Misschien gooi ik nu mijn eigen ruiten in, maar ach
Hoewel het mij al vanaf de eerste afl opviel, kreeg ik het gister pas van een ander te horen, vandaar ik het nu ook pas zeg hahaha. Via via, begint bij een vriendin van mij, komen we bij Peyman uit, laten we zeggen, we kennen elkaar niet, gezamelijke vrienden/collega's wel. Afijn... diegene die Peyman kent en ook mij zei, wat ik al dacht, lijken sprekend op elkaar
.
Wat ik wil zeggen is, dat ik jullie reactie gezien wat jullie te zien krijgen op tv, wel snap, echt waar, maar....
Het is idd niet zwart/wit.... ik mag dan qua karakter heel veel op Peyman lijken.... ik ben geen slecht persoon en, ook al ken ik hem niet, weet zeker Peyman ook niet, als hij in alles op mij lijkt gaat ie voor vrienden echt door het vuur.
Een spreekwoord wat hier wel van toepassing is: Een kat in het nauw....
Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven, vind ik ook echt niet erg, maar hou alsjeblieft in je achterhoofd dat het vurige van Peyman niet meteen betekent dat ie "slecht" is. Hij is eerlijk en recht voor zijn raap, ik heb liever met zo iemand te maken dan met iemand die hypocriet is....
De ene ligt je meer dan de ander, persoonlijk vind ik het alleen jammer dat er hele lange discussie's over en weer gaan over het karakter van iemand die je niet kent. Je hoeft niet alles leuk te vinden, ik heb er ook niet-favoriete tussen zitten, maar laat het dan daarbij en probeer altijd ook het goed van een mens te zien
Amen... haha