Super afl, erg om MM gelachen! Een paar dingen die mij opvielen:
- Angela zegt in het begin: "ze zijn met 4 mollen, of althans, zo lijkt het" (oid) -> Yvon zet zichzelf buitenspel bij de duikopdracht, de anderen verknoeien die opdracht compleet -> 4 "mollen"
Bovendien staat in het dagboek van Angela dat deze opdracht voor de kandidaten heel gemakkelijk te versjteren was, dus geen mol nodig???
- MM op het strand: "ik krijg een Superman-gevoel"
-> NL. site vorige week: Is het een vogel, is het een vliegtuig...
- WEER dat fluiten in het begin van de uitzending!
- (meer voor dagboekanalyse, maar ik zet het er maar even bij) Dagboek mol: ...tijdens het fietsTen, ja het fietsen... oid -> WEER letter teveel + verdubbeling!!! Angela zegt in haar dagboek dat de mol heel goed is, dus (bijna) niet verdacht door de kandi's? (Isabelle???)
Dit waren een paar dingen die mij opgevallen zijn, verder leuke opdrachten! Toen Yvon of Isabelle (ik dacht I.) de foto's liet vallen dacht ik eerst: wat een mollenstreek, maar gelukkig bleek er een nummer op te staan. Al vond ik het toen later raar wat Yvon zei met de twee mislukte foto's, dat ze die er tussen hadden moeten laten zitten, dan wisten ze of het karatebordje voor of na de brug was, als je de foto's hebt genummerd, dan weet je de volgorde toch???
Super afl. alleen jammer dat er geen van mijn molverdachten uitging...