Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 73981 keer)

Offline Smee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #140 Gepost op: 12-02-2005, 18:46:51 »
Weet iemand wat ze bij WIDM.nl bedoelden met: is de mol de leider van een criminele organisatie?

Kon niet echt een link leggen met deze aflevering, terwijl het daar toch de aankondiging voor was. (Was trouwens de eerste keer dat ik die aankondiging op die site zag, wat stond daar bij andere afleveringen. Wel duidelijke dingen?)

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 12-02-2005, 18:55:59 »
volgens mij hoorde die tekst bij vorige week.

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #142 Gepost op: 12-02-2005, 19:49:44 »
Ik ga nu voor Lottie. Ze kende die tekst wel erg goed uit haar hoofd...
Hallow, ze speelt toneelstukken enzo, dan moeten 4 zinnetjes uit je hoofd leren ook niet zo'n probleem zijn, toch?

Ik vind 40% nogal aan de lage kant trouwens... Betekent dat dat Roeland en Yvonne dan zo weinig goede antwoorden hadden? En Lottie, die heeft ook niet meegedaan dit keer... ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kwantez

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 12-02-2005, 20:54:01 »
Ik heb de aflevering nog ff terug gekeken via de real player en er vielen mij 2 dingen op...

1) na 13:10 min. de url die dan in beeld komt; www.sturtfc.com.au
De url van de footballclub maar misschien staat daar een hint op.

2) na 22:10 min. stopt het geluid en hoor je een paar seconden later een raar geluid.
Kan ook eventueel een aanwijzing zijn als je dat fragmentje achterstevoren afspeelt
(net als een paar jaar geleden toen nico de mol was)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #144 Gepost op: 12-02-2005, 21:00:10 »
Logo van sturtfc lijkt op logo op Jims petje... ;D
The British are not impressed.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #145 Gepost op: 12-02-2005, 21:05:03 »
2) hoor ik niet. Bedoel je dat piepgeluidje nadat Angela zegt "welk kunstwerk bij jullie hoort"?

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 12-02-2005, 21:40:59 »
Aflevering was weer erg chaotisch waarschijnlijk krijgt Jim gelijk 9 mollen en een "gewone kandidaat" de gewone kandidaat is eigenlijk de mol, door juist niets te doen  ::vergroot::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #147 Gepost op: 12-02-2005, 21:49:41 »
'k Heb weer een paar nieuwe shotjes gescreend: [link] :D

Offline Jona

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 12-02-2005, 21:55:46 »
Plaatje van het petje van Jim lukt mij niet om uit media player te halen....

Logo's lijken veel op elkaar. Alleen de letter C ontbreekt bij Jim...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #149 Gepost op: 12-02-2005, 22:01:04 »
Zie mijn geplaatste linkje. Foto van Jim helemaal onderaan de pagina.

Offline Jona

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 12-02-2005, 22:04:25 »
Is dit iets om verder te onderzoeken? Jim had dus een petje op van de club waar zij later moesten zingen. Het logo lijkt precies op elkaar, alleen de letter C ontbreekt bij Jim.

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
« Reactie #151 Gepost op: 12-02-2005, 22:08:37 »
Het petje van Jim is van de San Fransisco Giants. !!!Koop hem nu (unieke aanbieding)!!! spam spam!!! http://best-buy-shop.legendofyeti.com/Sports/ProductDet-5731-1.htm

Offline Jona

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 12-02-2005, 22:13:47 »
Oh jammer..... het lijkt zo op elkaar.....

Offline martha

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 12-02-2005, 22:14:54 »
Sorry als ik het enthousiasme wat dempt, maar die S en die F zijn toch anders op het petje van Jim. Den letters zijn anders door elkaar gestrengeld. Als de pet ook van die club zou zijn, dan zou de vorm van de letters veel meer op elkaar lijken. Bij de één is de S als bovenste lijn, bij het andere de F.  Het is in mijn ogen toeval.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #154 Gepost op: 12-02-2005, 22:18:11 »
Nee hoor, mijn enthousiasme blijft aan. De letters zijn uiteraard niet exact hetzelfde, je zult het eens moeten zijn met mijn eerdere opmerking: de logo's lijken op elkaar.

Offline Jona

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 12-02-2005, 22:18:28 »
Je hebt helemaal gelijk hoor... De teleurstelling was ook al aanwezig bij. Maar ik geloof niet echt in toeval bij dit programma!

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 12-02-2005, 22:39:54 »
Ik heb Yvon en Lottie eigenlijk weinig zien doen op de computer die daar ergens op tafel staat, of is daar over gezegd dat ze daar niet aan mochten komen (ik heb dit niet gehoord iemand anders wel?) Ik zou daar anders ook wel iets mee gedaan hebben, die laptop gaf geloof ik ook een beeld op de muur. Iemand??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 13-02-2005, 01:14:47 »
weet je wat ik raar vond? eerst hangen er 2 sokjes op de waslijn en dan gaat de deskundige kiezen , kiest verkeert alla en dan gaan de andere groep kiezen en zijn de sokjes verdwenen................ dat lijkt me zeker een clue! ::vergroot::

Viel mij ook op ja. Die sokken waarin ineens foetsie. En vooral in combinatie met dat andere kunstwerk met de sokken is dat erg vreemd.  :-\\

weet je wat ook opviel????? net of ze waren ingeseint ofzo dat het wel iets met sokken was het object van yvon en issabelle. Ze kozen nl een ander werk ook met sokken ::vergroot::

Misschien zat 't zo: 2 kunstwerken met sokken, zullen misschien wel snel door de criticus  worden gezien als kunstwerken van dezelfde kunstenaar en dus niet van onze kandi's. Dat die sokken aan de waslijn konden dus erin bijdragen om de kunstcriticus om de tuin te leiden en daarom hingen ze er dus ook. Maar de kandi's wilden wel dat hun mede-kandi's hun kunstwerk eruit zouden halen en verwijderen daarom de sokken. Om dus iig alle gelijkenis met dat andere kunstwerk weg te nemen.

Ik weet dat 't vergezocht klinkt, maar ik zou anders echt niet weten wat er de reden voor is om die sokken ineens weg te halen.  :-\\

Het viel me ineens op dat het hele deel met de kunstcriticus niet ondertiteld is. Zal het gewoon vergeten zijn?

Weer iets heel vreemds ja, want in andere afleveringen wordt wel alles ondertiteld. Lijkt me niet dat ze 't zomaar vergeten zijn. Ze hebben 'n half jaar om alles te monteren en dus kan dat er niet in bij mij. Er is dus 'n reden voor denk ik. Wellicht zegt de kunstcriticus iets wat wij niet mogen horen? Ik ga nog 'ns goed luisteren naar wat hij allemaal te vertellen heeft.  ::jaja::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #158 Gepost op: 13-02-2005, 01:35:31 »
Het viel me in eerste instantie niet op. Ik wist exact wat hij zei. Als ze iets wilden verbloemen, kan dat juist door datgene niet in de ondertitels te zetten. Veel mensen luisteren dan gewoon niet, plus dat het niet opvalt, omdat ondertitels nou eenmaal altijd dingen weg moeten laten.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #159 Gepost op: 13-02-2005, 01:43:12 »
Het viel me in eerste instantie niet op. Ik wist exact wat hij zei. Als ze iets wilden verbloemen, kan dat juist door datgene niet in de ondertitels te zetten. Veel mensen luisteren dan gewoon niet, plus dat het niet opvalt, omdat ondertitels nou eenmaal altijd dingen weg moeten laten.

Nou vertaal het es ff dan...Het enige wat ik goed verstond is dat hij het kunstwerk misleidend vond..Voor de rest was het vaag. Alleen op het eind dat hij zoiets zei: als heb ik jullie geholpen en Marc-marie zei: yes..Ik weet nu ook al niet meer of ze er geld mee wonnen zo vaag is alles.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos