Ik ben het echt helemaal kwijt na deze uitzending.
Ik vind MM, Yvon en Lottie eigenlijk te verdaht overkomen. Betekent dus dat Isabel overblijft. Volgens mij is zij de kandidaat die het meeste geld heeft verdiend....
Nog maar eens de uitzending bekeken. In de eerste opdracht was Yvon helemaal niet zo verdacht bezig, vind ik. Zij corrigeert bij de tweede foto de fout van de eerste. Maar dat hoeft natuurlijk geen argument te zijn; misschien heeft De Mol (wie het ook is) als doel om maar 1 opdracht per dag te laten mislukken, zodat ie niet te veel opvalt.
Molacties zouden deze keer kunnen zijn:
- Lottie probeert de indeling van de 1e opdracht te sturen (maar Yvon ook wel eik).
- rare tekening van Lottie bij zichzelf.
- MM die zijn eigen plan trekt en zich niets aantrekt van de opdracht (eigenschappen door elkaar husselt, maar dan vervolgens wel goede voorwerpen bij de personen zoekt)
- Isa die tijd rekt bij het schreeuwen van de eigenschappen.
- Yvon wil meteen bij groep met heldere blik.
- Lottie is juist de enige die geen voorkeur opgeeft (misschien weet ze dat ze de opdracht makkelijk kan verpesten door verkeerd te rijden?).
- MM en Lottie die de weg kwijtraken bij het fietsen.
- Yvon die nu opeens wel kan fotograferen, maar niet echt goede doelen kiest daarvoor (fotografeert mensen ipv objecten etc).
- Isa reageert negatief als Yvon zegt dat ze het water wil fotograferen (en daar gaat het later fout...).
- Isa die de foto's laat vallen (maar ze zijn genummerd); wel kan ze hier foto's hebben zoekgemaakt.
- Yvon die tijd rekt en erg onduidelijk is bij het uitleggen van de route, maar het is lastig checken of de wel duidelijke uitleg van Isa eigenlijk wel klopt wat volgorde van objecten betreft.
- MM en Lottie die over kruispunten discussiėren en dan doorrijden terwijl ze moeten afslaan (zonder dat Sander ingrijpt overigens).
niet Mols vind ik: Yvon's weigering om te duiken (heb je niets aan als Mol)
Isa sluit ik toch als Mol uit. Ze lijkt echt pissig te zijn op MM bij opdracht 1 (Yvon denk ik ook, maar Lottie lijkt het wel grappig te vinden). Ze is ook heel serieus bij het maken van de foto's. Dus: wie van de drie?
Ik weet het niet meer.
Toch denk ik dat de Mol tussen de fietsers zat; daar valt meer te mollen. Dus Lottie of MM. Ik blijf nog even bij Lottie.