Auteur Topic: Wanneer finale en wanneer reunie aflevering?  (gelezen 21087 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Reunie aflevering
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2005, 19:32:44 »
Dat had je niet gevraagd Daisy, of dat wilden ze niet zeggen, over de wordt vervolgd?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kiekske

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: De Finale aflevering
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2005, 20:12:03 »
Ik bedoel dus de Reunie!, tis al laat  :-[... Maar in die reunie wordt de mol pas bekend gemaakt!  ::jaja::

Dan pas??? Maar oh mijn god, wanneer wordt die reuni dan uitgezonden?
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Kiekske

• Forumlid
Re: Wanneer finale en wanneer reunie aflevering?
« Reactie #42 Gepost op: 5-03-2005, 21:29:06 »
Wat is de finale dan precies? Ik keek bij de vorige reeksen schijnbaar alleen de reuni, maar wat gebeurt er dan in de finale? Nog meer opdrachten voor meer geld? Met 'n excecutie? (<dat woord ziet er raar uit... ;))

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 5-03-2005, 21:30:18 »
Wat is de finale dan precies? Ik keek bij de vorige reeksen schijnbaar alleen de reuni, maar wat gebeurt er dan in de finale? Nog meer opdrachten voor meer geld? Met 'n excecutie? (<dat woord ziet er raar uit... ;))
De finale is nog 1 of 2 opdrachten waarmee het laatste geld kan worden verdient of verloren... De reunie was vorige jaren de ontknoping en een overzicht van de acties van de Mol en andere leuke dingen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 5-03-2005, 21:33:57 »

De finale is eik nog 'n gewone aflevering met opdrachten om geld voor de pot te kunnen verdienen. Dan volgt de allerlaatste test en de laatste executie Bij deze executie hoeft er niemand te vertrekken, maar wordt bekend gemaakt wie de winnaar is, wie de verliezer en wie de mol. De finale was oorspronkelijk gewoon de aflevering van de ontknoping. Alleen bij de laatste 2 series, hebben de makers ervoor gekozen om net dat spannendste moment, de bekendmaking van de identiteit van de mol en daarbij 't duidelijk worden van de winnaar en verliezer, uit te stellen tot de reunie aflevering. Dan komen alle kandidaten weer bij elkaar om samen naar de ontknoping te kijken en te zien waar de mol allemaal gesaboteerd heeft.

Hoe 't dit jaar gaat lopen (ontknoping in de finale of ontknoping in de reunie aflevering) weten we natuurlijk nog niet. Maar ik heb wel 'n groot vermoeden...  :-X
« Laatst bewerkt op: 5-03-2005, 21:37:11 door Han13 »

Offline Kiekske

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 5-03-2005, 21:38:38 »
Ik vind dat je dat vermoeden met ons moet delen :-D

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 5-03-2005, 23:11:31 »
Ik vind dat je dat vermoeden met ons moet delen :-D
::jaja:: vind ik ook! ;)

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2005, 12:44:22 »
Vind ik ook!!
Ik wil met vrienden samen 'de finale' kijken, aangezien we allemaal onze eigen mol hebben.. maar als de ontknoping pas de week erna komt verschuif ik die afspraak een week...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2005, 12:46:58 »
't Is niet te voorspellen. Ze kunnen de meesten weer hier een plezier doen door t toch gewoon komende vrijdag bekend te maken, maar ze kunnen ook weer de spanning opvoeren door 't een weekje uit te stellen. En ik denk niet dat de AVRO dat al aan ons wil verklappen.

Offline Flugel

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 6-03-2005, 13:06:34 »
Dus de kandidaten zijn gister bijeengekomen. Dan hebben ze de aflevering van volgende week toch nog niet gezien? ???

Ik hoop niet dat het as. vrijdag bekend wordt, dan ben ik er misschien niet. Maar dat is dus nog niet bekend..

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2005, 13:09:24 »
Dus de kandidaten zijn gister bijeengekomen. Dan hebben ze de aflevering van volgende week toch nog niet gezien? ???

Ik hoop niet dat het as. vrijdag bekend wordt, dan ben ik er misschien niet. Maar dat is dus nog niet bekend..
heh waar lees je dan dat de kandidaten gister bijeen waren gekomen?!

Offline dekoningin

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2005, 13:21:39 »
heh waar lees je dan dat de kandidaten gister bijeen waren gekomen?!

Dat werd een tijdje terug ergens bekend gemaakt.
In onze tv-gids (Veronica)staat overigens inderdaad komende vrijdag nog een WIDM-aflevering en dan nog 1 op vrijdag de 18e.
Aangezien het om 10 afleveringen zou gaan, lijkt het mij het meest voor de hand liggend dat er a.s. vrijdag nog 1 of 2 opdrachten komen en wellicht de test en dan de 18e de ontknoping (gisteren dus opgenomen) met alle kandi's weer in mooie kleding e.d. aan een grote tafel met Angela, met allerlei flashbacks. Ik blijf er iig voor thuis! ::jaja::

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2005, 14:04:31 »
ik verwacht een word vervolgd komende week
dennis for mole !

Offline Sin

• Forumlid
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2005, 14:09:54 »
Ik denk ook dat een wordt vervolgd komt, gewoon om het spannender te maken.

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2005, 14:13:49 »
:) ik vind het ook veel leuker, niet dat je weet wie de mol is en dna nog een week moet wachten op de terugblik, ik wil echt word  vervolgd :)
dennis for mole !

Offline Snowhite

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 6-03-2005, 14:17:25 »
ik denk ook dat t een wordt vervolgd wordt. Ik zou t heeeeel graag willen weten maar een wordt vervolgd is wel heel spannend en ik denk dat ze dat echt gaan doen! :) Joepieee........nog ff en dan weten we t! Nog ff de moltheorieen dr op los laten.

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #56 Gepost op: 6-03-2005, 14:21:38 »
Gek is dat...de eerste keer dat ze een wordt vervolgd deden ging ik helemaal uit mijn dak en niet bepaald in positieve zin. Wat was ik kwaad! De vorige verkeer verwachtte ik eigenlijk wel een wordt vervolgd, en dat kregen we dus ook. En nu... ik WIL het nog helemaal niet weten vrijdag...ik zou het juist verschrikkelijk vinden als er geen wordt vervolgd in zat. Wat zit een mens raar in elkaar he?
Revenge is a dish best served not

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #57 Gepost op: 6-03-2005, 14:32:24 »
precies :) heb hetzelfde hoor
erg maf
dennis for mole !

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 6-03-2005, 14:55:22 »
't Is niet te voorspellen. Ze kunnen de meesten weer hier een plezier doen door t toch gewoon komende vrijdag bekend te maken, maar ze kunnen ook weer de spanning opvoeren door 't een weekje uit te stellen. En ik denk niet dat de AVRO dat al aan ons wil verklappen.
Ik geloof dat het in de eerste twee seizoenen na de finale was en de vorige twee pas bij de reunie, toch? Ik verwacht dat het bij de reunie is om het aantal kijkers ook nog naar de (voor sommige wat minder fanatieke mensen saaie) reunie aflevering te schuiven... Ik denk dat ze dat vanaf het derde seizoen zijn gaan doen omdat ze hadden geleerd dat het kijkcijferaandeel bij de reunie naar beneden zakte...

Maar goed, dat is mijn mening! ;) En ik kijk toch wel alle afleveringen! ::jaja::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2005, 14:56:31 »
En nu... ik WIL het nog helemaal niet weten vrijdag...ik zou het juist verschrikkelijk vinden als er geen wordt vervolgd in zat. Wat zit een mens raar in elkaar he?
Inderdaad, ik wil na aankomende vrijdag nog een week extra discuseren over theorien etc. ;D