Wat wist Gijs al?
Op wie de muzikale hint slaat, oftewel wie de mol is. Schiffers zei: "is het een leuke aanwijzing die we gaan horen nu?" Gijs: "ja, ik denk dat dit een goede aanwijzing is, maar ik denk als je hem nu hoort, dat je nog niets weet"
Hoe kun je weten of mensen uit een aanwijzing de mol halen als je zelf de mol nog niet weet.
Net zo bij Victoria. Schiffer: je hebt ons een muzikale aanwijzing gestuurd, komen we daarmee dichter bij de indentiteit van de mol?" Victoria: "nou, dat weet ik niet, gezien de chaos van de afgelopen afleveringen is dit een hele ingewikkelde, maar voor de echte fanatiekelingen is dit misschien wel een aanwijzing"
Hoe weet je of die ingewikkeld is, als je niet weet op wie die slaat?
Het valt me trouwens ook wel op dat het interview met Gijs in de studio was (tenminste dat idee krijg ik) en met de andere afvallers via de telefoon. Weet iemand hoe dat vorige keer ging? Of heeft dit gewoon te maken met de drukke agenda van BN'ers?
edit: ik heb net het interviews met Roeland en Yvonne nog eens geluisterd en Roeland zegt heel duidelijk nog niet te weten wie de mol is en dat ze dat pas bij een later op te nemen aflevering te horen krijgen. Hem wordt dan ook niets gevraagd over de aanwijzing. Dus hij zegt ook niet of die duidelijk of moeilijk oid is. Yvonne wil niets zeggen over de aanwijzing.