Ben even een paar dagen niet op het forum geweest (FOEI WILM), zie ik dat een hersenspinsel van mij een aantal weken terug ineens is opgebloeid tot een theorie..
Ik was zelf na de MuzHint3 afgestapt van deze theorie, omdat Boudewijn toen niet werd gedraaid, terwijl er wel iemand afviel.. Yvonne. (Echte paranoia's onder ons zouden nog kunnen zeggen dat er in feite geen afvaller was, omdat Yvonne ook niet echt aanwezig was in het spel.. hmmm, misschien toch ook zelf maar weer gaan aanhangen?).
Mij was wel opgevallen, geloof met de MuzHint 2, dat in de playlist op
www.schiffers.fm DeGroot niet vermeld stond, terwijl ik hem toch echt hoorde op de radio. En als ik zo teruglees, lijkt dit vaker gebeurt te zijn, dat later de playlist alsnog werd aangepast? En dat blijkbaar de playlist op de site niet helemaal betrouwbaar is en we met zun allen geacht worden de hele middag naar Schiffers te luisteren?
Iig, ik had er niet meer op gelet, sinds ik (tijdelijk?) van deze theorie afkukelde.. hoewel ik nog wel regelmatig Boudewijn weer hoorde zingen over die stad aanwat hij het een en ander zou moeten vertellen.
Dit brengt mij gelijk op de eerste MuzHint, toen werd nl het Land van Maas en Waal gedraaid... Als teken dat de eerste afvaller (Gijs) dus geen echte afvaller was? En met Hoe moet ik het mijn stad vertel... een hint is dat de kandidaat die vroegtijdig thuiskomt, zich moet verklaren waarom hij/zij zo snel al weer uit het spel is?
Ik ga er weer op letten!