weet je wat ik raar vond? eerst hangen er 2 sokjes op de waslijn en dan gaat de deskundige kiezen , kiest verkeert alla en dan gaan de andere groep kiezen en zijn de sokjes verdwenen................ dat lijkt me zeker een clue!
Viel mij ook op ja. Die sokken waarin ineens foetsie. En vooral in combinatie met dat andere kunstwerk met de sokken is dat erg vreemd.
weet je wat ook opviel?? net of ze waren ingeseint ofzo dat het wel iets met sokken was het object van yvon en issabelle. Ze kozen nl een ander werk ook met sokken
Misschien zat 't zo: 2 kunstwerken met sokken, zullen misschien wel snel door de criticus worden gezien als kunstwerken van dezelfde kunstenaar en dus niet van onze kandi's. Dat die sokken aan de waslijn konden dus erin bijdragen om de kunstcriticus om de tuin te leiden en daarom hingen ze er dus ook. Maar de kandi's wilden wel dat hun mede-kandi's hun kunstwerk eruit zouden halen en verwijderen daarom de sokken. Om dus iig alle gelijkenis met dat andere kunstwerk weg te nemen.
Ik weet dat 't vergezocht klinkt, maar ik zou anders echt niet weten wat er de reden voor is om die sokken ineens weg te halen.
Het viel me ineens op dat het hele deel met de kunstcriticus niet ondertiteld is. Zal het gewoon vergeten zijn?
Weer iets heel vreemds ja, want in andere afleveringen wordt wel alles ondertiteld. Lijkt me niet dat ze 't zomaar vergeten zijn. Ze hebben 'n half jaar om alles te monteren en dus kan dat er niet in bij mij. Er is dus 'n reden voor denk ik. Wellicht zegt de kunstcriticus iets wat wij niet mogen horen? Ik ga nog 'ns goed luisteren naar wat hij allemaal te vertellen heeft.