Ik ben het volledig eens met Lorelei.
MM, Yvon en Isabelle kozen hun te ondervragen kandi zuiver en alleen om er zeker van te zijn dat ze die kandi zouden kunnen wegstrepen. uiteindelijk als je met 4 overblijft, je bent zelf de Mol niet en je kan er 1 met zekerheid wegstrepen, dan blijven er nog slechts 2 over en is de kans groot dat je op de juiste Mol zit in de finale. Goeie takiek zou ik zeggen, want de Mol zal wel goed voorbereid zijn op de ondervraging en dus is het onwaarschijnlijk dat hij (oeps) door de mand kan vallen.
Wat betreft Lottie: zij stelt heel rare vragen aan Yvon.
Van Lottie weten we ook niet echt wie ze nu wel verdenkt. Bij elke biecht heb ik de indruk dat ze steeds van Mol wisselt en zomaar in het wilde weg een naam noemt zonder gegronde redenen. In normale omstandigheden lig je er met een dergelijk taktiek al lang uit, of je moet echt super-geluk hebben.
Neen, op Lottie krijg ik het minste vat van allemaal, de meeste van de opdrachten waarbij ze (voor afl.
betrokken was, mislukken. Maar je kan ahv. de totnutoe uitgezonden beelden nooit echt zeggen dat het effectief aan Lottie te wijten was. Neem nu bv. de stuntvliegtuig-opdracht. Ik kan me niet voorstellen dat dit moeilijk was, noch dat de oorzaak van de mislukking bij Sander lag.