Wat een leuke aflevering!!!!!!!!!! De leukste tot nu toe, maar ik vond echt IE-DE-REEM verdacht. Logisch dat er alleen maar geld word verloren!
Lottie
Lottie vond ik rare symbolen tekeningen, zoals dat oog om zichzelf te omschrijven.
Tijdens de fietsopdracht leek ze niet heel veel fout te doen, een beetje 'o dit gaat niet lukken', 'dit halen we nooit''
Yvon
Heeft zich zelf (onbewust?!?) buitenspel gezet in de eerste opdracht, was alleen maar een doorgeefluik van lottie haar tekeningen.
In de tweede opdracht deed ze niet echt haar best om het zo goed mogelijk uit te leggen, opmerkingen zoals 'jullie zijn er bijna' en dan 5 minuten later zeggen 'neeeeee jullie moeten nog heel ver' vond ik vreemd.
Marc-Marie
Eerste opdracht, de mol, echt geen andere woorden heb ik voor. Door hem is de opdracht mislukt. Tweede opdracht deed hij heel erg van 'ja isa, zegt dat het fout is maar het is natuurlijk goed' en 'yvon is de mol, dus laten we maar niet naar haar luisteren.
Isabelle
Kon niet heel veel uithalen tijdens de duikoprdracht. Maar misschien had ze de plotselinge aanwezigheid van Yvon bovenwater nie verwacht en daarmee dus moeite met mollen, omdat ze op zou vallen. Deed vaag tijdens de tweede opdracht
Dit word 8x kijken