Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 37113 keer)

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 5-03-2005, 10:31:09 »
Isabelle heeft volgens mij niet op Lottie gestemd: zie dagboek en interview.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 5-03-2005, 10:33:21 »
Alles leidt voor mij tot Marc-Marie. Weten jullie nog aflevering 5, dat hij wist te vertellen dat die nummers moesten worden omgedraaid om een telefoonnummer te maken? In de biecht zei hij toen een beetje schaamtevol zelfs "ja ik geef toe dat was echt een uitvinding van mij". Charme-offensief hoor.

Ik heb hier trouwens nog niets over de cijfers van gisteren gehoord. Tijdens de uitzending heb ik ze proberen te onthouden.

Die eerste was 154 graden en 35 meter, geloof ik. De andere was 242 graden en de meters weet ik niet meer, maar die waren samen tien.

Als je 154 optelt krijg je 10 = 1. 35=8. =18
Tel je die andere op: 242 = 8, die meters = 1 = 81

18:81

MM=Mol

Geniaal!!
Ik zit al vanaf afl. 2 op MM, en dit is de zoveelste bevestiging ;D

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 5-03-2005, 10:51:10 »
Marc-marie is niet euh.. heel dun ofzo.
Hij is lekker MOLLIG. ::tandpastasmiley::

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #83 Gepost op: 5-03-2005, 11:09:10 »
Die foto van widm.nl, Wie van de Drie... Tijdens de Wie van de Drie-opdracht ging het om Marc-Marie. Ik neem aan dat ze deze tekst niet zomaar verzonnen hebben en dus refereren aan die opdracht.

Verder vond ik Marc-Marie erg raar doen met het kompas. Ik neem aan dat het kompas 'gereed voor gebruik' klaarligt, maar Marc-Marie moest persé aan de 'noord-zuid' draaien. Misschien om verwarring te zaaien? Op de site van .nl staat "wist de mol echt niet hoe een kompas werkte?" Wie had het kompas de hele tijd? Marc-Marie!!!

Ik ga nog steeds voor Marc-Marie als mol.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #84 Gepost op: 5-03-2005, 11:11:30 »
Ik vind Lottie, MM was heel fanatiek met dat laatste spelletje, en Lottie liep maar wat te zeiken!
Some light in your eyes...

Offline larayvette

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 5-03-2005, 11:37:23 »
Wat ik niet snap is dat Yvon Isabelle ondervraagt, terwijl ze de vorige afl. nog zo nadrukkelijk heeft gezegd dat Isabelle iig NIET te mol is..
Ik zit al vanaf alf. 1 op MM, dat zegt mijn gevoel. Maar mijn verstand zegt nu toch wel Yvon.. Lottie vind ik om eoa reden niet de mol..
Ik ben heel benieuwd wie het is..

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2005, 11:45:26 »
Ik vond de eerste opdracht heel saai, maar de tweede was wel heel tof. Matennaaier Marc-Marie hehehe.
No Milk today???

Offline Sin

• Forumlid
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2005, 11:51:30 »
Dit waren de vragen die werden gesteld (ongeveer) ...misschien hebben jullie er wat aan.
de eerste naam is de ondervrager degene die tussenhaakjes staat is de ondervraagde. Ik heb er bij gezet of er een flashback bij zat en het antwoord staat tussen haakjes achter de vraag.

Isabelle: (Yvon)
1 Yvon, wie heeft op de boot naar de krokodillen de foto zoek gemaakt, van Marc-Marie?(Flashback) (Marc-Marie)
2 Hoe heb je wel eens een opdracht gesaboteerd? (Stoomtreinopdracht (Flashback) (niet op bordjes letten en Sander en Jim in de postzakken te laten zoeken))
3 Is dat de enige keer dat je een keer gesaboteerd hebt? (wel de enige echte keer)

Lottie: (Yvon) (Geen Flashback)
1 Vind je het moeilijk om de mol te spelen? (Ik ben de mol niet)
2 Voor het spel begon werd ons gevraagd of we de mol wilden spelen (wel een keer oefenen wilde niet de verantwoordelijkheid voor een grote productie)
3 en dan zou ik tenslotte nog willen weten wat zou je nooit willen missen? (pieter)

Marc-Marie: (lottie)
1 Denken dat mensen jou verdenken? (Flashback)(Ja)
2 Waar denk je dat je een fout hebt gemaakt (Flashback) (stuntvliegen goed afmaken)
3 Vind je het moeilijk mensen te misleiden en ze zo uit het spel te werken? (Nee niet moeilijk om mensen te misleiden, Ja ik vind het moeilijk als mensen door mijn schuld het spel moeten verlaten en dat meen ik echt) (Flashback)
4 Vind je het dan zo moeilijk dat je het dan maar laat ( Nee)

Yvon : (Isabelle)
1 Beschrijf wat je precies hebt gedaan met de koffertjes-opdracht in Adelaide?(Flashback) (Wat ik precies heb gedaan in Adelaide is dat ik gigantisch op mijn bek ben gegaan,  het was wel de bedoeling om op te vallen maar niet op die manier)
2 Was jij in die opdracht een Hulp-Sint? (Ja)

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #88 Gepost op: 5-03-2005, 12:02:27 »
Allereerst wilde ik even zeggen dat Lottie bij opdr. 2 helemaal niet fanatiek was om die vrijstelling te krijgen. Wist ze nou echt niet dat ze yvon op het eind nog kon doden of deed ze maar dom omdat het haar niet uitmaakte wie de vrijstelling kreeg? Ten tweede zie je Lottie steeds een beetje ongeinteresseert in beeld (vooral tijdens het etentje).

Waarom hebben ze deze keer niet het percentage van de goede antwoorden laten zien? MM en Lottie stemden op Yvon, van Isabel is niet zeker op wie ze stemde. Als het percentage heel hoog was geweest, dan moet Yvon haast wel de mol zijn, maar ik blijf bij Lottie.

En dan nog die vragen: Lottie stelde hele domme vragen aan Yvon. De vragen van MM aan Yvon vond ik juist wel slim bedacht van hem, ze waren heel pittig en je kon er veel conclusies uit trekken.

Een hele mooie aflevering, ben blij dat er eindelijk wat minder ruzie / meningsverschillen waren. Zo zijn ze allemaal toch een stuk aardiger als groep. Ik kijk uit naar volgende week vrijdag!!! Jammer dat het alweer bijna afgelopen is.
JJF

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #89 Gepost op: 5-03-2005, 12:09:33 »
Dit is een hele leuke Aflevering op dat strand mooi opgezet  ::ok::

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 5-03-2005, 12:38:40 »
Yvon loog trouwens wel volgens mij, want ik geloof niet dat ze gezegd heeft (want daar vroeg Lottie naar) in de eerste aflevering (of daarvoor) dat ze niet die verantwoordelijkheid wilde.

Offline Lokalex

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2005, 13:26:48 »
Roeland was de mol. Werd helaas ziek. Gijs kwam als decoy terug, zodat Yvon zich wat meer kon inleven in de rol als mol. Yvon gaf ook aan dat zij het in eerste instantie niet zag zitten de mol te zijn, maar in tweede instantie...

Off topic:
Op haar officiele site staat btw: "Bang voor: muizen" Dit zie ik niet terug in haar profile bij widm.nl???

Offline S-type

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 5-03-2005, 13:30:25 »
Precies wat ik dacht lokalex!
Roeland was cker weten de mol, en als opvolger kwam Yvon. Want volgens mij kennen zij elkaar ook wel.
Je kan ook goed in de dagboeken van de mol lezen dat er echt verschil in zit.
Yvon, is de NIEUWE MOL. WEl sneu voor Roeland.. :\'(

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 5-03-2005, 14:08:06 »
Wat maakt het de Mol in godsnaam uit wie de vrijstelling krijgt?

Kijk als je zo'n zangwedstrijd hebt, dan kan ik begrijpen dat Lottie, als ze de mol is, niet zou willen dat bijvoorbeeld Jim de vrijstelling krijgt omdat ze Jim wil elimineren. Maar nu wist de Mol niet wie van de andere drie de vrijstelling zou pakken.

Wat boeit dat de Mol nou helemaal?

Enne ik vond MM het verdachtst, hij doodde iedereen bij die opdracht op het laatst.

Anyways.

Op die foto, volgens mij staat er een molteken boven MM en een kruis boven Lottie. Die andere tekens haal ik er niet uit, maar goed. Ik zeg MM Mol Lottie Verliezer Yvon Winnaar. Tenzij dat kruis betekent dat Lottie de Winnaar is. :P

Je zegt eerst dat het de mol niet uit maakt wie de vrijstelling krijgt, en vervolgens dat je het afschieten van iedereen door MM (het voor de vrijstelling gaan) verdacht vind en een mollenstreek?
Dan spreek je jezelf toch tegen of ben ik nu gek?  ???

Anyway, zou jij niet voor een vrijstelling gaan voor de finale als jij kandidaat was? (Het iedereen afschieten op het laatste moment is dus niet zo verdacht)  :)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 5-03-2005, 14:11:18 »
Ik moet dit even delen hoor,ik denk dat ik het heb.
vorige week week werd met klem door angela gezegt WIE is de mol,dat is net zoiets als HOE lang is een chinees en dat is HOE

Welke kandidaat had de vlieger met WIE erop???ik kan mediaspeler niet aan krijgen ,op de foto die ik hier zag staan zag ik BIj de foto
Wie:mm
Is :Yvonne
De mol:Lotti maar is dit ook de vlieger volgorde????? ???

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #95 Gepost op: 5-03-2005, 14:22:02 »
foutje hoor, op de vliegers stond: ''Wie'' + ''is de'' + ''Mol'' en niet de Mol!! ::jaja::

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 5-03-2005, 14:27:16 »
ik vraag daarom ook welke kandidaat had de vlieger met het woordje WIE erop?????
Als het klopt dan is WIE de mol,zo raar is dat toch niet ::)

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #97 Gepost op: 5-03-2005, 14:31:31 »
ik vraag daarom ook welke kandidaat had de vlieger met het woordje WIE erop?????
Als het klopt dan is WIE de mol,zo raar is dat toch niet ::)

Marc-Marie had de vlieger waarom "Wie" stond
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 5-03-2005, 14:39:42 »
Hardstikke bedankt voor je antwoord ik had ook al het vermoeden dat MM die vlieger had,en ik heb hem ook als Mol staan dus zou super zijn.
Ik heb ook op hem gestemd bij de test op de orginele site en daarin werd ook specefiek gevraagd welke persoon de vlieger had met WIE.

MM had een blauw outfit aan met een streep in zijn broek ,en de vliegers waren zwart met een streep erin dit viel me op,en idd het veranderen van hoedjes viel me op deze keer,en in het voorstuk draagt MM een rood hoedje ,had hij toch ook nooit eerder??
Als dit dan klopt zal Yvonne omdat ze weet van de foto denk ik winnen,ik geloof ook niet dat Isabella door Yvonne word beschoten ,Isabella zat het dichtste bij MM,en die schoot op het eind iedereen neer en het viel me op dat hij tijdens een stukje interview heel snel wegkeek van de camera ,iemand anders ook gezien???? :o

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 5-03-2005, 14:43:39 »
Hebben jullie ook gelet op de mollenlach bij de flashbacks? Ik wel..
Waar iedereen moest zeggen waar ze gesaboteerd hadden:
Bij iedereen was er gelach.. behalve bij Marc-Marie..
De mol (MM) lacht de anderen uit dat ze hem helpen?