Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Stop er nu toch mee, Koekoe... Heb ik ook gedaan, 4 weken geleden! Wat denk je? Nodigt mijn eten mij uit voor nog een laatste sigaretje Matthijs wint niet.. mag niet....iedereen vindt dat de beste moet winnen, een echte farmer, maar er zijn er nog zo weinig over.. MIEKE, redt ons van deez vreselijke gedachte!! ik trek het niet meer.. waar is de wijn???
Jezus naar huis
Jezus werd gekruisigd maar dat mag niet op het forum... kruisigen! Okay, na de kruisiging kwam pinksteren: pinkpop en de hemelvaart, Jezus ging naar huis! Zal het evangelie ons helpen, koekoe??? kan iemand die wijn weghalen?
ik ken Thijs zeer goed,en ik begrijp die hopen negative reacties niet zo goed. Thijs, je bent
Dus je zegt hier mee dat wij een vertekent beeld van thijsje hebben? Dat mag je eens uitleggen...Wij zien thijsje alleen maar op tv..
heb me dat wel eens afgevraagd.. ik denk dat als ze mij een hele dag zouden volgen met een camera en daarvan 10 minuten uitzenden, dat ze me als het grootste secreet op aarde kunnen neerzetten.De productie kan een mens volgens mij maken en breken.
Dat begrijp ik maar we hebben allemaal Thijsje kunnen volgen en het gekke is dat we allemaal het zelfde beeld is, veel al negatief..En wordt er gezegd dat Thijsje een toffe knul is...Maar nu wil ik weten wat zijn positieve eigenschappen zijn zodat mijn mening soepeler kan worden over Thijsje..
" waar neerlands bloed door aderen vloeit " Och moedertje natuur........in welk onbewaakt moment heeft het noodlot toegeslagen?
Voor mij is Matthijs de berekendste deelnemer van allemaal.. Vooral na zijn uitspraak tegen Manu.. "Ik ga me niet inhouden Manu, als jij eerste duellist wordt en je kiest mij als tweede... dan kies ik kracht en misschien kom jij er niet zo goed vanaf als Bernd".WOOOOWWW, dat riekt naar intimidatie
jammer maar ik zag hem bij de toeschouwers zitten dus let maar op mieke dus shit shit dat gekonkel van die peyman en matthijs maar wat nog erger is ik weet nu bijna zeker dat de produktie er achter zit Yorin en de jeugd wat een kloteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zooiiiiiiiiiiiiiiiiiik kijk nooit meer
10 minuten ...volgens mij na 1 minuut(quote aangepast: stormpie)
Gefeliciteerd Matthijs je bent The king of the ring. ik had het al verwacht dat jij zou winnen, al had ik liever Peyman zien winnen. Maar ik had het verwacht nadat je Oscar had verslagen. ik wist genoeg jij wordt de Winnaar en dat is ook zo gebleken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
986 gasten en 6 vaste bezoekers