Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 57788 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7
« Gepost op: 25-02-2005, 19:18:09 »
Dit topic gaat net voor de aflevering vanavond om 20.25 uur open. Vanaf dan kun je hier alles kwijt over aflevering 7.  :)

Speculeren over wat er gaat gebeuren vanavond kan in dit topic: Volgende week in Wie is .. de Mol?.

Offline ceetje

• Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2005, 21:21:27 »
O, wat was ie leuk!!!!!!!!  ::jaja:: MM op het strand, geweldig.  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Maar wie is nu de Mol? Ik weet het nog steeds niet. Isa die alles laat vallen, een van de fietsers, Yvon die zo onduidelijk is en langdradig aan de telefoon. Of toch gewoon Lottie?  ???

Offline dingeling

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2005, 21:23:13 »
Wat moet ik hier nu weer mee, al mijn drie mollen nog steeds in het spel!!!

Wel weer een superaflevering!! Maar er wordt zoveel gemold dat ik echt door de verdachte acties de mol niet heen zie.

Grrrrr, ik ben gefrustreerd ??? ??? ???
Mollius esse quam videri

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2005, 21:24:50 »
Hij was weer gaaf! ::ok::

En m'n theorie klopt best aardig: diegene die zegt wie hij/zij denkt dat de Mol is, of zelfs op gestemd heeft vliegt er niet uit... Sander was volgens mij de enige die niet zei op wie hij stemde...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2005, 21:27:51 »
Wat ’n leuke aflevering weer!  :D Leuk bedachten opdrachten. Wel ’n beetje ingewikkeld qua uitleg van Angela, maar omdat er later genoeg tijd aan de uitvoering van de opdracht wordt besteed, ging ik ’t toch helemaal snappen.  ::jaja::

Ik weet 't nu wel echt niet meer wie de mol is. Nu werd Marc-Marie ineens wel weer heel verdacht neergezet en Lottie eik niet meer.  :-\\  Maar ik ga er vanuit dat 't Marc-Marie of Lottie is. Isabelle en Yvon heb ik echt afgeschreven als mol. Isabelle deed weer 'n hoop goed (vooral bij de eerste opdracht). Yvon laat wel wat dingen mislukken, maar volgens mij is dit gewoon onbewust of wil ze gewoon als mol overkomen om te kunnen winnen. Nee Marc-Marie of Lottie is 't dat is zeker, alleen blijf ik zitten met de vraag: wie van de twee?   ???

En ik heb eindelijk ‘ns ’n keer de afvaller goed! Helaas heb ik Sander in ’t begin wel 2 keer als mol ingevuld. Maar ja, helemaal in 't begin gelijk de goede mol kiezen is natuurlijk ook vrijwel onmogelijk.  ;)

Offline Debster22

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2005, 21:30:39 »
nou ik ben van me geloof af gevallen en denk niet meer dat Lottie de mol is na vanavond en het dagboek van de mol weet ik het zeker het is Yvon  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2005, 21:30:42 »
OH OH Wat weer een geweldige aflevering!! ::ok::
En wat was ie weer spannend!

Nou weet ik het cker. L0ttie is en blijft de mol.
Dat doet me trouwens nog denken aan de vorige aflevering...
Lottie was bang voor krokodillen hé?
Nou ik dacht dat ze Jules Ulimited had gedaan.
En dat is nog tig keer zo eng.
En nu deed Lottie weer zo vaag. En dat irri lachje er telkens doorheen.

Cker weten, nu heb ik lol
Lottie is de mol!

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2005, 21:32:27 »
Ook wel is lekker om de afvaller goed tehebben en op je zelfde punten te blijven staan.
Na het fiaco van vorige week helemaal.

Maar Lottie kwam toch weer veel in,net als Isabell.

Maar het schept teminste weer een beetje duidelijkheid en ik denk dat ierdereen er nu wel van uit kan gaan dat de Mol een vrouw is.

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 25-02-2005, 21:34:03 »
Wat een leuke aflevering!!!!!!!!!! De leukste tot nu toe, maar ik vond echt IE-DE-REEM verdacht. Logisch dat er alleen maar geld word verloren!

Lottie
Lottie vond ik rare symbolen tekeningen, zoals dat oog om zichzelf te omschrijven.
Tijdens de fietsopdracht leek ze niet heel veel fout te doen, een beetje 'o dit gaat niet lukken', 'dit halen we nooit''

Yvon
Heeft zich zelf (onbewust?!?) buitenspel gezet in de eerste opdracht, was alleen maar een doorgeefluik van lottie haar tekeningen.
In de tweede opdracht deed ze niet echt haar best om het zo goed mogelijk uit te leggen, opmerkingen zoals 'jullie zijn er bijna' en dan 5 minuten later zeggen 'neeeeee jullie moeten nog heel ver' vond ik vreemd.

Marc-Marie
Eerste opdracht, de mol, echt geen andere woorden heb ik voor. Door hem is de opdracht mislukt. Tweede opdracht deed hij heel erg van 'ja isa, zegt dat het fout is maar het is natuurlijk goed' en 'yvon is de mol, dus laten we maar niet naar haar luisteren.

Isabelle
Kon niet heel veel uithalen tijdens de duikoprdracht. Maar misschien had ze de plotselinge aanwezigheid van Yvon bovenwater nie verwacht en daarmee dus moeite met mollen, omdat ze op zou vallen. Deed vaag tijdens de tweede opdracht

Dit word 8x kijken ::tandpastasmiley::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2005, 21:34:04 »
En ik heb eindelijk ‘ns ’n keer de afvaller goed! Helaas heb ik Sander in ’t begin wel 2 keer als mol ingevuld. Maar ja, helemaal in 't begin gelijk de goede mol kiezen is natuurlijk ook vrijwel onmogelijk.  ;)
Ik maak nog kans! :P

Trouwens, Angela meldde dit keer niet meer de WidM.nl website... :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 25-02-2005, 21:34:08 »
En m'n theorie klopt best aardig: diegene die zegt wie hij/zij denkt dat de Mol is, of zelfs op gestemd heeft vliegt er niet uit... Sander was volgens mij de enige die niet zei op wie hij stemde...

Niet bepaald 'n nieuwe theorie. ;)  Is reeds sinds serie 1 zo dat je aan de test kunt merken wie er uit zal gaan of wie er iig niet uit zullen gaan.  ::jaja:: (vaak heb je 2 kandi's over die zeggen te twijfelen of helemaal niet zeggen op wie ze stemmen en een van die vliegt er dan uit)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 21:37:34 door Han13 »

jumol

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 25-02-2005, 21:37:12 »
toffe afleverling, toffe opdrachten, en een beetje verdachte weg, Lottie er nog in (logisch want de mol kan er niet uit) alleen jammer dat alles gemold was dus echt duidenlijker is het niet, maar ik blijf toch maar bij Lottie

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 25-02-2005, 21:37:32 »
Het is nog steeds Yvon.
En wat een aflevering zeg:
Leuke goede opdrachten. Yvon heeft weer lekker veel geld verspeeld. Ik irriteerde me wele en beetje aan M-M. Normaal vind ik hem wel grappig, maar bij de eerste opdracht deed hij echt gewoon stom!!!

En je kon deze keer ook echt zien: Het vreet mentaal heel erg aan ze. Meer mentaal dan fysiek.

En Sander ligt eruit. Tja Sander, wees iets meer relaxt, dan vallen dingen je veel sneller op, dan dat je constant oplet. Maar volgens mij vond hij het niet zo ramp. Wat het wel vervelend maakt: Mijn verdachten (behalve Isa) vanaf het begin, zitten er nog steeds in!!!
Het is deze keer echt lastig.

Maar ik heb je wel door Yvon.  ::vergroot:: En pas maar op, de anderen beginnen je ook door te krijgen. ::zwaai::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline shareena1511

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 25-02-2005, 21:39:36 »
Hij was weer gaaf! ::ok::

Lijkt me logisch.. Hij heeft tenslotte de meeste fouten,dus kan je zijn mol zo goed als wegstrepen... Dan blijft er weinig voor de kijker meer over toch??

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-02-2005, 21:40:42 »
Niet bepaald 'n nieuwe theorie. ;)  Is reeds sinds serie 1 zo dat je aan de test kunt merken wie er uit zal gaan of wie er iig niet uit zullen gaan.  ::jaja:: (vaak heb je 2 kandi's over die zeggen te twijfelen of helemaal niet zeggen op wie ze stemmen)
Ach ja, ik had hem nog nooit gehoord... ;)

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 25-02-2005, 21:43:29 »
Wat is dit nou!  ::ohno:: Sander was mijn Mol. Sinds twee weken zat ik op hem en ik was er van overtuigd dat het niemand anders KON zijn!! Toch wel. Sander, niet alleen mijn Mol maar ook de leukste en beste kandidaat geweest...

Wat nu? Wie het niet zijn, zijn Isabelle en Lottie. Zij zijn te naïef en te los om een goede Mol te zijn.
Yvon was vreselijk aan het Mollen deze uitzending, maar Marc-Marie verdenk ik al als tweede Mol sinds uitzending één.

Conclusie:

Winnaar: Lottie
Verliezer: Yvon
Mol: Marc-Marie

???

Offline Annemajie

• Forumlid
YVON IS DE MOL
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2005, 21:43:30 »
MENSEN LET TOCH EENS OP!
YVON IS DE MOL. ZO OVERDUIDELIJK DAT IK BIJNA GEEN ZIN MEER HEB OM TE KIJKEN!
ZO VERDACHT.
MISSELIJK BIJ DUIKEN, UITGEBREID FELICITEREN, TIJD REKKEN, GEWOON OVERDUIDELIJK.
MENSEN LUISTER TOCH EENS, YVON IS ECHT DE MOL. ECHT ECHT ECHT ECHT.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2005, 21:44:52 »
Dit is idd echt een aflevering om meerdere keren te bekijken, gave aflevering! :D

ik blijf nog steeds bij lottie  :P

wat ik trouwens een vage uitspraak van haar vond is dat ze zichzelf op haar top 3 lijstje van mollen had staan  ???

verder veel gelachen, vooral om MM en isabelle  ::rofl::

Offline Domien

• Forumlid
Re: YVON IS DE MOL
« Reactie #18 Gepost op: 25-02-2005, 21:46:02 »
MENSEN LUISTER TOCH EENS, YVON IS ECHT DE MOL. ECHT ECHT ECHT ECHT.

Meid, dat dacht ik bij Sander ook.

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #19 Gepost op: 25-02-2005, 21:46:45 »
Die blik van Angela als ze samen met Sander de aflevering uitloopt en hij maar dóórgaat: 'Goh, ik dacht toch echt, en ik vond dat, en ik kan maar niet stoppen, en ik vraag me toch af, en wie was het dan, en hoeveel hadden de anderen dan goed?'

Ze kan hem op dat moment volgens mij wel doodslaan. ;D
Achteloos...