Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 37101 keer)

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2005, 14:50:09 »
Hebben jullie ook gelet op de mollenlach bij de flashbacks? Ik wel..
Waar iedereen moest zeggen waar ze gesaboteerd hadden:
Bij iedereen was er gelach.. behalve bij Marc-Marie..
De mol (MM) lacht de anderen uit dat ze hem helpen?

Bij de executies bedoel je? Ik heb één duidelijke lach gehoord bij een flashback van yvon tijdens de test van Marc-Marie..
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline dingeling

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2005, 14:54:13 »
Als dit dan klopt zal Yvonne omdat ze weet van de foto denk ik winnen,

Maar hoe weet Yvon in vredesnaam dat MM die foto had gepakt, of ze heeft het gezien, maar daar leek het in de uitzending niet op, of MM heeft het haar verteld, maar waarom zou hij? Of ze heeft het van de productie, wat zou betekenen dat ze de mol is. Ze heeft het mi ook niet gegokt, dat zou wel een heel goede gok zijn geweest!
Mollius esse quam videri

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2005, 14:54:36 »
Bij de executies bedoel je? Ik heb één duidelijke lach gehoord bij een flashback van yvon tijdens de test van Marc-Marie..
en ook tijdens de ondervragingen  ::jaja::

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2005, 15:44:38 »
Ik heb hier trouwens nog niets over de cijfers van gisteren gehoord. Tijdens de uitzending heb ik ze proberen te onthouden.

Die eerste was 154 graden en 35 meter, geloof ik. De andere was 242 graden en de meters weet ik niet meer, maar die waren samen tien.

Als je 154 optelt krijg je 10 = 1. 35=8. =18
Tel je die andere op: 242 = 8, die meters = 1 = 81

18:81

MM=Mol

Erg goede vinding  ::ok::
Ik zat alweer te wachten op een aantal 9's  ;D

erg gelachen om MM, hij is geweldig !!!!

de meters waren trouwens 19 dus idd samen 10.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2005, 15:56:19 door chocolat »

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 5-03-2005, 15:57:37 »
ik las hier iets over of je als Mol nou wel of niet je best zou doen om de vrijstelling te krijgen.
als ik zo nadenk lijkt het mij logischer dat als je de mol bent het je niet zo veel kunt schelen; jij zit immers toch al in de finale en met wie maakt dan toch ook niet zo veel uit?

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #105 Gepost op: 5-03-2005, 16:11:46 »
Alles leidt voor mij tot Marc-Marie. Weten jullie nog aflevering 5, dat hij wist te vertellen dat die nummers moesten worden omgedraaid om een telefoonnummer te maken? In de biecht zei hij toen een beetje schaamtevol zelfs "ja ik geef toe dat was echt een uitvinding van mij". Charme-offensief hoor.

Ik heb hier trouwens nog niets over de cijfers van gisteren gehoord. Tijdens de uitzending heb ik ze proberen te onthouden.

Die eerste was 154 graden en 35 meter, geloof ik. De andere was 242 graden en de meters weet ik niet meer, maar die waren samen tien.

Als je 154 optelt krijg je 10 = 1. 35=8. =18
Tel je die andere op: 242 = 8, die meters = 1 = 81

18:81

MM=Mol

Ik ben me gek aan het puzzelen met die graden en meters, maar kom nog nergens op uit. Bij de 1e, 2e en 4e hint werd het aantal meters en graden duidelijk gezegd, maar bij de 3e hint is de muziek zo hard dat het bijna niet te horen is. Hier zijn de getallen in elk geval en de combinaties die ik er tot nu toe van heb geknutseld  ::tandpastasmiley::

1    35
   154
2    19   
   242
3    29 (?of 19?)
    30 (?? slecht hoorbaar ??)
4    24
   112

= 645
6+4+5=  15 = 6

óf
wanneer je 19 neemt ipv 29
635
6+3+5 = 14= 5

óf
Meters bij meters, graden bij graden:
107 m = 8
538 graden = 16 = 7
8+7= 15 = 6

óf
per hint
189 = 18 = 9
261 =  9
59  =  14 = 5
136 = 10 = 1
= 24 =6

Iemand nog heldere ingevingen? (ben nl. stiekem enórm slecht met cijfertjes  :-[ )

Offline ?¿?¿

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 5-03-2005, 16:14:33 »
ik las hier iets over of je als Mol nou wel of niet je best zou doen om de vrijstelling te krijgen.
als ik zo nadenk lijkt het mij logischer dat als je de mol bent het je niet zo veel kunt schelen; jij zit immers toch al in de finale en met wie maakt dan toch ook niet zo veel uit?
Het maakt juist wel uit, dan heeft de mol meer invloed op het prijzengeld, het was toch zo dat alleen het geld dat degene die uiteindelijk de vrijstelling had in de pot kwam? Ik zou er dus voor zorgen als mol geen geld te verdienen en dan de vrijstelling proberen te pakken.

Ik weet niet of het klopt hoor, maar zou het niet kunne  zij dat Yvon de mol is als je kijkt naar op wie de kandidaten gestemd hebben was Isabel de enige die op Lottie zat, Lottie en Marc-Marie zaten allebei op Yvon is het dan logisch dat Yvon de mol is? Het is maar een vraagje

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 5-03-2005, 16:15:28 »
de getallen zijn:

35 meter en 154 graden
19 meter en 242 graden

voor de andere getallen moet ik de aflevering nog een paar keer goed bekijken

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #108 Gepost op: 5-03-2005, 16:25:49 »
Hoeft niet meer, heb ik al gedaan  ;)

Offline aless039

• Forumlid
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
« Reactie #109 Gepost op: 5-03-2005, 16:28:03 »
volgens mij hoeven we ons niet blind te staren op de meters, ik denk dat de mol gewoon mee moest werken om toch wat geld in de pot te krijgen, er zat toch wat weinig in en dit was de laatste kans om nog wat in de pot te doen. Geen mollenstreek in de vliegeropdracht dus.
De mol heeft niet de vrijstelling gewonnen dat doen ze nooit in die afleveringen. Ze willen dat er bij de finale 2 kandidaten overblijven die verschillende mollen
 hebben, zodat ze niet een ongelijke finale krijgen. Diegene die de mol raadt heeft t helemaal alleen! goed, de andere zit meestal op de verkeerde mol.
Yvon heeft of de goede mol in haar hoofd en in de pc dus, en die andere 2 zaten op dezelfde mol of een van hen absoluut verkeerd. Yvon mocht winnen van de mol en dat was te zien ook, weinig moeite voor haar om te winnen. Of lottie of MM heeft haar grandioos laten winnen, Yvon moest in t spel blijven om haar stemgedrag!

Offline aless039

• Forumlid
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Het spel klopt.
« Reactie #110 Gepost op: 5-03-2005, 17:03:01 »
Gisteren heeft de Avro de finale precies zo weten te vormen zoals ze wilden, nl: 1. ze hebben nu een winnaar die absoluut op de goede mol zit en dit ook gaat volhouden, 2: een verliezer, die op de verkeerde mol zit (en daar ook niet zomaar meer van af gaat wijken). Yvon moest gisteren in t spel blijven vandaar dat zij de vrijstelling won mede doordat de mol een slim spelletje speelde in het Godzilla avontuur. In ieder geval was het absoluut vooropgezet.
De finale klopt (ziet er dus uit zoals elk jaar, de echte winnaar en een verliezer die dus op de verkeerde stemt en niet ook opdezelfde maar door het 'verkeerd' invullen ( minder goed dan de winnaar maar wel opdezelfde mol stemmende) van de vragen toch 2e wordt). Dat toch op de zelfde mol stemmen en 2e worden is zuur om zo te verliezen.
In de vliegeropdracht heeft de mol gewoon leuk meegespeeld om toch de pot, die wel erg leeg was, toch nog maar wat te spekken.
Blijft spannend maar gisteren was bar slecht te zien wie de mol was, we kunnen alleen afgaan op het Godzilla spel om te zien wie Yvon het wel erg makkelijk maakte om te winnen.

Offline SpuriuS

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 5-03-2005, 17:04:01 »
Het maakt juist wel uit, dan heeft de mol meer invloed op het prijzengeld, het was toch zo dat alleen het geld dat degene die uiteindelijk de vrijstelling had in de pot kwam? Ik zou er dus voor zorgen als mol geen geld te verdienen en dan de vrijstelling proberen te pakken.

Ja, de mol moet er voor zorgen geen geld te verdienen. Yvon ging in het begin meteen schieten op zo'n schijf waar ze 1000 euro voor kreeg als zij de vrijstelling zou krijgen. Als mol ga je toch niet schieten op die schijf als je ziet dat het merendeel van de kandidaten niet interesseert en zich alleen focust op de vrijstelling.

Wie zorgde er trouwens voor dat yvon het geld weer verloor.... Marc-Marie door haar neer te schieten. Marc-Marie ons mollig molletje
hij had nog naar mijn inziens een achtervolging in kunnen zetten nadat hij zijn leven had bijgevuld. Maar het kan dat hij de gedachte had dat het geld toch al weg was.

GreetingS SpuriuS

Offline tomhaze

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #112 Gepost op: 5-03-2005, 18:12:30 »
Even off-topic, weet je wat een ECHTE supermol is?
Een mol die er voor zorgt, dat de 2 finale kandidaten op ELKAAR stemmen, en hij door beide niet wordt verdacht. Dan krijgt je het volgende vreemde tafereel: De kandidaat met meeste fouten wint :P:P Wat een bak zou dat zijn, maarja, bijna onmogelijk misschien.

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 5-03-2005, 18:46:16 »
Nou dat zou zeker goed zijn als de mol dit voor elkaar krijgt maar ik denk dat Yvonne er niet intrapt ik denk echt dat zij gaat winnen,mede doordat ze weet dat MM de foto had.
Yvonne zal wel haar best gaan doen om voor Lotti de verdachte te blijven zodat Lotti het fout zal hebben en Yvonne als Mol kiest,dus mollen streken van Yvonne volgende week denk ik ;D

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 5-03-2005, 19:45:46 »
Uhm...Magicalme2, volgens mij bedoel je Yvon en niet Yvonne. Want Yvonne ligt er al weken uit.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #115 Gepost op: 5-03-2005, 20:02:36 »
Hmm... Isabelle noemde Yvon óók Yvonne... :/
The British are not impressed.

Offline Kiekske

• Forumlid
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
« Reactie #116 Gepost op: 5-03-2005, 20:36:47 »
Ik vond 'm de minste leuke aflevering tot nu toe... Wel spannend, dat einde, maar neit zo leuk...
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #117 Gepost op: 6-03-2005, 12:36:32 »
Ik heb net aflevering 8 terug zitten kijken op de computer, en er viel me iets op.
Bij het stukje na het lasergamen, we zullen het allemaal nog weten, zeiden M-M en Yvon Heel duidelijk: Brabant Forever, terwijl ze Lottie wegduwden.
Maar nou keek ik het dus terug, en het zat er niet meer in!  ::oink::
Het zal vast geen hint oid zijn, maar ik vond het toch wel vaag..!

Ik was benieuwd, heb even gekeken, maar het is er gewoon nog: op 48.52  ;)

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #118 Gepost op: 6-03-2005, 12:43:11 »
Ik was benieuwd, heb even gekeken, maar het is er gewoon nog: op 48.52  ;)
ja bij mij ook!

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #119 Gepost op: 6-03-2005, 12:44:41 »
ik zit afl8 weer te kijken.. en mm blijft leuk ::rofl::