Ik vond het programma inderdaad ook wat traag op gang komen maar dat wijt ik aan het voorstellen van de kandidaten. Zestien mensen in een kort filmpje laten zien kost nou eenmaal tijd. Verder vond ik de montage prima, heb ik genoten van de prachtige beelden en vind ik het ontzettend jammer dat Anthony meteen naar huis kon. Vond het 1 van de interessantste kandidaten die ertussen zat, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij veel in beeld geweest is deze aflevering. Hoe dan ook had hij er van mij nog wel wat langer in mogen zitten, helaas heb ik het niet voor het zeggen
Ik denk wel dat ik het blijf volgen, waarschijnlijk krijgen we volgende week meer te zien van het harde leven en het vele werk wat verricht moet worden op de farm! Verder vind ik het spelelement ook wel leuk bedacht. Ik vond het jammer dan Manu overal op afgerekend werd. Hij heeft er niet voor gekozen leider te zijn, moet het spits afbijten en wordt door een aantal mede kandidaten overal persoonlijk verantwoordelijk voor gehouden. Typisch geval van de beste stuurlui staan aan wal mijns inziens!