesten nu stoppen omdat ze nog iets anders moesten doen (op de vraag wat dan antwoordde hij met 'SBS' ???)

Dat met het boekje was echt, Sander was best pissed en kwam later nog terugrijden om te kijken of we niet van iemand iets hadden gehoord ofzo (Jeroen234: best een mollenstreek hè? Sander: dit is geen mollenstreek, dit is een kutstreek!)
We hebben wel gezegd dat iemand die dat boekje meeneemt duidelijk géén molfan is en dat ze er niet de hele groep molfans op aan moeten kijken. Dat begrepen zij ook gelukkig :).
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #399 Gepost op: 19-02-2005, 18:37:12 »
Toch echt waar...

E-bay maar in de gaten houden dan... of zo..

*censuur* Idd echt een kutstreek...
No Milk today???