Auteur Topic: verzoekjes aan de WIDM crew mbt laatste (mollenstreken) aflevering  (gelezen 11056 keer)

Offline Quuipo

• Forumlid
Ik dacht laat ik hem voor dit seizoen ook maar weer openen. Wie weet wordt er gehoor gegeven aan onze wensen :)

Ik ga er vanuit dat de allerlaatste (mollenstreken) aflevering nog niet gemonteerd is. Er zijn veel dingen die wij willen weten!

Lieve WIDM crew, als jullie misschien nog wat minuten te vullen hebben in de laatste aflevering zouden jullie dan door dit topic willen scrollen ter inspiratie? Onze dank is groot  ::bravo::

Mijn verzoeknummer: de reactie van de mol op de acties van MM (foto en strand) (in het geval dat MM niet de mol is dan he  ;) )
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 16:39:57 door Quuipo »

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: verzoekjes aan de WIDM crew mbt laatste (mollenstreken) aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2005, 16:48:26 »
had graag ook wat meer info gehad over de ziektes en kapotte ledematen en misselijkheden van enkele kandidaten, in hoeverre dat gefaket werd natuurlijk en hoe t opgelost werd.
Tell me what your telescope says

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2005, 16:54:00 »
Mijn vraag: Is de roadtrainopdracht in aflevering 4 uitgevoerd zoals bedacht? Want waarom was het nodig om de "sterkst in de schoenen staande" persoon in de auto te zetten (ik had eerder verwacht in de pilonnen)?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2005, 16:56:54 »
dan wil ik weten of, als yvon de mol niet is, er gemonteerd is in gijs zn terugkom opdracht :)

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2005, 17:02:50 »
Dan zou ik graag willen weten in hoeverre de kleding een rol speelt...
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2005, 17:15:40 »
als het gefluit een grapje was, waar het dan vandaan kwam haha en als het geen grapje was natuurlijk ook en waarop gebaseerd (maar dit spreekt voor zich als het wel een hint is)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2005, 17:28:01 »
Maar het werd morgen toch al opgenomen? Moet al snel gaan dan!  ::oink::

Ik kan zo snel geen vraag verzinnen maar denk dat ze het sowieso al wel goed zullen belichten....

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2005, 17:28:41 »
Ik zou graag de hints op de website willen zien.
Want in de vorige series werd dat mij niet erg duidelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2005, 18:33:25 »
Mijn vraag: Is de roadtrainopdracht in aflevering 4 uitgevoerd zoals bedacht? Want waarom was het nodig om de "sterkst in de schoenen staande" persoon in de auto te zetten (ik had eerder verwacht in de pilonnen)?

Ja, en vooral is bij mij onlogisch dat de nummers 1 en 3 bijrijder werden en de nummers 2 en 4 mochten rijden. Is dit gedaan om de mol op 'n bepaalde positie te krijgen? Zou dat anders zijn geweest als de mol 'n andere plek had gehad? En wat zou er zijn gebeurd als de mol helemaal niet bij de eerste 4 zat? (als de mol tenminste bij de eerste 4 zat)

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2005, 19:43:12 »
Graag weer zo uitgebreid in beeld hoe er precies gemold is, en dit graag met commentaar van de mol.

In 2002 was dit zeer goed in beeld gebracht met de Mol der Mollen, George.

::jaja::
Carpe Diem

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2005, 19:47:52 »
En wat zou er zijn gebeurd als de mol helemaal niet bij de eerste 4 zat? (als de mol tenminste bij de eerste 4 zat)

Dan hadden de eerste 5 (de sterksten in hun schoenen/pilonnen) denk ik allemaal in de pilonnen gezeten, en de laatste 4 hadden dan gereden (denk ik).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2005, 19:55:57 »
Dan hadden de eerste 5 (de sterksten in hun schoenen/pilonnen) denk ik allemaal in de pilonnen gezeten, en de laatste 4 hadden dan gereden (denk ik).

Denk ik ook ja, maar ik zou graag willen weten of dat ook echt zo zou zijn. Dus hadden ze meerdere scenario's voor de opdracht om de mol te kunnen laten deelnemen?

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2005, 19:57:22 »
Het liefst zou ik ook hebben dat de muziekale aanwijzingen op tv worden uigelegd met eventueel de beelden er bij na wat/wie het wees.

Naast de standaard terug blik met commentaar van de mol en afvaller.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2005, 20:00:17 »
Denk ik ook ja, maar ik zou graag willen weten of dat ook echt zo zou zijn. Dus hadden ze meerdere scenario's voor de opdracht om de mol te kunnen laten deelnemen?

Denk het wel, wanneer je overigens de 'verkiezing' vooraf goed bekijkt dan kun je zien dat 1 van de kandi's daarbij afwezig is en apart op een kladje de namen invult, ik ben ook beniewd waarom dat was.

Offline mrs P

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 4-03-2005, 22:09:08 »
ik zou wel willen weten in hoeverre er nou bewust foute verdenkingen gemonteerd worden bij de test. Jim zegt in het interview bij schiffers dat ie niet op Gijs had gestemd, terwijl hij dat in uitzending bij de test wel zei.

Waarom daarmee sjoemelen (als dat zo is), want dan kun je toch nooit meer uitgaan van wat je ziet in een aflevering? Ik bedoel; het mag wel moeilijk worden gemaakt met lastige hints e.d. maar bewust mensen op t verkeerde been gaan zetten door neppe montages is niet sportief, want dat kunnen wij nooit doorzien.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2005, 22:21:12 »
dan wil ik weten of, als yvon de mol niet is, er gemonteerd is in gijs zn terugkom opdracht :)
Ja, ziehier ;D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 5-03-2005, 00:41:43 »
Mocht MM de mol niet zijn: waarom 2 plaatsen in de treinopdracht fout gespeld waren?

Offline B209910

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2005, 14:41:58 »
aangezien de crew vast ook wel hier af en toe het forum leest, of de samenvattingen van alle theorieen die elke week netjes gemaakt wordt, hoop ik dat ze alle grote theorieen en aanwijzingen aan bod laten komen: of ze inderdaad iets te betekenen hadden, of juist helemaal niet! HEt zou leuk zijn als ze in het programma eens nadrukkelijk aandacht zouden besteden aan wat voor vergezochte theorieen er op de forums de ronde doen, een beetje erkenning voor ons werk! EN hopelijk idd veel uitleg over hints in de aflevering, op internet en de muzikale aanwijzingen, want tot nu toe was die info zo beperkt, er werden vaak 3 hints uitgelegd en dat was het. Graag meer uitleg dit jaar!!!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2005, 17:45:17 »
inderdaad b nogwat, ik heb ontzettend genoten van de reunie van portugal waar we overduidelijk zagen waar george gemolt had, bij de serie vorig jaar was dit veel veel minder. viel me erg tegen toen !
op bepaalde dingen ( die wij als hint zagen ) werd helemaal niet ingegaan.
hoop dat ze ditjaar idd meer hints uitleggen meer laten zien van alles :)
dennis for mole !

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2005, 19:08:30 »
dat ze met zn 3en gaan praten over hoe het was.. en hoe sneaky marc marie was met zijn mollenstreken ;) :P ::bravo::