Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 73878 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 5
« Gepost op: 11-02-2005, 19:08:08 »
Deze avond kunnen jullie in dit topic weer alle mogelijke theorieën, hints, grappige/interessante/sappige momenten, ... in het strijdperk gooien. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2005, 19:16:29 »
Ik sluit 't topic nog effe, want dan kunnen we 't bewaren om echt over aflevering 5 te discussieren.  :)

Speculeren over wat er gaat gebeuren in aflevering 5 kan in dit topic: Volgende week in...wie is de mol?

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2005, 21:21:24 »
Dag Victoria.
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2005, 21:23:20 »
Ik kan me zelf wel voor me kop slaan,twijvel ik heel lang om tocoh victoria voor de 3de keer aan tewijzen als afvaller,ga ik tcoh nog voor Sander,dam.

::schaam::

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2005, 21:25:56 »
Victoria is de mol blijkbaar niet......... ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Prutger

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2005, 21:33:11 »
Als er één persoon was waarvan ik NOOIT had gedacht dat ze zou afvallen, dan was het Victoria. Jammer.

Groetjes
Rutger

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2005, 21:35:31 »
Wow leuke aflevering weer!  :D

Mooie opdrachten en veel interessante ontwikkelingen weer. Ook veel verdachte zaken, maar ik ben er helemaal uit nu: 't is Lottie!  ::jaja::  

In de eerste afleveringen heeft ze zich wat rustig gehouden, maar nu is ze helemaal los! Ze zorgt voor veel verwarring en heeft eik heel veel mollestreken. Ik had trouwens 't idee dat 't bij die links/rechts opdracht al gelijk fout ging met die pleinen. Volgens mij hebben Lottie en Yvon de verkeerde pleinen doorgegeven aan de groepen. Ipv de meeste linkse voor de linkse groep en de meest rechtse voor de rechtse groep hebben ze volgens mij de linkse groep de 2 zuidelijke pleinen aangegeven en de rechtse groep de meest noorderlijke. Vond 't daarom ook vreemd dat Angela net deed alsof de opdracht niet gelukt was alleen maar doordat ze te laat bij 't hotel kwamen. Wellicht om Gijs verdachter te maken en zo de aandacht van Lottie af te halen?  ???

Ik kan me zelf wel voor me kop slaan,twijvel ik heel lang om tocoh victoria voor de 3de keer aan tewijzen als afvaller,ga ik tcoh nog voor Sander,dam.

::schaam::

Hier precies 't zelfde! Ik dacht 't gaat me niet nog 'n keer gebeuren dat ik haar fout invul en heb toen maar iets anders gekozen. Echt stom!  ::schaam::

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2005, 21:37:43 »
Het zou toch makkelijker zijn als er een verdachte zou afvallen. Victoria was voor mij geen verdachte (meer.)

Verder moet ik de aflevering nog een paar keer zien, voor ik verder iets kan zeggen.

Op dit moment blijven Yvon en Lottie mijn hoofdverdachten. (Ook weer jammer dat ze in dezelfde groep zaten.)
Gijs is ook weer een potentiele mol.

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2005, 21:37:44 »
Ik ben blij dat Victoria eruit is, had het niet zo met haar....
Toch bedankt!

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2005, 21:40:26 »
Wat me toch echt opvalt dat het van 38 naar 39 naar 40% gaat...Hoe toevallig...

Offline Ziet

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2005, 21:42:38 »
jammer dat jim de mol weer moest assisteren...
maar deste leuker dat hij erachter kwam dat als hij het wel goed gedaan had, hij een vrijstelling had verdiend  ;D

verder ben ik de kluts kwijt...
ik zat op M-M,
maar door zijn reactie op de uitslag van de test ben ik daar niet meer zo zeker van... ???

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-02-2005, 21:44:43 »
Wat me toch echt opvalt dat het van 38 naar 39 naar 40% gaat...Hoe toevallig...
34%, niet 38 ;)

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #12 Gepost op: 11-02-2005, 21:47:06 »
Jammer dat Victoria weg is, maar wat was die Lottie dom bezig! Echt die is niet echt onwijs slim ofzo..
Some light in your eyes...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-02-2005, 21:47:43 »
Die blik van Isabelle toen ze hoorde dat er opnieuw een hulpmol actief was geweest... :o dat zij was overgeslagen zeker dit keer  ???

Tja en hoewel Lottie deze aflevering wel verdacht veel verdacht werd is het toch wel logisch, je hebt een van tevoren aangewezen groepje waarin 2 zangers zitten, je verleidt de ene te saboteren en de andere krijgt vervolgens vanzelf de vrijstelling in de schoot geworpen...dat moet de mol dan toch wel zijn  ::)

En afvaller Victoria goed in de pool...tja God straft meteen hè  ::zwaai::

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-02-2005, 21:49:41 »
De mol zegt in het dagboek dat de aandacht van hem of haar is afgeleid. Jim?

Jim en Lottie zijn nu nog mijn enige verdachten denk ik.

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 11-02-2005, 21:51:02 »
Leuke aflevering! Ik ben er nu helemaal uit  8)

Vond 't daarom ook vreemd dat Angela net deed alsof de opdracht niet gelukt was alleen maar doordat ze te laat bij 't hotel kwamen. Wellicht om Gijs verdachter te maken en zo de aandacht van Lottie af te halen?  ???

Angela weet toch niet wie de mol is? Waarom zou ze dan bepaalde kandidaten minder verdacht willen laten lijken? Het lijkt me ook niet dat ze zo'n opdracht van de crew krijgt, aangezien het dan voor haar ook wel duidelijk is wie de mol dan is  ???
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Snowhite

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 11-02-2005, 21:53:02 »
mm Ik dacht echt Marc-Marie maar tjeeeeee.....je wordt wel weer op het verkeerde spoor gezet door Lottie zeg!!!
Jim was aan het hulp-mollen, en verder is er echt heel veel gemolt! Veel geld weg vandaag.

Sander vond ik echt zich raar gedragen....wat een uilskuiken. Raar van die openingstijden,...maar niet echt een mollenstreek.

En dan victoria dr uit! :S Vaag.

Gijs vertrouw ik ook niet

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 11-02-2005, 21:54:17 »
Ik ga nu voor Lottie. Ze kende die tekst wel erg goed uit haar hoofd, vorige week kon ze erg goed met een truck met opleggers overweg, en ze wilde maar erg graag controller zijn, wat dankzij haar ook behoorlijk chaotisch verlopen is.

Die vrijstelling is denk ik alleen maar een dekmantel... erg makkelijk natuurlijk als je de mol op die manier er ook in kan houden. Dat leidt de aandacht wel een beetje af van Lottie, zoals ook in het dagboek van de mol op widm.nl wordt gezegd:  '

Citaat
Aflevering 5, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Is ze alsnog omgevallen zeg. Dat had ik nou niet verwacht. Nu moet ik wel zeggen dat deze laatste twee dagen erg gecompliceerd waren.

Kijk maar: één dag waren we verdeeld in twee groepjes van twee en één groep van vier. En de volgende dag in twee groepjes van drie en één groepje van twee. Hoe groot is dan de kans dat je mij aan het werk ziet? En als je me ziet, zie je me dan? Dat is ook nog de vraag natuurlijk. Maar goed, ik wil niet te ingewikkeld doen, de aandacht is al genoeg van mij afgeleid; het is tijd voor wat echte actie waar niemand omheen kan. Ik heb geen hulp meer nodig en kan het vanaf nu alleen wel af. Dankjulliewel allemaal en tot ziens Victoria.

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 11-02-2005, 21:57:04 »
Ik zat helemaal op Yvon en het zou nog steeds heel goed kunnen. Lottie vind ik echter ook niet helemaal helder. Ik geloof dat Yvon zich meteen weer aanbood als control-freak. Met de trein-opdracht wilde ze ook meteen stoken, toch? Ik neem aan dat de mol in deze aflevering niet bij de zangers zat. Ik ga er, ook op basis van het dagboek op wieisdemol.nl, vanuit dat de mol Jim als hulpmol koos omdat hij in een groep zat waar de mol niet bij was.

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 11-02-2005, 21:58:36 »
34%, niet 38 ;)
Dan is het niet zo toevallig meer...