Auteur Topic: 6de muzikale hint  (gelezen 36105 keer)

Offline Shifting

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 6de muzikale hint
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2005, 16:03:59 »
Misschien een andere mogelijkheid:

Bon Jovi - Never say goodbye
u2 - Elevation
Steps - When I Said Goodbye
Joe Jackson - Be My Number Two
10CC - I'm Not In Love
Shaggy - It wasn't me

Best opvallend...

de morsecode A C = 1 3
in muziekale hint's 1 en 3 staat goodbye
samen dus ook weer 2x

« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 16:06:25 door S. Holmes »

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2005, 16:06:52 »
En de fabeltjeskrant is er nog niet in verwerkt, daar zitten een hoop dubbele letters in.

Offline toxicity

• Forumlid
  • Paul is de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2005, 16:07:34 »
nog een extratje: vroeger heete Bon Jovi ---> Bon Jon Jovi ----> JJ
Dus ook weer dubbele letter  ;D

Offline GTi

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2005, 16:07:50 »
Misschien houdt deze muzikale hint wel verband met de 'stunt' van Sander.
Het is namelijk niet Sander die zijn boekje echt kwijt is geraakt
(ervanuitgaande dat het gestolen notitieboekje daadwerkelijk is opgezet, fungerend als hint)
Maar Isabelle die het in de aflevering is kwijtgeraakt.
Dus it wasn't Sander.

Deze hint gaat niet op voor Marc-Marie want hij was het namelijk wél die de foto stal van Jim. Maar de hint was: It wasn't me (Ik was het niet).

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2005, 16:08:12 »
Voor mensen die het interview niet gehoord hebben, ik heb wat aantekeningen gemaakt (ben echt fanatiek bezig nu hoor!):
Jim vertelde dat hij het spel lastiger vond dan hij had gedacht. Hij was degene die het minst wist van dit spel, had zich niet echt voorbereid. Dacht dat hij een heel eind zou komen met z'n intuïtie, maar dat was niet goed genoeg. Schiffers vroeg hem of hij op Gijs zat, maar Jim vertelde wat weifelend dat hij daar in het begin wat toespelingen op had gedaan, maar de laatste keer echter niet op Gijs had gestemd!
 Dat MM zijn foto bij het krokodillenspringen afgepakt had, noemde hij een teringstreek. Dat MM het spel een ouwewijventrip naar Lourdes vond, was hij het min of meer mee eens, hij wilde ook wel wat meer peper in het geheel (boekje van Isa gejat) Hij vertelde dat het niet echt hard tegen hard gespeeld werd en dat een ieder het wel gezellig vond, zo met elkaar...
Over de speculaties om hem heen zegt hij : Ïedereen zit er naast".
Hij vond Australië verder een imponerend land, vond het een fantastische ervaring en is nu een ander mens, staat vroeg op elke dag en zijn moeder vindt hem nu volwassener...

Dat was het wel zo'n beetje en toen kwam dus zijn muzikale aanwijzing van een paar seconden..., zoals inmiddels bekend is. ;)

Toppie voor het uittypen!!! Had 'm gemist...  ::ok::

De uitzending komt ook online te staan. Dus zodra dat is halen we 't interview eruit en plaatsen 't alsnog op de site. Dus 't komt toch nog goed!  ::ok::

::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: GE-WEL-DIG!!! Kan al bijna niet wachten.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #45 Gepost op: 21-02-2005, 16:09:25 »
nog een extratje: vroeger heete Bon Jovi ---> Bon Jon Jovi ----> JJ
Dus ook weer dubbele letter  ;D

Hier moet ik je toch even corrigeren. De BAND heet Bon Jovi, maar de zanger heet John Bon Jovi (en niet Bon John Jovi)... Sorry, maar het is niet anders  :P

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 21-02-2005, 16:19:04 »
Hier moet ik je toch even corrigeren. De BAND heet Bon Jovi, maar de zanger heet John Bon Jovi (en niet Bon John Jovi)... Sorry, maar het is niet anders  :P
Dan ga ik hier ook nog een keer overheen door te zeggen dat zijn echte naam Jon Francis Bongiovi, Jr. is

Offline deBuurvrouw

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 21-02-2005, 17:19:59 »
Als ik de tekst van de muzikale aanwijzing lees, dan staat de optie dat MM de mol is voor mij weer helemaal open. In het liedje zingt Shaggy it wasnt me, maar Shaggy was het juist wel.
Zo ook MM. Hij jatte de foto ook en hij zegt nu in de hint it wasnt me.(dus wel)

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2005, 17:38:01 »
zit er in die clip van it wasnt me ook niet een foto. En shaggy had het juist wel gedaan.

Offline TMP

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2005, 18:14:52 »
zit er in die clip van it wasnt me ook niet een foto. En shaggy had het juist wel gedaan.

Ja volgens mij zit er in de clip ook een foto, en heeft hij het gedaan  ::jaja::

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2005, 18:24:54 »
Dan ga ik hier ook nog een keer overheen door te zeggen dat zijn echte naam Jon Francis Bongiovi, Jr. is

Oke, baas boven baas... ik hou m'n mond wel weer...  :-X  :P

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2005, 19:01:08 »
De uitzending staat online (www.schiffers.fm --> archief --> 21 februari), en het interview met Jim begint volgens mijn Realplayer op 17.56 (dan kunnen jullie het sneller vinden)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2005, 19:02:47 »
Al die dubbelingen vind ik vaak erg gezocht.
Maar nu valt mij op dat er twee maal een ontkenning in zit.

I'm not in love.
It was not me.

WHY????
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2005, 19:04:12 »
Inmiddels staat 't interview (alleen 't interview dus das wat handiger dan die hele uitzending denk ik  ;) ) en de hint ook op onze site! Met dank aan Eirc!  ::ok::

>>> Interview <<<

>>> Muzikale hint <<<

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2005, 19:12:39 »
Moet eerlijk bekennen dat die hints wel erg naar Marc-Marie lijden :-\\, maar dan had ie wel iets meer streken uit mogen halen de afgelopen 2 aflevering naar mijn mening.

En als we Jim mogen geloven, zou het Lottie dan toch niet zijn. Toch Sander of MM.... het blijft verwarrend hoor :-\\

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2005, 19:35:23 »
De conclusie die uit de verschillende uitspraken van Jim is te trekken (en mits Jim de waarheid spreekt) is :

Hij geeft in Abcoude aan tot aan de uitzending een bepaalde persoon van het stelen van zijn boekje te hebben verdacht.
Hij had tot aan de uitzending nooit Marc-Marie verdacht.
Hij weet gezien het interview van vandaag wie de mol is.(hij geeft aan dat de mensen in zijn omgeving niet op de juiste mol 'zitten')
Het is aannemelijk dat mede gezien de ondertekening van de foto (de M) hij de mol verdacht van het stelen van de foto.
Toen Jim hoorde wie de mol was is hij niet Marc-Marie gaan verdenken van het stelen
van de foto.

Jim verklaart met deze uitspraken dat Marc-Marie de mol niet is, mits de aaname klopt dat Jim de mol van het stelen van de foto verdacht. (en Jim de waarheid spreekt)

« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 20:45:27 door Castor_en_Pollux »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2005, 19:49:25 »
Wow, pas 3 pagina's? Normaal loopt het al tegen de 10 als ik aankom... Maar bedankt Han, ik zal ze gaan luisteren! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2005, 19:54:27 »
It wasn't me, it is me Marc-Marie  ::zwaai::

Offline Moggerz

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 21-02-2005, 20:06:10 »
weet iemand wat de klassieke muziek onder het interview was?

werd deze muziek ook tijdens de andere interviews gebruikt?
kan t me niet herinneren.
wow bob wow

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 21-02-2005, 20:08:02 »
kan 'it wasn't me' niet gewoon slaan op Jim, van wie de meeste mensen dachten dat hij de mol wel eens zou kunnen zijn?