Mij lijkt het dat ze vanaf nu elke zaterdag tot aan de finale op een ander plekje in Nederland zullen zitten. Aanstaande zaterdag misschien wel in Lisse, volgende week bv Maastricht, daarna Groningen....
Wij Mollenjagers wonen wel aardig gespreid over Nederland, dus lijkt me handig, als eerste SMS binnenkomt, waarmee waarschijnlijk de plaats bekend wordt gemaakt, deze direct op de chat/forum te gooien.. Diegene die daar het dichtst in de buurt wonen, kunnen gelijk op pad, onderwijl contact houdend met de telefoondienst van Mr.Jones. De speurders die van verre moeten komen, kunnen thuis via bv internet de sms-hints uitpluizen naar de exacte lokatie en deze weer doorgeven aan Mr.Jones... Want met ons allen komen we er wel uit.
Lijkt me zelf ook wel leuk om mee te doen, woon in Groningen, dus deze stad is in principe gedekt. Met OV kom ik wel verder de provincie in, of Friesland/Drenthe. Limburg/Zeeland is mij te ver reizen (ca 5uur OV), dus mochten de kandidaten daar worden gesignaleerd, help ik op internet wel meezoeken naar de exacte lokatie.