Auteur Topic: 8e muzikale hint  (gelezen 30673 keer)

Offline martha

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2005, 18:01:35 »
Unfinished Sympathy is afgekort US. Volgens mij heb ik US zien staat op een tas(?) van Marc-Marie. Met blauwe letters op een witte achtergrond, als ik me niet vergis.
Nog iemand die dat gezien heeft ???

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2005, 18:15:41 »
klopt, de tas van MM is van GSUS

Unfinished Sympathy: Lottie die heel sympatiek doet door Yvon niet af te schieten. Maar dit krijgt natuurlijk nog een gevolg, op zijn minst de ontknoping dat Lottie de mol is...

Massive Attack: de grote aanval door het team van Yvon (fantastisch!) en Lottie (die heeft Godzilla volgens mij ook een keertje omgelegd)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2005, 18:18:56 »
klopt, de tas van MM is van GSUS

Unfinished Sympathy: Lottie die heel sympatiek doet door Yvon niet af te schieten. Maar dit krijgt natuurlijk nog een gevolg, op zijn minst de ontknoping dat Lottie de mol is...

Massive Attack: de grote aanval door het team van Yvon (fantastisch!) en Lottie (die heeft Godzilla volgens mij ook een keertje omgelegd)

Mijn eerste gedachte was Marc-Marie toen ik die hint las: MM was immers niet erg sympathiek met zijn massale eenmansaanval op yvon ;)

Offline Flugel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2005, 18:24:46 »
Die verspreking van Isabelle, kunnen we MM nu doorstrepen of is het expres/per ongeluk fout gezegd?

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2005, 18:34:34 »

hoe bedoel je dat??  ??? ik snap het niet helemaal eiglijk

Je hoord duidelijk iets met ik deed iets nacht en nu moet ik iets meer weten. (Maar dan in het engels...)

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2005, 18:34:41 »
Die verspreking van Isabelle, kunnen we MM nu doorstrepen of is het expres/per ongeluk fout gezegd?

ik denk niet dat ze dat bewust heeft gedaan.. anders kan je er zowiezo 1weg strepen, zo iets zou ze niet doen.. denk ik!!

Offline Kiekske

• Forumlid
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2005, 18:36:27 »
Massiv, Unfinished Sympathie... wat moeten we hier nou weer mee??

Unfinish sympathie: niet afgemaakte sypmathie, ofzo... Quote van MM: "Nu ben ik niet meer aardig." ofzo :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline magicalme2

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 7-03-2005, 19:14:02 »
wat betreft het open book kan idd op isabella slaan,2 maal boekje gestolen en gelezen en dus mogelijkheden om haar gedachtent te veranderen.
Attack tja als het bij de groep op dat moment hoort dan kan het idd op Yvonn of MM slaan.
Massive:lijkt me iemand die niet anders heeft gedaan in de serie dan dat hij/zij de hele reeks heeft gedaan,wat ik dus meer vind slaan op Lotti en MM.
Yvonn ging toch anders doen tijdens de trein opdracht met opzet dan wel zodat het Sander zou opvallen.
A Mess?? misschien ,een zooitje ? wel ver gezocht waarschijnlijk maar de enige die ik echt warrig vind is MM.

En Isabella zal best wel iets op papier hebben staan ,en dus kan zij ons ook bedotten met haar aanwijzingen,moeilijk hoor.
T'zou me verbazen als het Lotti is hahahah en een super goeie ook want ik zit nog steeds op MM en als 2e Yvonn ::)

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 7-03-2005, 19:18:28 »
You're the book I've opened,
Now I got to know much more..

Als dat van dat boek/book op Isa slaat, zal die volgende regel dan niet slaan op dat de Mol om nog meer te weten Isa koos bij de ondervraging...
Dat in combinatie met Massive Attack wijst aardig richting Yvon...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2005, 19:34:06 »
Mmmmm.... Verspreking van Isabelle?

Ze weet wie de mol is vertelt ze in dit interview. Er wordt vervolgens aan haar gevraagd:  "Heeft hij/zij z'n of haar werk goed gedaan?"
Isa antwoordt:
"Tuurlijk heeft hij/zij d'r werk goed gedaan, want anders..."

Ik weet niet of het hier hoort, maar Isabelle verdacht MM iig niet.
Zij zei dat indien MM niet op Yvon, Lottie etc. had geschoten, zij op Yvon zou hebben geschoten zodat MM de vrijstelling had gehad.
Indien zij MM verdacht zou ze hem die vrijstelling niet geven/gunnen, en aangezien zij toch heel eerlijk is geweest steeds, heeft ze ofwel steeds op Yvon ofwel steeds of Lottie gezeten en is nu geswitched.

Of dat inhoudt dat MM niet de mol kan zijn (Isabelle is immers ver gekomen) geen idee.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 7-03-2005, 19:37:36 »
of dat isabelle elke keer iets anders zei in haar biecht dan deed in de test, net als victoria .....
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #51 Gepost op: 7-03-2005, 19:39:09 »
t is Yvon, nu weet ik t zeker!

Want? (Niet dat je ongelijk hebt  :P, maar hoe link je deze hint aan haar?)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2005, 20:00:23 »
Want? (Niet dat je ongelijk hebt  :P, maar hoe link je deze hint aan haar?)

1. De verspreking van Isabelle (Lottie kan t gewoon niet zijn)
2. De hint kan op 2 manieren op Yvon slaan (denk ik)
>>> Massive Attack: Yvon ging als een gek tekeer tegen Gozilla
>>> De songtekst doet me denken aan t feit dat ze nooit haar vriend Pieter zou willen missen
3. Ik moet nu kiezen ;D

Maar ik zou t erg leuk vinden als t MM toch was!

Offline mistoffelees

• Forumlid
  • eindelijk bovengronds
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2005, 20:15:45 »
Als...het interview met Isabelle nou eens niet heel recent opgenomen is...en we lezen het dagboek van de mol nog een keertje...
Of...als de verspreking van Isabelle nou eens geen verspreking is...zie dagboek de mol...
Of ik zie ze vliegen, maar ik vind het maar vreemd. Waarschijnlijk wil ik te graag dat Marc-Marie de mol is.
Revenge is a dish best served not

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2005, 20:19:46 »
Interesting ;) Kan natuurlijk ook misleiding zijn , maar ik geloof dat Isa teveel open en flapuit daarvoor is
Ik vond het d'r er te 'natuurlijk' uitkomen voor een bewuste misleiding... maja, wie weet. Het bevestigd wel mijn keuze als Mol, maar wat zegt dat! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2005, 20:34:06 »
hmz ik hoop maar dat het een verspreking is, maar denk het niet. De vraag werd vrij omslachtig gesteld, dus denk niet echt dat het ingestudeerd was of wat dan ook.
Maarjah ik zou het wel heel lelijk vinden als ze nu gewoon mm heeft afgeschreven...

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 7-03-2005, 20:40:00 »

Of...als de verspreking van Isabelle nou eens geen verspreking is...zie dagboek de mol...

Mooie theorie !

In scene gezet door Schiffers !! Oops ::ok::
Carpe Diem

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 7-03-2005, 20:41:41 »
Mooie theorie !

In scene gezet door Schiffers !! Oops ::ok::
Idd... zo had ik het nog niet bekeken... wie weet heeft het relatie tot elkaar! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 7-03-2005, 21:05:15 »
Volgens mij is het vantevoren opgenomen. Isabelle heeft mooie volzinnen. Ze kan haar informatie goed kwijt, en ze moeten er allebei om lachen.

Ook iemand op de achtergrond lacht.

Daarna ook nog een vraag over de "listige montage" ;D

Hij... (Oops). Briljant gevonden! Ik kan er geen andere theorie voor verzinnen dan de verspreking van Isabelle.
Carpe Diem

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 7-03-2005, 21:54:24 »
Hij... (Oops). Briljant gevonden! Ik kan er geen andere theorie voor verzinnen dan de verspreking van Isabelle.

Dat zou wel iets voor Marc-Marie zijn, als cabretier. Net als bij wie van de drie, zichzelf minder verdacht maken, en het uiteindelijk toch gewoon zijn....