Ik heb geprobeerd om de info van de tweede opdracht in 1 plaatje samen te vatten maar het is wellicht te veel voor 1 plaatje dus ik wacht met spanning op de special hier.
Uitleg bij mijn plaatje:
De groene en gele lijn/pijl geeft aan hoe ze hadden moeten lopen.
De blauwe en grijze lijn/pijl geeft aan hoe ze hebben gelopen.
De rode lijn geeft de eerste aanwijzing van Yvon aan de 'rechtsaf' groep.
Naast de pleinen heb ik de gevonden delen van het telefoonnummer vermeld.
Thanks, wat mooi in beeld gebracht (ik had het wel gelezen, maar zo is toch anders!)
Nu nog de vraag wie er echt verantwoordelijk was voor die foute routes, het leek Yvon te zijn, maar is dat ook zo?
(immers leek ook Yvon bv de foon erop te gooien toen MM belde, terwijl hij zei nadat de telefoon 5 keer was overgegaan dat het nummer in gesprek was, dus misschien heeft hij hem wel opgehangen direct toen hij Yvon had.
Gezien de linksen noch de rechtsen geen idee hadden waar ze heen moesten vraag ik me ook af wat Jim nou steeds met die Art-school moest (overigens wordt ook Jim weer verdacht gemaakt dat hij niet zou hebben verteld hoelang ze de tijd hadden, en dat zegt Sander nadat ze pas 4 minuten lopen, Jim zegt dan, Oh dan mogen wel er de vaart inzetten
nog anderhalf uur te gaan?)
Doordat beide groepen al aan het lopen waren (een minuut of 4/5) konden ze al in een bepaalde richting zijn gegaan waardoor ze zijn doorgestuurd naar de pleinen die op dat moment op de route lagen, ookal was het fout, wie nu precies wat fout deed geen idee.
Alles lijkt te wijzen op de Controlers maar juist wanneer dat zo duidelijk blijkt geloof ik er niet in.
Ik moet echt de aflevering weer gaan bekijken om te zien hoe de groepen begonnen te lopen (ze geven wel adressen door) om te zien of 1 van hen duidelijk een bepaalde richting aanstuurt en daar misschien de mol zat)