Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 37120 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 4-03-2005, 23:59:22 »
Zie linksboven verstopt in de hoek (boven MM):

Vlnr: kruis, mol, herstellingsteken, dubbelkruis en dubbelmol

;)

Offline ceetje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 5-03-2005, 00:02:31 »
Ik zie het niet en ik snap het niet. Leg 'ns uit, ben benieuwd wat voor theorie hier achter zit.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 5-03-2005, 00:03:04 »
Ik word gek, ik weet t niet meer hoor ???, bewijst wel de kracht van deze reeks, ik vind m errug goed ::ok::. Vond de opdrachten wel een beetje vaag, maar wel erg leuk, vooral het laser spel. Ik dacht eerst ook dat Sander in het Gozillapak zat, maar volgens Angela's dagboek was t iemand van de productie, maar dat kan natuurlijk gelogen zijn. Ik heb erg zin in volgende week .... wordt vervolgd.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #63 Gepost op: 5-03-2005, 00:04:00 »
Ja, en Yvon hielt de vlieger in kwestie vast.

.

Ja, en dat zijn nu net weer die dingen die mij juist to obvisious zijn, hetzelfde als die onderzee foto waarbij het mollogo bij Yvon in beeld kwam... Dit maakt haar alleen maar onmolser  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 5-03-2005, 00:06:20 »
Ik zie het niet en ik snap het niet. Leg 'ns uit, ben benieuwd wat voor theorie hier achter zit.

Dat tekentje zit helemaal links in de hoek (ondersteboven) en komt uit de muziek, teken heet "mol".

Een evt. hint om dat "wie" te vervangen door mol, en dus:
Mol van de drie te verkrijgen.
(MM staat precies tussen dat "wie" en dat mol-teken in).
« Laatst bewerkt op: 5-03-2005, 00:09:20 door Cosma »

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 5-03-2005, 00:14:30 »
dan heb jij betere ogen dan ik ;), maar ik vind het wel slim bedacht!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 5-03-2005, 00:19:46 »
dan heb jij betere ogen dan ik ;)

Ziet je hem echt niet? Helemaal linksbovenin (verder linksbovenin kan niet, maar het staat er ondersteboven omgekeerde b zeg maar, grijs van kleur).
Kijk anders die foto even ondersteboven en kijk in de hoek rechtsonder.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2005, 00:21:38 door Cosma »

Offline dekoningin

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 5-03-2005, 00:22:22 »
't Is al laat en er is al veel gezegd over deze aflevering. Vond het ook weer boeiend, zeker nu het eind in zicht komt.... ::joehoe::

maar wat ik nog niet gelezen heb op deze site is dat Lottie (witte) handschoenen draagt tijdens het foto's maken.....? Kon ik niet goed plaatsen, zeker niet op een strand op Bali...

Ik denk dat MM graag m(l)ollig doet om de verdenkingen naar zichzelf te richten, is niet echt gelukt, tenzij Isabelle op hem gestemd heeft?
Yvon wil vlg mij echt graag winnen.
Lottie is me veel te geslepen, houdt zich wat op de achtergrond, stelt vreemde vragen aan Yvon.
Kortom Lottie is mijn mol, Yvon de winnaar en MM helaas...

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 5-03-2005, 00:29:27 »
Ziet je hem echt niet?

::ohno::, ook niet omgekeerd. Maar ik geloof je wel hoor. :)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 5-03-2005, 00:36:31 »

maar wat ik nog niet gelezen heb op deze site is dat Lottie (witte) handschoenen draagt tijdens het foto's maken.....? Kon ik niet goed plaatsen, zeker niet op een strand op Bali...

Lijkt me echt iets voor de hulpsint!!

Offline Smee

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 5-03-2005, 00:44:28 »
Volgens mij waren die witte handschoenen omdat zij die vliegers moest oplaten en dan loop je het risico op ropeburns.

Ik vind het zo verdacht dat Yvon aan Isabel vroeg of zij de hulpsint was tijdens die koffertjes opdracht. Die opdracht was in aflevering 4.
Aflevering 3 waren Yvon en Isabel hulpmol (met die trein), toen werd roeland ziek en geen executie. De aflevering daarna (met de koffertjes opdracht) is Isabel weer hulpmol en dan is er pas executie. Angela zegt dan dat 1 iemand de mol heeft geholpen en dus x vragen goed krijgt. Yvon moet toen dus, als ze niet zelf de mol was, gedacht hebben dat zij dat was.
Ook als Isa ooit gezegd heeft (in privégesprekken zeg maar) dat ze een keer hulpmol is geweest, dan zou Yvon moeten hebben gedacht dat dat tijdens aflevering 5 was (toen Jim hulpmol was). Maar ik denk niet dat je zulke info gaat rondbazuinen.

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2005, 00:53:27 »
Volgens mij waren die witte handschoenen omdat zij die vliegers moest oplaten en dan loop je het risico op ropeburns.

Ik vind het zo verdacht dat Yvon aan Isabel vroeg of zij de hulpsint was tijdens die koffertjes opdracht. Die opdracht was in aflevering 4.
Aflevering 3 waren Yvon en Isabel hulpmol (met die trein), toen werd roeland ziek en geen executie. De aflevering daarna (met de koffertjes opdracht) is Isabel weer hulpmol en dan is er pas executie. Angela zegt dan dat 1 iemand de mol heeft geholpen en dus x vragen goed krijgt. Yvon moet toen dus, als ze niet zelf de mol was, gedacht hebben dat zij dat was.
Ook als Isa ooit gezegd heeft (in privégesprekken zeg maar) dat ze een keer hulpmol is geweest, dan zou Yvon moeten hebben gedacht dat dat tijdens aflevering 5 was (toen Jim hulpmol was). Maar ik denk niet dat je zulke info gaat rondbazuinen.

Volgens mij waren al die vragen ook al geregiseerd, en hadden ze dus vraag plus antwoord al klaar..Deze hele opdracht leek me zo geregistreerd met flashbacks etc. Het opvallends was dat Yvon in een eerdere uitzending zie dat Isabelle 100 % niet de mol was en toch die indervraging...Grote BIG nepperd weer..

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 5-03-2005, 01:11:40 »
Ik vond het een super leuke aflevering maar waar ik mee zit is dat alles zo duidelijk naar mm wijst.
Pfff zo duidelijk is het nog nooit geweest. Alsof hij de opdracht heeft gekregen kandidaat te zijn maar zo veel mogelijk proberen te mollen  dubbelspel. Ik weet het niet meer.  ::ohno::

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2005, 01:30:14 »
Grappig dat iedereen een mol noemt en daarna zegt dat het er echt té dik bovenop ligt. Maar is het niet gewoon zo dat iedereen verdacht in beeld is gebracht? Dat we dan vinden dat onze eigen mol nu echt té verdacht in beeld kwam, dan komt dat vanwege onze eigen fixatie. We zien wat we willen zien.
Achteloos...

Offline robster

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 5-03-2005, 02:17:07 »
klopt, en de truc is om daar doorheen te kijken, wat dit seizoen verdomd lastig is, omdat iedereen verdacht lijkt en doet!

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 5-03-2005, 02:34:26 »

Ach mensen MM is gewoon de MOL.
Ik zit al zes afleveringen op MM als MOL.
Alleen de eerste twee afleveringen had ik op Victoria als MOL gestemd.  ;D

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 5-03-2005, 09:09:30 »
Ach mensen MM is gewoon de MOL.
Ik zit al zes afleveringen op MM als MOL.
Alleen de eerste twee afleveringen had ik op Victoria als MOL gestemd.  ;D

Ach, arme, arme, dan zit je al 8 afleveringen fout. Het is nu toch wel duidelijk, want wie kon de vrijstelling krijgen voor de finale? (Elise-gevoel), inderdaad Yvon. En er zijn nog wel duizenden andere redenen.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 5-03-2005, 09:49:22 »
Wat maakt het de Mol in godsnaam uit wie de vrijstelling krijgt?

Kijk als je zo'n zangwedstrijd hebt, dan kan ik begrijpen dat Lottie, als ze de mol is, niet zou willen dat bijvoorbeeld Jim de vrijstelling krijgt omdat ze Jim wil elimineren. Maar nu wist de Mol niet wie van de andere drie de vrijstelling zou pakken.

Wat boeit dat de Mol nou helemaal?

Enne ik vond MM het verdachtst, hij doodde iedereen bij die opdracht op het laatst.

Anyways.

Op die foto, volgens mij staat er een molteken boven MM en een kruis boven Lottie. Die andere tekens haal ik er niet uit, maar goed. Ik zeg MM Mol Lottie Verliezer Yvon Winnaar. Tenzij dat kruis betekent dat Lottie de Winnaar is. :P

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 5-03-2005, 09:53:44 »
Alles leidt voor mij tot Marc-Marie. Weten jullie nog aflevering 5, dat hij wist te vertellen dat die nummers moesten worden omgedraaid om een telefoonnummer te maken? In de biecht zei hij toen een beetje schaamtevol zelfs "ja ik geef toe dat was echt een uitvinding van mij". Charme-offensief hoor.

Ik heb hier trouwens nog niets over de cijfers van gisteren gehoord. Tijdens de uitzending heb ik ze proberen te onthouden.

Die eerste was 154 graden en 35 meter, geloof ik. De andere was 242 graden en de meters weet ik niet meer, maar die waren samen tien.

Als je 154 optelt krijg je 10 = 1. 35=8. =18
Tel je die andere op: 242 = 8, die meters = 1 = 81

18:81

MM=Mol

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #79 Gepost op: 5-03-2005, 10:26:04 »
Ik snap echt nie wat jullie zo leuk vonden aan de aflevering.
Ik vond hem saai! De tweede opdracht was nog een beetje leuk.
Maar die eerste totaal niet.

Verder wordt het nu nog moeilijker wie de mol is ::niet-ok::

mm---> eerst mijn mol.veel hints leiden naar hem.
lottie--> gaat bij zingen als laatste,rijd vlekkeloos het parcour met de vrachtwagen (bijna dan). Het gaat fout bij sander en lottie met het vliegtuig. Om maar een paar dingente noemen die verd8 zijn.

Yvon---> zag ik eerst geen mol in. Maar isabelle stemd eop lottie en floog eruit. De rest op yvon en zaten er nog in..

Dus ik weet het echt nie meer. ???