Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
gaat niet om taal, koekoe! Je taal is prima... Sofie moet echter goed beschreven worden: 'groot' kun je op meerdere manieren uitleggen.... ach, wat, geneuzel van mijn zijde! ik weet wat je bedoelt!!!
Zo.. nu heeft Sofie weer de meeste postjes! Het lijkt voor iedereen allemaal zo normaal dat Sofie in de finale zit, maar ik zat de eerste pagina's van haar topic te lezen en toen was menigeen nog 'tegen'! Als we 5 weken terug leefden had een ieder vast hele andere finalekandidaten aangewezen.. Des te meer een reden voor Sofie om ontzettend trots op zichzelf te zijn!! Sofie is, vind ik, altijd eerlijk en open geweest over wat ze dacht en was/dacht te zijn.. Iedereen kent haar opmerking: 'Thuis ben ik een luie doos'. Dat is manipulatief vaak op televisie geweest en haar medefarmers hebben zich ook vaak over haar vermeende luiheid uitgesproken... Dit leuke, lieve meisje is niet dankzij haar eerlijkheid, maar ondanks haar eerlijkheid zover gekomen!! dag Sofie, who ever may have won: you've brightened our days!
hey wie weet nog welke kandidaten er in het overzicht door de oud deelnemers werden genomineerd want als ik de pool zie zijn die zeker bij de laatste drie , ik weet zeker dat ik Sofie heb horen vernoemen waren die andere Mieke en Matthijs ...vlgs mij heb ik peyman niet horen vernoemen dat zou inhouden dat hij er als eerste uit gevlogen is
... dit is het topic van Sofie dus laten we verder gaan met deze discussie op een andere topic, die van Wie word er Winnaar bijvoorbeeld ... SOFIE!
de zondag van je leven koekoe........ik weet hoe het voelt.... ps ik ben er achter wie de winnaar is van de The Farm en als je goed nadenkt weet jij het ook.......
Half twaalf en nog steeds geen Koekoe om Sofie sterkte te wensen voor de komende nacht , dus neem ik de honneurs maar even waar .....misschien dat Sofie mij dan ook in haar hart sluit....mijn S is namelijk nog niet afgesleten...bij mij is het de ....die verdwenen is........ps wat een rust.........het lijkt wel een beetje op The Farm .op sterven na dood....wel jammer voor iets wat zo mooi had kunnen zijn......zou de produktie zich niet moeten schamen....
Koekoe! Ik dacht al: gisteren om 03.20 nog gepost... en vervolgens nix meer.. Had bijna de gendarme op u afgestuurd!! Zag al in de gazet:Jongeman na forumsessie van 10 weken bewusteloos gevonden naast zijn klavierSofie heeft je even nodig, maat!! Kom op.. nog 2 daagjes.. goed werken en vanavond niet te laat naar bed (zegt moeder B) dag jong!
*B. kijkt nog ff naar best vieze smiley hierboven *Sofie, nog 1 nachtje en dan doe ik in gedachten een rondedans met jou!!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
937 gasten en 10 vaste bezoekers