Ik denk niet dat je bij IDTV moet aankloppen, maar eerder bij Woestijnvis.
Ochja, uiteraard. Ook Woestijnvis zie ik daar overigens niet zo snel moeilijk over doen.
Dus dan kan je in principe zelfs naar vier opdrachten. Dat wordt wel intensief, maar ja, wat verwacht je?
Als je per dag vier opdrachten wilt uitvoeren + alle biechts opnemen + executies + voorbereidingen van opdrachten + de tests + eten en uitrusten heb je geen tijd meer om te slapen
Ik zou het laten bij twee opdrachten per dag, soms 1 (bij grote opdrachten), soms 3.
Je moet wel even kijken naar hoe je je tijdsspan indeelt: het mag niet te lang zijn (dan schrijft niemand zich meer in), het mag niet te kort zijn (dan hebben de mensen geen tijd om de mol te ontmaskeren). Het moet in een vakantie (anders hebben mensen geen tijd), maar wel zó dat iedereen die mee wilt doen niet op vakantie is. Lijkt me een lastige taak.
Ik heb ook maar gelijk een lijstje gemaakt van dingen die je nodig zou hebben:
materiaal:
(minstens) 1 auto die altijd te gebruiken is (je kunt veel bereiken met fietsen, maar niet alles)
5 (DV-)camera's die een firewire-aansluiting hebben (3 externe microfoons, snoeren en hengels)
(minstens) 15 bandjes voor in de camera's
(minstens) ter plekke 1 laptop met firewire-aansluiting met softwarematige mogelijkheden tot het maken van een test en executie en het inladen van beelden van de camera's (ivm hergebruiken bandjes)
een aantal monteercomputers
een aantal mobiele telefoons (beltegoed ed) (kunnen kandidaten zelf meenemen)
een aantal tentjes (kunnen kandidaten zelf meenemen)
Eventjes zo uit mijn hoofd.