hoera voor dit topic
ik droom regelmatig van de Mol, zelfs als het helemaal niet meer op tv is
(lol dan droom ik dat ik de mol ben
)
Laatste mol droom was dat ik meedeed met de mol als kandidaat en ik verdacht Lottie, ik ging haar de hele tijd lastig vallen zo van: jij bent de mol he? ja, he, ik weet het wel, jij bent het he? En ze kijkt me zo'n beetje vaag aan.
Er was een opdracht dat we een lange weg over moesten lopen en plotseling realiseerde ik me dat die dingen in de paspoorten van 'zou 2 voor 12 kunnen winnen' etc, hadden te maken met de hulpmol. Er waren veel meer hulpmollen en die waren allemaal in groepjes verdeeld, dus elk groepje had een hulpmol. Ik werd wakker en echt met zo'n gevoel van: "JA nu heb ik het allemaal ontrafeld!"
Verder weet ik niet zo heel veel meer van (heb hem niet opgeschreven die ochtend, en tsja, dan vergeet je dus heel veel) - maar met dit topic in gedachten, mochten er meer mol dromen komen dan zal ik het hier posten
voor de andere mol dromers, je kunt ook een droom incuberen over dat je wilt dromen over de mol, of leuker nog, dat je in een droom de mol wil ontmaskeren
Incuberen gaat zo: je gaat voordat je gaat slapen ontspannen, let op je ademhaling en dan zeg je tegen je zelf: Ik ga vannacht dromen wie de mol is, oid. Het helpt ook wel als je een aflevering gaat terugkijken voordat je gaat slapen