goedenavond dames en heren, hier zijn we met de telefonische-aanwijzingen-gesprekken-uittyp-service.
Telefoongesprekken tijdens de fietsopdracht.
I: 1 hele duidelijke vogelverschrikker links daarne een beeldentuin rechts
MM: ja 3 vogelverschrikkers links in het veld
I: Linkerhand een tempel, rechterhand ook tempel bakstenen met zo'n dakje - met
hele grote rode lamp.MM (op plek die niet op omschrijving lijkt): JA KOM! dat zijn rode lampion
s!
L: Oh ok
L (aan telefoon): Wij zijn net de
rode lampion voorbij naar rechtsgegaan. Wij willen graag weten wat de volgende clou is.
Y: Je moet rechtdoor bij school ... zien ze niet.. Bamboe.. ook niet gezien.
S: we hebben nu rechts mannen die met bamboe an het slepen zijn (is niet "de" bamboeplek)
MM: (op wat later de goede plek blijkt te zijn)
Dat is bamboe toch?Lottie: maar
die mannen hebben net siesta ofzo. S: Ik weet niet of hier
mannen met bamboe in de weer waren.
L: wij zijn net bij dat kruispunt naar rechts gegaan zeg maar he [I: Ja, dus richting de pijlen] dan kom je weer bij een groot kruispunt en daar zijn we rechtdoor gegaan en vlak daarna daar staan wij nu.
I: wachteven wachteven
na die pijlen kom je geen groot kruispunt tegen.L:
kom je geen groot kruispunt tegen zegt Isa.
L: wat houdt dat in dan moet je daar naar links zegmaar
I: dan had je daar naar links gemoeten ja. Als je op een gegeven moment een splitsing hebt gehad van ...
MM: (geirriteerd) we komen geen groot kruispunt tegen maar als er wel een kruispunt is moeten we naar links, ja.. ik eh... ik vind het.. [rijdt kwaad weg]
S: ja maar zij weet het ook niet precies zij hebben foto's
11:39
S: maar lottie moesten we op de kruising naar links of naar [Lottie zegt tussendoor:
Bellen!] rechts?
MM:
naar links.L:
Bellen! (nadrukkelijk)
[lottie belt en krijgt Yvon]
Y: gefeliciteerd he!
L: [lacht] - Met eh al die eh met die tempel
Y: OK
daar ga je rechtsS: recht vóór ons die tempel
L: daar
gaan we rechts - recht voor ons is een tempel
Y:ja, en je moet écht op gaan schieten je moet eigenlijk hier over 10 minuten zijn.
L: we moeten er over 10 minuten zijn. maar wat moeten we doennaar rechts en dan?
Y:
naar rechts. gewoon rechtdoor. als je die weg inkijkt zie je aan je rechterkant op die kruising een karateachtig houten bord staan.
--
tot zover
tot nu toe zie ik verwarring bij de lampion (enkelvoud van Isabelle) wordt lampions van gemaakt en lottie zegt weer lampion
lottie herhaalt de aanwijzingen van isa zodanig dat het lijkt te slaan op dingen die nog moeten komen, en zegt ook 'kom je geen groot kruispunt tegen zegt isa' - alsof het aan isa ligt - terwijl isa juist bedoelt: jullie zijn naar rechts gegaan ipv links! ga eens terug en dan naar links! (krijg hier een Elise regressie: het is half 6, dat zei ron)
lottie dringt aan op bellen op een plek waar ze al goed zouden rijden - en met het bellen wordt de verwarring weer groter - gaan nu naar rechts ipv links
--
tot zo ver, opvallende dingen in bold, trek uw conclusies. Ondergetekende, als lottie fanaat betrekt uiteraard alles op lottie