Hallo Oscar,
Ik hoop dat je dit forum nog regelmatig eventjes bekijkt.
Ik zag gisteren dat je de Farm moest verlaten, ik vind het echt heel erg jammer.
Je was mijn favoriet en ik heb me maar eventjes geregistreerd om een berichtje te kunnen plaatsen.
Hopelijk is de Farm nog steeds een beetje leuk om naar te kijken straks, nu jij er uit bent..
Ellen vond ik van af het begin al een dom mens, de manier waarop ze lacht alleen al..
Je had vanaf het begin af aan gelijk, dat er een stel vakantiegangers waren en een stel harde werkers.
Onder jouw leiding ging het volgens mij allemaal nog wel goed, alleen waren de mede-farmers niet zo gelukkig.
Dat is jammer, maar ze zagen het gewoon niet. Onder leiding van andere farm-leiders kwam er echt niks van terecht.
Toch vond ik Jeanette wel een beetje een goede leidster.
Ook vond ik het jammer dat Mathieu, toen Gijs vroeg wie hij wou dat er ging winnen Matthijs zei. Dit volgens mij ook al bij een eerder duel. Met z'n allen tegen jouw, het was niet echt eerlijk. Maar je hebt je toch nog goed gered. Je hebt jezelf ook nog wel goed terug in de groep gekregen vind ik.
Alleen Ellen is zo'n dom mens dat ze jou er uit kiest voor het duel, voor de rest kan ze ook geen leiding geven en die mensen kiezen voor die extra beloning sloeg ook al nergens op.
Ik hoop dat je Bernd of Manu hebt gekozen als volgende farm-leider, maar misschien ook nog wel niet direct verstandig. Straks krijgen ze ook allemaal commentaar, want niemand doet het ooit goed. In ieder geval hoop ik nu dat er een van deze twee wint en dat die vakantiegangers er zo snel mogelijk uit zijn. Bibi en Ellen, daar erger ik me nog wel het meest aan, Blegh. Stomme vegetariërs ook, haha. Mooie uitspraken ook van Bernd!
Voor de rest, Sofie vind ik wel een leuk meisje dus die mag er nog wel eventjes in blijven, hihi.
Oscar, hopelijk zien we je nog een keer terug in een ander Real-Life programma, dat zou wel tof zijn.
Oscar is voor mij de nr.1!
Doei
Rob.