Nu Sander weg is, wordt het natuurlijk niet echt makkelijker om de mol te zien. Volgens mij is (bijna) iedereen het wel met me eens. Isabelle is niet de mol.
Wat ik ook weer raar vond was M-M, zit eerst eigenwijs (hee hij hoort eigenlijk bij die eigenschap, niet Yvon) zelf te bepalen wat, wat is, en heeft dan de hele tijd zijn portemonee niet bij zich. Ik vind hem daarom meteen stukken minder leuk. Waarom doet hij nou zoiets. Niet dat ik denk dat hij de mol is, zal allemaal veel te opvallend zijn. Nee, dat houd dus Lottie en Yvon over.
Maar Lottie is me gewoon te, hoe noem ik dat, opvallend bezig. En deze aflevering deed ze wel weer haar best. Niet echt iets voor een mol.
Kortom is en blijft: Yvon is de mol
(En ik zie ook op de Nederlandse site dat er nu veel meer mensen zo over denken)
Het percentage is gelukkig opgehouden, maar is wel 50% geworden. Nu weten we tenminste wie dat constant omlaag haalden. Gijs en Jim. Als je bedenkt dat vele Yvon verdenken, en Yvon ook naar de meeste antwoorden leid (in welke groep etc.) dan is het best logisch dat Yvon de mol is.