Auteur Topic: Wanneer finale en wanneer reunie aflevering?  (gelezen 21081 keer)

jumol

• Gast
Re: Wanneer finale en wanneer reunie aflevering?
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2005, 14:57:17 »
Ik geloof dat het in de eerste twee seizoenen na de finale was en de vorige twee pas bij de reunie, toch? Ik verwacht dat het bij de reunie is om het aantal kijkers ook nog naar de (voor sommige wat minder fanatieke mensen saaie) reunie aflevering te schuiven... Ik denk dat ze dat vanaf het derde seizoen zijn gaan doen omdat ze hadden geleerd dat het kijkcijferaandeel bij de reunie naar beneden zakte...

Maar goed, dat is mijn mening! ;) En ik kijk toch wel alle afleveringen! ::jaja::
Ik hoop bij de reunie aflevering...dat is lekker spannend

Offline suuz87

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2005, 15:02:44 »
nee ik wil het vrijdag al weten hoor.. ik kan niet meer wachten!! :D :P

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2005, 15:03:35 »
Dee is duidelijk...

[15:20:57] <+deenigeechtemol> onthulling in de negende

;)
Carpe Diem

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2005, 15:06:12 »
heel erg jammer :( is de aflevering afgelopen en dan zit je daar met jezelf teweten wie de mol is en dan moet je nog een week wachten op de reunie ( ghehe hoe dramatisch kan je klinken eh )
hoop echt dat er een word vervolgd in zit en dat
dee gewoon een of andere productie nerd blijkt te zijn :D
dennis for mole !

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2005, 15:08:13 »
Het is eigenlijk wel heel raar he om te hopen op nog een week extra wachten... ::) Maar het weekje extra in spanning met discussies etc is zo leuk! ::jaja::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

jumol

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2005, 15:16:16 »
Het is eigenlijk wel heel raar he om te hopen op nog een week extra wachten... ::) Maar het weekje extra in spanning met discussies etc is zo leuk! ::jaja::
vind ik ook :D

Offline Domien

• Forumlid
Wanneer finale?
« Reactie #66 Gepost op: 11-03-2005, 14:37:35 »
Hallo allemaal,

Even een vraagje, want ik mis het overzicht. Wanneer is nu de finale? De werkelijke bekendmaking van 'De Mol', 'De winnaar' en 'De verliezer'? Mijn herinnering zegt volgende week en dus vanavond nog een reguliere uitzending met twee uitdagingen...

Wie kan me helpen?

Offline Domien

• Forumlid
Re: Wanneer finale?
« Reactie #67 Gepost op: 11-03-2005, 14:43:32 »
Hm, ik snap het al.
Vanavond weer zo'n 'we gaan het zometeen bekendmaken'-aflevering en dan aan het einde roepen dat volgende week de Mol zich bekendmaakt.

Oud verhaaltje dus.  ::ohno::

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #68 Gepost op: 11-03-2005, 15:27:24 »
Ik hoop op een bekendmaking vandaag.
Het "...wordt vervolgt..." was erg grappig en heel toepasselijk bij het valschermspringen.
Vorige reeks was het een beetje van "oh weer niet van dat".
Nu mag men er best mee ophouden.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 11-03-2005, 15:41:23 »
Ik reken niet op een bekendmaking vandaag (om mezelf een eventuele teleurstelling te besparen  ;)).
Ma how, zeg!

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 11-03-2005, 16:31:42 »
Dee is duidelijk...

[15:20:57] <+deenigeechtemol> onthulling in de negende
Lijkt me toch duidelijk? Vanavond onthulling? Of spreekt DEEM weer de waarheid niet?  ???

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #71 Gepost op: 11-03-2005, 16:42:01 »
Ik vind dat ze nog iets ergers dan een wordt vervolgd moeten doen... een wordt vervolgd terwijl de verliezer als bekend is gemaakt of zo... echt haren uit je hoofd trekkend irritant zeg maar...

No Milk today???

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 11-03-2005, 17:02:41 »
Ik vind dat ze nog iets ergers dan een wordt vervolgd moeten doen... een wordt vervolgd terwijl de verliezer als bekend is gemaakt of zo... echt haren uit je hoofd trekkend irritant zeg maar...

Of wat dachtje van duistere figuur die opeens verschijnt en Angela en 2 kanidaten ontvoerd en alleen de verliezer blijft staan.

Wordt Vervolgd..

Die moet dan samen met Gijs,Jim,Sander en Isabell hun zoeken. (Die waren dan stiekem nog op Bali.)
Achter af blijkt die Duistere figuur Roeland te zijn die in opdracht van John de Mol hun onvoerde,maar Angela Groothuizen ontbreekt en iedereen vraagt zich af waar is hij of zij nu is ?  ::rofl::
Ze zijn zo van hun aperepo,dat ze nog niet weten wie de Mol is.

Wordt Vervolgd..

1 week later,Angela blijkt in Studio 2 gevochten te hebben met Tooske en die geeft zich over en stapt over naar Veronica en Angela mag gewoon blijven,dan komt einelijk de vraag,wie is de Mol ?

Word Vervolgd..
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 17:19:20 door Pierce_Brosnan »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #73 Gepost op: 11-03-2005, 18:13:38 »
Ik vind een cliffhanger niet erg, mits de winnaar of de verliezer bekend word gemaakt. Anders zitten we weer een week met 3 mogelijke mollen (zitten we al 2 weken lang  ::) )

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 11-03-2005, 18:54:38 »
Ik vind een cliffhanger niet erg, mits de winnaar of de verliezer bekend word gemaakt. Anders zitten we weer een week met 3 mogelijke mollen (zitten we al 2 weken lang  ::) )
Ja, dat zou ik ook wel een goeie vinden, maar volgens mij gaat dat niet gebeuren. Het voorfilmpje voor de geest halend, wordt -zo lijkt het in ieder geval- deze keer eerst de mol bekend gemaakt, dan pas de winnaar en verliezer.

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 11-03-2005, 19:00:32 »
In de TV-gids van volgende week staat op vrijdag dat er een terugblik is en waar de mol saboteerde.
Ze zeggen al dat het bekend is gemaakt...
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline jama

• Forumlid
  • vica
« Reactie #76 Gepost op: 11-03-2005, 19:14:38 »
ooh ik ben echt zoooo nerveus voor vanavond  ;D ;)

maare een vraagje, tot waneer blijft deze site nog online? gaat het gelijk als wieisdemol is afgelopen uit de lucht?
en weet iemand ook of wieisdemol.nl snel weggaat?
want ik zou graag nog alle afleveringen bekijken :D

liefs Janneke
Yvons Jaspers is um!!!

Offline Jesse

• Forumlid
  • Pexing Express is te gek!
« Reactie #77 Gepost op: 11-03-2005, 19:45:15 »
Deze site blijft altijd online voor zover ik weet  ::tandpastasmiley:: En de officiele site zal ook nog wel een tijdje online blijven  :)

Vorige serie was ik op vakantie op Schiermonnikoog. Iedeen er van overtuigd dat programma toch maar te kijken, de hele aflevering mensen vertellen dat ze hun mond moeten houden omdat het spannend is... weten we het nog niet. Oeh, ik was enorm woedend en had de afstandsbediening kapotgegooid  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 11-03-2005, 19:50:13 »
Deze site blijft altijd online voor zover ik weet  ::tandpastasmiley::

Precies! Wij blijven er altijd!  ::jaja::  En Realitynet.nl, waar www.wieisdemol.com een dochtersite van is, heeft nog zoveel anders leuks te bieden dat je je hier 't hele jaar door kunt vermaken, ook al is er geen WIDM.  ::ok::

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 11-03-2005, 19:57:23 »
Nog een paar minuten.... Een paar seconden.....Nu nog maar een half uur! En dan is het eindelijk zover:                                                                                       ::tandpastasmiley::::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::-_-_-_-*?WieIsDeMol?* -_-_-_- ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::tandpastasmiley::