Jammer dat redactielid al weg is...
Het lijkt mij beter dat nu gewoon nog iedereen zich kan inschrijven, en dat er dus helemaal geen functies 'weg' zijn, ook al zitten we dan voorlopig met een overschot aan redactieleden en kandidaten (ik zeg maar wat). Pas als dan definitief (!) bekend is wanneer het is, zal natuurlijk duidelijk worden wie daadwerkelijk wel en niet meedoen. Hoogstwaarschijnlijk zullen veel mensen toch niet blijken te kunnen op de uitgekozen data, maar je kunt niet met alle aangemelde mensen rekening houden, dus is een overschot voorlopig alleen maar handiger, lijkt mij. Als er uiteindelijk nog steeds te veel mensen zijn, kunnen zeker de kandidaten mss worden geselecteerd door.. tja, de productie..
Over wanneer: lijkt me het handigst om het binnen een week te doen, das handig met vrijnemen/plannen... Of hebben we aan een week niet genoeg? Mogelijke weken:
Week 28: 11-17 juli
Week 29: 18-24 juli
Week 30: 25-31 juli
Week 31: 1-7 aug
Week 32: 8-14 aug
Andere suggesties? Lijst maken met wie wanneer kan, en dan de week kiezen dat de meeste mensen kunnen, of hoe gaan we het doen?
Wie gaat/gaan eigenlijk de leiding nemen (over het gehele project dan, incl mol selecteren)? Daedalus lijkt mij daar wel geschikt voor, gezien het initiatief van hem kwam, mss samen met D**n, of mss ook wel drie mensen? Wat vinden jullie? Die leiders moeten iig goed kunnen regelen... Eigenlijk hoeven ze niet eens veel verstand te hebben van camera's/websites/enz, daar zijn anderen voor.